- Katılım
- 19 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,025
- Motosikleti
- Honda Forza 250 (2026)
Senin arkadaşın motorun yağını kaç kmde bir değiştiriyor acaba yada yazın gidipte 10w40 yağmı kullanıyor yada onu geçtim bayırda full gaz veripmi sürüyor istersen o motor parçalanmaya olayını anlatmadan bunlar hakkında bilgi verseydin.Motoru adam gibi kullan yağın standardına göre istenilen kmde değiştir motora hiçbişey olmaz.Yağ incelmesindende motor pistonu takılıpta biyer kolu kırılmaz arkadaşım.Bence arkadaşın motoru farklı hırpalamış.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:07 ----------
Senin kullandığın motor ucuz demişsin motorun fiyatına göre yağ alınmaz arkadaş.Bu arada ben 5 tlyede yağ almıyorum en az 10 ile 15 tl arası bir fiyata alıyorum 20 liraya castrol almışlığımda olmuştur fakat bir artısını göremedim o ayrı.Benim kullandığım arabada var 55 milyarlık onun yağının 5 litresi serviste 75 tl o zaman 55 milyarlık arabaya renault servisi adi yağ koyuyor demek oluyor bu.Senin demek istediğin bu herhalde.ben 55 milyarlık arabaya 75 liralık yağ alıyorsam sen 10 milyarlık motoruna 20 liralık yağ alıyorsan kazık yiyorsun o zaman kardeş
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:07 ----------
senin kullandığın motorda ucuz olduğu için ucuz yağ tercih edebilrsin. Kaliteli motosiklet kullananlar kaliteli yağ kullanır, ben 10,000tl ye motor alıcam gidicem litresi 5tl yağ alıcam, öyle yapmam. Benim yağlar bugün geldi 4 adet aldım kutusunu 20tl ye aldım.
Senin kullandığın motor ucuz demişsin motorun fiyatına göre yağ alınmaz arkadaş.Bu arada ben 5 tlyede yağ almıyorum en az 10 ile 15 tl arası bir fiyata alıyorum 20 liraya castrol almışlığımda olmuştur fakat bir artısını göremedim o ayrı.Benim kullandığım arabada var 55 milyarlık onun yağının 5 litresi serviste 75 tl o zaman 55 milyarlık arabaya renault servisi adi yağ koyuyor demek oluyor bu.Senin demek istediğin bu herhalde.ben 55 milyarlık arabaya 75 liralık yağ alıyorsam sen 10 milyarlık motoruna 20 liralık yağ alıyorsan kazık yiyorsun o zaman kardeş