Bu güzel günde iş,güç...

Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
yawwww bıırraakıın yaaauuwwwww....çalışın çalışın.. bırakın şimdi hadi çalışııınn ,dışarı bakmayın cama yaklaşmayın monitörden gözünüzü ayırmayın.........
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
eşşeğin aklına karpuz kabuğu sokmayın çalışmaya devaaaamm:p
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Mhyen. olm ne yaptın yine mi sattın mtoru :s

Malesef öyle oldu Ali abi.Bi güzel binip hevesimi aldım.Sonrada baktım zarar etmiyorum sattım gitti:p

yau 3 ayda 3 motor değiştirdin. runner ı da mı sattın yoksa? :silent: ben 5 aydır bi motoru satamadım, senin maşşallahın var. :mrgreen: benimkini de satsanaa. :p


İlk motorumu 31 mayısta almıştım.5,5 aylık süre içerisinde 3 motor aldım sattım ve de şu an motorusuzum:queen:

Senin motoru getir kalsın bende bir hafta bak nasıl satıyoz:queen::queen:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Malesef öyle oldu Ali abi.Bi güzel binip hevesimi aldım.Sonrada baktım zarar etmiyorum sattım gitti:p




İlk motorumu 31 mayısta almıştım.5,5 aylık süre içerisinde 3 motor aldım sattım ve de şu an motorusuzum:queen:

Senin motoru getir kalsın bende bir hafta bak nasıl satıyoz:queen::queen:

Al al. zaten yatıyo 29 ekimden beri binmedim. :mrgreen: ya da şöyle yapalım. hep sen satıyosun, bu sefer de ben sana satiim. :p alıcı ol bi sefercik. :queen: şaka bi yana yakında bi motosiklet galerisi açarsın diye düşünüyorum. :cherry:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Al al. zaten yatıyo 29 ekimden beri binmedim. :mrgreen: ya da şöyle yapalım. hep sen satıyosun, bu sefer de ben sana satiim. :p alıcı ol bi sefercik. :queen: şaka bi yana yakında bi motosiklet galerisi açarsın diye düşünüyorum. :cherry:

İyi de abi sattığım motorlar bana gökten zembille inmedi.Ben de alıcı olarak aldım yani:)

Kafayı yemeden şu okulu bitirebilirsem motosiklet ile ilgili bir alanda seve seve çalışırım valla:p

Onun harici 4. motorumu çok ince eleyip sık dokuyarak almayı düşünüyorum.Zırt pırt al sat ben de sıkıldım valla.Bu sefer alırsam hiç değiştirme yok:)(umarım:p)
İstanbul'dan Bursa'sına kadar beni tanımayan noter kalmadı:queen:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
İyi de abi sattığım motorlar bana gökten zembille inmedi.Ben de alıcı olarak aldım yani:)

Kafayı yemeden şu okulu bitirebilirsem motosiklet ile ilgili bir alanda seve seve çalışırım valla:p

Onun harici 4. motorumu çok ince eleyip sık dokuyarak almayı düşünüyorum.Zırt pırt al sat ben de sıkıldım valla.Bu sefer alırsam hiç değiştirme yok:)(umarım:p)
İstanbul'dan Bursa'sına kadar beni tanımayan noter kalmadı:queen:

:cherry: Runner iyi seçimdi ama, niye sattın ki? :) Çok iyi teklif geldi heralde. :p
 

S40

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
169
bende gündüzleri çok yol yapmak istiyorum yol bana ben yola bakıyorum ama yok
zamanı gelince onuda yaparız inş.!
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
:cherry: Runner iyi seçimdi ama, niye sattın ki? :) Çok iyi teklif geldi heralde. :p

Tok satıcı olarak deneme amaçlı ilan açmıştım.Fiyatı da yüksekti.Şimdiki sahibi olan Murat abi geldi, baktı ,hoşuna gitti, kaporasını verdi.Ona satacağıma dair ruhsat fotokopisi üzerine imzalarımızı attık.Bir de baktım ki runner gittigidiyor ve gitti:pale:

Runner güzel seçimdi ama aklımda yine de vitesli motor kalmıştı:queen:
Şöyle hyosung gibi beni yormayan, fazla yakmayan bir motosiklet arayışı içerisine gireceğim.

Bütçeme ve durumuma göre Cbf500, er6 N-f, ... bakalım ne oluyor:)

Bu arada ben cidden motorsuz duramıyorum.Motorsuzluk çarpıntı yapmaya başladı:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst