Bu güzel günde iş,güç...

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu güzel günde işte olupta,dışarıya bakıp iç çeken ve yol yapamak isteyipte çalışmak zorunda olan herkeze kolay gelsin.
Kız kuzesi karşısı bir bardak çay yada caddebostanda arkadaşlarla bölüşeceğim yarım paket çekirdek için bile neler vermezdim.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Ben de bugünkü güzel havayı görünce ne yalan söyleyeyim motoru sattığıma acayip üzüldüm:pale:
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hafta sonu yağışlı geçecekmiş, yağmasaydı aynen yapardım :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben çıktım sabahtan yolumu yaptım şimdi de evime geldim neskafemi yaptım sigaramı yaktım herkese kolay gelsin...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
benim fıstık 3 gündür yatıyor yoksa hafta sonu için planım vardı paylaşamıyorum :pr:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
ahhh ahhh 3 gündür binemiyodum özlemişim keratayı sabah sabah inlettim gene bütün mahalleyi :cherry:

bu arada hava yağışlı olacak diyenler baya çok gördümde
istanbulda ayrıntılı araştırma yaptım avrupa yakasında(eyüp-topkapı cıvarı) büyük ihtimalle yağmıcak güneşli,parçalı bulutlu gösteriyo
ilk yardım kursuna geleceklere duyrulur :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
bende 2 gündür binmiyorum...çarşamba günü akşam çamur oldu heryeri...pazar günü urlaya gidicem...inş...yağmur yağmaz.....
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahhh ahhh 3 gündür binemiyodum özlemişim keratayı sabah sabah inlettim gene bütün mahalleyi :cherry:

bu arada hava yağışlı olacak diyenler baya çok gördümde
istanbulda ayrıntılı araştırma yaptım avrupa yakasında(eyüp-topkapı cıvarı) büyük ihtimalle yağmıcak güneşli,parçalı bulutlu gösteriyo
ilk yardım kursuna geleceklere duyrulur :)

gazı veriyosun motorla gelip ıslanmim sonra :mrgreen: neyse yağarsa ben seni bulurum :mrgreen: :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
canın mı sıkılıyo canım benim :D
ben birazdan evden çıkıcam zoruna gitmesin :d
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
İşi olan şanslı azınlıktansanız hiç dışarıya bakmayın.Güzel havanın altında bi dünya umutsuzluk var.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Şu güzel günde işte olupta,dışarıya bakıp iç çeken ve yol yapamak isteyipte çalışmak zorunda olan herkeze kolay gelsin.
Kız kuzesi karşısı bir bardak çay yada caddebostanda arkadaşlarla bölüşeceğim yarım paket çekirdek için bile neler vermezdim.

Ben bırazdan cıkıp ınecegım cay ıcmeye kız kulesının karsısına senın ıcınde ıcerım evren... :queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bırakın sosyal mesajlar vermeyi çıkamıyosanız oturun işinizi gücünüzü yapın :)
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şekermisin bilader erimezsin korkma. ama dikkatli ol...

dinime küfreden müslüman olsa yahu hell sezon bitti felan yazmışsın bide bana laf söylüyosun :mrgreen::mrgreen:

motoru sattın demek ne almayı düşünüyosun geçiş ne tarz olacak yani ?
 
Son düzenleme:

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canın mı sıkılıyo canım benim :D
ben birazdan evden çıkıcam zoruna gitmesin :d

Saol kardesim,ben cıkmıyayyım zaten gecen gün arkadaşlarla sucuk falan yaptıkta şişkinliğim var.:queen:

İşi olan şanslı azınlıktansanız hiç dışarıya bakmayın.Güzel havanın altında bi dünya umutsuzluk var.

iç karartma be abi son günler bunlar aralık dedimi bitti

Ben bırazdan cıkıp ınecegım cay ıcmeye kız kulesının karsısına senın ıcınde ıcerım evren... :queen::queen::queen:

iç abicim iç bu arada benim karaoğlanın plakası cıkmıs 34 SAU 35 aksam baglarbasına gelicem almaya.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Ben de bugünkü güzel havayı görünce ne yalan söyleyeyim motoru sattığıma acayip üzüldüm:pale:

yau 3 ayda 3 motor değiştirdin. runner ı da mı sattın yoksa? :silent: ben 5 aydır bi motoru satamadım, senin maşşallahın var. :mrgreen: benimkini de satsanaa. :p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Saol kardesim,ben cıkmıyayyım zaten gecen gün arkadaşlarla sucuk falan yaptıkta şişkinliğim var.:queen:



iç karartma be abi son günler bunlar aralık dedimi bitti


iç abicim iç bu arada benim karaoğlanın plakası cıkmıs 34 SAU 35 aksam baglarbasına gelicem almaya.

"svd",kusura bakma.Biraz sıkıntılıyımda o sebeple limon sıktım başlığın içine.Hoş görüverin artık.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst