Bu gün 18.30 da kaza yaptım.

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Trafiğin yoğun olduğu akşam saatinde;Kütahya MT den bir arkadaşla ben önde o arkada ilk ışıklardan kalkış yaptık.Ben aynadan ona bakarken,önümdeki arabanın aniden durduğunu son anda fark ettim, ön freni biraz panikle sıkmamla birlikte kendimi motorun sağında yerde buldum.Yüz üstü düştüm.Kaskım olmasa idi şu an kırık bir burun, belkide kırık bir çene ve yırtılmış bir suratla dolaşıyor olabilirdim.Ayağa kalktığımda çok şükür hiçbirşeyimin olmadığını fark ettim.Motorumda sapasağlamdı.İnanmassınız belki;tek hasar göğüs cebimdeki sigara paketindeydi, haşat olmuş ama bende en ufak bir sıyrık dahi yok...Yeni,yeni bazı adele gruplarımın, düşme esnasında aşırı kasılmasından kaynaklanan ağrılar oluşmaya başladı.
kıssadan hisse : 1-seyir halinde daima ön emniyeti sağlamak için dikkat dağıtıcı şeylerden kaçınmalı
2-Koruyucu kullanmak şart be şart!!!(beni tanıyanlar bilir.Aynı sokakta iki dükkan öteye bile giderken kaskımı takarım)
Kaza çok kötü bir olay.Ben tattım bir kere,Allah size göstermesin.
sağlıcakla kalın...
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
11
geçmiş olsun ucuz atlaşmışsın ve dediklerine sonuna kadar katılıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmıs olsun abı ya....
bende aynı senıun duruma benzer bısı yasadım....
bı araba ıle kapısıodum..o gectı ben gectım o gectı ben gectım...sona o önde ben arkada gıdıoz...yoldan gecen bısey dıkkatımı cektı...oda 2 sn lık ha....bı ona baktım...o sırada rabalar durmustu önumde...valla frenlere asıldım ama nafıle....gırdım aralarına tam 5 araba sonra durabıldım...yoksa öluodum....
gercektende motosıklet en ufak bı hatayı bıle affetmıo....dedım gıbı 2 sn oluverdı....
tekrar gecmıs olsun abıcım....
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Yeni,yeni bazı adele gruplarımın, düşme esnasında aşırı kasılmasından kaynaklanan ağrılar oluşmaya başladı.

Hayati abicim çok geçmiş olsun ya:pale:Sana bişey olmaması sevindirici:rendeer:
O bahsettigin agrıları bende biliyorum....
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
211
valla ben hıc kaza ayapmadım cunku hala hazır motorum yok :mrgreen: ama yakında alıcam alınca ınsallah kaza yapmam:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
topiğin başlığını görünce çok korktum hayati abi yaaa :salut:

çok ama çok geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın :pale:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
geçmiş olsun öncelikle.

ön freni sert bir şekilde sıkmak düşmeye için birebir eğer abs yok ise. Zaten abs yoksa ön ve arka frenin ikisini sert yumuşak sert şeklinde kullanmak lazım.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Herkese binlerce kez teşekkürler.Sayen,zde ağrılarımın azaldığını hissediyorum.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
geçmiş olsun hayati abi. çok geçmiş olsun. aman biraz daha dikkat edelim arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst