Çok geçmiş olsun,sende bir şey olmamasına sevindim.
Bende çok fazla yan aynaları kullanırım,ama gözlerim fıldır fıldır dönüyor giderken.Sadece yan aynalara bakmak ya da önündeki yolu takip etmek değil tam anlamıyla her olasılığı değerlendirmek lazım.Ben yol çıkışlarını,yoldaki cepleri ve her sokak başını özenle bakarım,gözlerim fazla mesai yapıyor biraz ama şükür bana bir şey olmadı şu güne kadar dikkatim sayesinde.
Korumalar konusunda da zaten söylediklerine ekliyecek bir şey bulamıyorum,bende inan kontağı çevirmiyorum korumalarım olmadan.Sanki motorum çalışmayacakmış gibi düşünüyorum korumalarım olmadan.Bu anahtarı takmak gibi bir şey oldu,önce kafama anahtarı takıyorum ve diğer ekipmanları daha sonra motora anahtarı takıyorum.
Tekrar geçmiş olsun,umarım bu son kazan olur:rendeer: