Bu gün 18.30 da kaza yaptım.

Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Bide sigara sağlığa zararlidir , öldürür onuda bırak tam olsun
geçmiş olsun ,
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
78
size de çok geçmiş olsun. motorla giderken aynalara bakmaktan bazen önümüzdeki gelişmeleri zamanında kavrayamıyoruz. özellikle ışıkların bol, dur kalkların çok olduğu caddelerde...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
geçmiş olsun kardeşim.seni tebrik ediyorum tam kurallara uyduğun için korumaların varmış bereket
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Geçmiş olsun hayati abi allah beterinden korusun ama nede olsa eski toprak bişicik olmaz sana :mrgreen:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
geçmiş olsun allahtan arkadan bir araba gelmemiş neyse tekrar geçmiş olsun kib a.e.o:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok geçmiş olsun,sende bir şey olmamasına sevindim.
Bende çok fazla yan aynaları kullanırım,ama gözlerim fıldır fıldır dönüyor giderken.Sadece yan aynalara bakmak ya da önündeki yolu takip etmek değil tam anlamıyla her olasılığı değerlendirmek lazım.Ben yol çıkışlarını,yoldaki cepleri ve her sokak başını özenle bakarım,gözlerim fazla mesai yapıyor biraz ama şükür bana bir şey olmadı şu güne kadar dikkatim sayesinde.

Korumalar konusunda da zaten söylediklerine ekliyecek bir şey bulamıyorum,bende inan kontağı çevirmiyorum korumalarım olmadan.Sanki motorum çalışmayacakmış gibi düşünüyorum korumalarım olmadan.Bu anahtarı takmak gibi bir şey oldu,önce kafama anahtarı takıyorum ve diğer ekipmanları daha sonra motora anahtarı takıyorum.
Tekrar geçmiş olsun,umarım bu son kazan olur:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
geçmiş olsun valla ucuz atlatmışsın, inşallah bu vesileyle o sigara paketi de son paketin olmuştur
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
geçmiş olsun
allah beterinden korusun
umarım bundan sora dikkat dağıtıcı şeylerden kaçınırsın
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Geçmiş olsun dileklerinize canı gönülden teşekkürler.
Ayrıca sigara bırakma mod una girmiştim son zamanlar.Umarım enkısa zamanda onu da bırakırım...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
geçmiş olsun allah kazaden beladan korusun.kasksız çıkmam çok iyi
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
gecmiş olsun senin yaşadıgını bende yasadım ama benim şansıma abs vardı
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
Geçmiş olsun, eminiyet kemeri araba da ne ise, kask ta aynı işi görüyor...
Hayat kurtarıyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst