Bu gün 18.30 da kaza yaptım.

Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
gecmıs olsun ucuz atlatmıssın neyse sende bısey yok ya bosver 4 tekerlere dıkkat edelım
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ucuz atlatmışsın.umarım bir daha başına gelmez.
her zaman dikkatli ve tam korumalı sür lütfen...
tekrar geçmiş olsun...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok geçmiş olsun.bundan sonra daha dikkatli olman dileğiyle...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
hayati abicim geçmiş olsun ,birşey olmaması sevindirici gerçekten çok dikkatli olmak gerekiyor işte çok anlık bir olay olmuş.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
hocam çok geçmiş olsun,
mutlaka ama mutlaka FULL KORUMA ŞART
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
geçmiş olsun.Bu kadarı ile atlatmışsınız ya gerisi mühim değil.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst