- Katılım
- 12 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,224
- Konu Yazar
- #1
Trafiğin yoğun olduğu akşam saatinde;Kütahya MT den bir arkadaşla ben önde o arkada ilk ışıklardan kalkış yaptık.Ben aynadan ona bakarken,önümdeki arabanın aniden durduğunu son anda fark ettim, ön freni biraz panikle sıkmamla birlikte kendimi motorun sağında yerde buldum.Yüz üstü düştüm.Kaskım olmasa idi şu an kırık bir burun, belkide kırık bir çene ve yırtılmış bir suratla dolaşıyor olabilirdim.Ayağa kalktığımda çok şükür hiçbirşeyimin olmadığını fark ettim.Motorumda sapasağlamdı.İnanmassınız belki;tek hasar göğüs cebimdeki sigara paketindeydi, haşat olmuş ama bende en ufak bir sıyrık dahi yok...Yeni,yeni bazı adele gruplarımın, düşme esnasında aşırı kasılmasından kaynaklanan ağrılar oluşmaya başladı.
kıssadan hisse : 1-seyir halinde daima ön emniyeti sağlamak için dikkat dağıtıcı şeylerden kaçınmalı
2-Koruyucu kullanmak şart be şart!!!(beni tanıyanlar bilir.Aynı sokakta iki dükkan öteye bile giderken kaskımı takarım)
Kaza çok kötü bir olay.Ben tattım bir kere,Allah size göstermesin.
sağlıcakla kalın...
kıssadan hisse : 1-seyir halinde daima ön emniyeti sağlamak için dikkat dağıtıcı şeylerden kaçınmalı
2-Koruyucu kullanmak şart be şart!!!(beni tanıyanlar bilir.Aynı sokakta iki dükkan öteye bile giderken kaskımı takarım)
Kaza çok kötü bir olay.Ben tattım bir kere,Allah size göstermesin.
sağlıcakla kalın...