- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
maşşallh çok güzel motor nazar değdiricez die korkuyorum 
sonunda çok şükür imageshack da ya bir sorun var ya da belli bir limitten sonra para istiyo, sonunda yükledim vespamın son stickerlı hali ve ducatiyle olan ilişkim anca işte bu kadar pastasını yedik motosikletini inceledik test ettik o kadar... çok samimi ailecek görüştüğümüz sevgili kankam troy kardeşimle berabe
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------
ilerde naship kısmet artık, bu arada alper150zc teşekkür ederim hocam sağolun.
Dostum sen ne yaptın ya... Dumur oldum
Böyle ağam paşam pehlivanım diye açılan başlıklardan genelde cg125 çakması bir çinli motor ve gariban bir genç delikanlı çıkar. Zor bela biriktirdiği parası ile alır motorunu ve bir heyecan açar konusunu. Bende girimde birşey yazim çocuğun motorunu öğim felan niyetiye girdim
Bu nedir arkadaş. Allah daha iyilerini nasip etsin inşallah.
Hakikaten ilk defa başlığına yakışır bir motor olmuş . Güle güle kazasız belasız kullanın.