Bu da Benim Pehlivan :) (motosikletimin resimleri)

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
muhteşem bir makine,oldukça zarif,güle güle kullanın.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Uuuuu dibim düştü masallah allah nazardan saklasın kazasız sürüşler :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlı olsun abi güle güle kullanın Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Hayırlı olsun. Allah kaza bela göstermesin.
Rabbim herkesin gönlüne göre versin diyelim.:cat:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
glok hayırlı olsun tekerin hep düz bassın çok şık bi makinee evet insan paylaşmak istyor destek istiyor bazen herkez üstümüze geliyo köstek oluyolarr bizi bizden başka anlayan yok küçük cc büyük cc 2 teker ruhu bir başka
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun,kazasız belasız güzel ve mutlu günlerde kullanmak nasip olsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Müthiş alet.Güle güle,kazasız belasız kullanmak nasip olsun.Tekeriniz düz bassın.Bu arada sanırım ilk fotoğrafta motosiklet tahta kasanın içinde? Ben de 0 motosiklet alırsam o şekilde almam mümkün mü acaba??
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
:)) arkadaşlar çook ama çok teşekkür ediyorum tekrar herkese, çok mutlu oldum gerçekten Allah hepimizin gönlüne göre versin kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Çok güzel bir makine kazasız belasız, güvenli sürüşler dilerim, ayrıca size de yakışmış makina, saygılar...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
tabiki konteynerda almanız mümkün yalnız alırken belirtmek gerekir sanırım. ben bekledim geldiği gün aradılar eve yollayın showrooma inmesin dedim hatta okan bayulgenin motoruyla beraber geldi, okan abi brutale 910rr almıştı oda çok meraklıydı, neyse benim motoru indirdik araçtan daha sonra garajda başbaşa kalmıştık :queen: çocuğa oyuncak alırsında kutuyu nasıl açacağını şaşırır aynı misal :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

birkaç resim daha ekleyecektim fakat imageshack limitli sanırım...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki konteynerda almanız mümkün yalnız alırken belirtmek gerekir sanırım. ben bekledim geldiği gün aradılar eve yollayın showrooma inmesin dedim hatta okan bayulgenin motoruyla beraber geldi, okan abi brutale 910rr almıştı oda çok meraklıydı, neyse benim motoru indirdik araçtan daha sonra garajda başbaşa kalmıştık :queen: çocuğa oyuncak alırsında kutuyu nasıl açacağını şaşırır aynı misal :)
aynen :) sevgiliye ilk dokunuş,ilk öpücük gibi heyecan verici bişey,insanın kalbi duracak gibi oluyor sevinçten :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
aynen, 1 buçuk ay beklerken yerimde duramadım... hergün korlası ara korlasa git geldimi diye sor :D yatıştırıp telkin etsinler vs... hatta ducati istanbul açılışında motosikletin renklerinde gömlek diktirtmiştim titanyum gri ve açık gri tonlarda kırmızı motiflerle beraber açılış kokteylinde de agustanın avrupa satış müdürü vardı yabancı bi adam tebrik fln etti hangi renk aldığımı sordu belli olmuyo mu gömlekten dedim :D baya gülüştük hatta troy bayliss vardı fotoğraf çekildik tanışıp konuştuk çok güzel bir motosiklet olduğunu anlattı ducatici olmasına rağmen... 2 tane şapka imzalattık birini babama verdim babamda dediki olm adama niye imzalatıyosun ne güzel şapkayı çok meraklıysan ben imzalardım benim imzam daha güzel demişti :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

hatta resimde dikkat ederseniz arka teker çamurluğu ekstra aksesuar olarak taktım, o parçayı sıpariş ettiğimde motosiklet daha gelmemişti. karbon parçaları üretmiyoruz ancak sıpariş üzerine çalışıyoruz üretim aşamasına girdik gecikebilir diye haber almıştık fabrikadan, taze taze fırından yeni çıkan karbon çamurluğumda geldiğinde ben takmıştım.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
tabiki konteynerda almanız mümkün yalnız alırken belirtmek gerekir sanırım. ben bekledim geldiği gün aradılar eve yollayın showrooma inmesin dedim hatta okan bayulgenin motoruyla beraber geldi, okan abi brutale 910rr almıştı oda çok meraklıydı, neyse benim motoru indirdik araçtan daha sonra garajda başbaşa kalmıştık :queen: çocuğa oyuncak alırsında kutuyu nasıl açacağını şaşırır aynı misal :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

birkaç resim daha ekleyecektim fakat imageshack limitli sanırım...
Peki size geldiğinde tamamen kurulumuydu motosiklet? Ben cub kullanıyorum da. :) Birazcık ama sadece birazcık haa farklı sizin pehlivandan.Bizimkisi sadece p harfi olur. :) Bunu kasada almak için ne yapmamız gerekiyor? Garanti vs istemiyorum zaten.Kasasını ben açmak istiyorum da sanki duvak açarmış gibi. :queen:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
duvak güzel benzetme :thumleft: ya valla ben böyle istedim korlasta beni kırmadı yolladı direk motoru içinden çıkarırken beyaz bir brandaya sarılıydı (duvağı) aynalar ve cam demonteydi, bi kutudan da yedek anahtar ıvır zıvır usb bellekte motosikletin bilgileri çıktı... sizde yeni motosiklet alırken firmaya söylemeniz gerekir anlaşmaya bağlı hala daha usta dahil kimse üzerine oturmadı bugüne kadar niyetimde yok, hatta kutuda konteynerda italyan gümrüğünden çıkış tarihi tr ye giriş tarihleri ve fabrikadan çıkış son kontrol paketleme tarihleri üretim gününe kadar mevcut, evime gelişiyle fabrikadan çıkışı arasında 2 ay var prosedürler dahil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

bu rengi ilk ben aldım benden sonra 2 veya 3 tane daha geldi, toplamda da zaten diğer renklerle beraber 12 tane ya var ya yoktur.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Mükemmel.Ben de bu şekilde almayı düşünüyorum.Böylelikle kutudan çıktıktan sonraki evrelerde çizilme,yada başka sorunlar ortadan kalkıyor.Aldığım motosikleti alırken incelemedim.Bir kaç ufak çizik ve sticker atmaları vardı yeni alacağım motosiklette sizin taktiği uygulayacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst