Bu da Benim Pehlivan :) (motosikletimin resimleri)

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hocam neler neler görüyorum... Kazasız belasız tabi ama böyle kuru kuru da olmadı şimdi. Gerçi ağzımın suyu fena aktı ya neyse. MP3 de varmış geçen sene... Valla zevklerimiz çok uyuşuyor sanırım.

Buarada Tryoy Bayliss ile tanışmak da güzeldir. Adam SBK'nın efsanelerinden 1.si olarak kabul edilir. İmza olaylarını sevmem ama bir imzalı tşörtüm olsa sevinirdim :) Yada böyle bir foto..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
daha iyisi nasip olsun diyicektim ama daha iyisi yok sanırım :queen:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Arkadaslar cok tesekkur ediyorum en son yorumlara, nazar degmez canım bu kadar dualarinizdan sonra... Paylasmaktan mutlu oldum. Sn. Felon daha iyisinin sonu yok ki, keske bir sonu olabilse :)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
harbiden çin beklerken agusta çıktı çok eğlendim saol :) hatta bi an 34 plaka fotoşop mu diye baktım sonra baktım eleman bildiğin türk :) şaka bi yana hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler, 4 eksoz hastasıyım, gerisini pek sevmem bana hep sadece koleksiyonluk motor çağrıştırıyor, bununla kipaya tansaşa git dostum, bi kez daha şok et milleti :)
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
O plakadan istiyorum. Nasıl yaptırabilrim. ve sizin plaka yasalmıdır.
Ayrıca plakanızı hafızama yazdım. Eğer hiç tanımadığınız birisi sizi yolda çevirirse nedeni o kişi ben olduğum için olabilir :)

bence çevirmeye kalkışma hayal kırıklıgına ugrayabilirsin ancak arkadaş satılıga çıkarınca senin ankaralı taktiğini uygulayarak uzunbir tur yapar iade edersin:cherry:

MAŞAALLAH arkadaşım saglıkla keyfle kullanasın güzeel makina vitrinlik
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
plaka fotoşop olmasada, mühürsüz fakat trafik şubenin verdiği mühürlü plakalarda çok büyük, ama bu tarz yaptırılan kücük plakaları mühürletebiliyosunuz diye duymuştum.
sn. zalim17 'eleman bildiğin türk' derken nasılda tahmin ettiniz :cherry: beni genellikle iskandinav ırklarına benzetirler danimarkalı mısın? isveçin neresindensin? norveçten mi geldin? diye sorarlar :queen: sn. gv650i teşekkür ediyorum sağolun fakat satmaya niyetim olmamakla beraber ancak 1 sene sonra belki takasa girebilirim aldığım yerden, çok daha avantajlı. ilerde tercih edebileceğim modelleride Korlas getiriyor.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
132
Maşallah :) 1000 RR Agusta :O Ducati den bir farkı yok sanırım.Fiyatı nedir ? Kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
ducati'den farklıdır, mv agusta 4 silindir ve kaset tip kaydırmalı şanzımana sahip.
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
9
maaşallah hocam inanılmaz karizmatik bir motor allah kazasz belasız binmyi eskitmeyi nasip etsin ;)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bir Mv Agusta gördüm sanki? Valla Agusta!

Kazasız belasız sürüşler dilerim.Fevkaladenin fevkinde bir motosiklet. :)
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Şaka makinesi tarzında bol ledli,nikelajlı bi cup bekleyerek girdim içeri, -ulan bi de tahta kasa yapmış yauw! dedim.Sonra -aaa MV Agusta örtüsünü nereden bulmuş derken... Kilitlendim,şifremi de unuttum. :)

Maşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst