Bu da Benim Pehlivan :) (motosikletimin resimleri)

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
sonunda çok şükür imageshack da ya bir sorun var ya da belli bir limitten sonra para istiyo, sonunda yükledim vespamın son stickerlı hali ve ducatiyle olan ilişkim anca işte bu kadar pastasını yedik motosikletini inceledik test ettik o kadar... çok samimi ailecek görüştüğümüz sevgili kankam troy kardeşimle berabe :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

ilerde naship kısmet artık, bu arada alper150zc teşekkür ederim hocam sağolun.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Buna binmeye kıyabiliyor musunuz? :)

Hayırlı olsun, tekeriniz her daim düz bassın...
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
sonunda çok şükür imageshack da ya bir sorun var ya da belli bir limitten sonra para istiyo, sonunda yükledim vespamın son stickerlı hali ve ducatiyle olan ilişkim anca işte bu kadar pastasını yedik motosikletini inceledik test ettik o kadar... çok samimi ailecek görüştüğümüz sevgili kankam troy kardeşimle berabe :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

ilerde naship kısmet artık, bu arada alper150zc teşekkür ederim hocam sağolun.

valla pastaya bende hasta kaldım, eve giderken pasta alayım :D lx150 de çok şirin gerçekten tam şehiriçi kaçamakları için
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
img0880g.jpg
motosikletle ilgili çeşitli kişisel eşyalarımın bir kısmı...
img0877li.jpg

img0815e.jpg
resmine bakıp hayal ettiğim günler...

Herkese tekrar tekrar teşekkür ediyorum arkadaşlar, resimleri eklememin amacı sizlerle paylaşarak sizleri eğlendirmek istedim. kazasız, belasız, keyifli sürüşler dilerim!
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
sağolun, yalnız diğer resimleri silmişim yanlışlıkla...
 
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
275
oyyyyyşşşşş o ne yav:D içim gitti ... Allah kazasız belasız günler verir inşalah... gavur yapıyo ya:D
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Dostum sen ne yaptın ya... Dumur oldum :)
Böyle ağam paşam pehlivanım diye açılan başlıklardan genelde cg125 çakması bir çinli motor ve gariban bir genç delikanlı çıkar. Zor bela biriktirdiği parası ile alır motorunu ve bir heyecan açar konusunu. Bende girimde birşey yazim çocuğun motorunu öğim felan niyetiye girdim :)

Bu nedir arkadaş. Allah daha iyilerini nasip etsin inşallah.
Hakikaten ilk defa başlığına yakışır bir motor olmuş . Güle güle kazasız belasız kullanın.

Herşey tüm netliği ile ifade edilmiş. Hayırlı olsun...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
img0819en.jpg
resimler geri geldi bu yükleme çok zor işmiş ama keyifli pastanın tadı güzeldi bu arada...
img0820fk.jpg
dünya superbike sampiyonu troy bayliss ve ben :)
img0401r.jpg
1098 de yakıştı gerçi hava soğuk dükkanda baya ateşli insanı ısıtıyo :)
img0432p.jpg

img0443yp.jpg

img0437up.jpg
vespaya biraz sticker yapıştırmıştım, en son halinde...
img0860zg.jpg
konteynerı açtıktan sonra henüz askılardayken.
img1241rk.jpg
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
içimin yağları eridi hocam ne iş yapıyorsunuz sorması ayıp :)

ayrıca allah kaza bela ceza göstermez inşallah maşallahhhhhh maşalllahhhh
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Güle güle kullan hocam. Kazasız belasız sürüşler.

Her bakandan 1 lira alsan, bir daha zengin olurdun :)
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
Adaletin bu mu dünya diye isyan edesim geldi. Güle güle kullan aga. Senin malın bizim çenemizi yorar ancak :wiinkk:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
NE YALAN SÖYLEYİM, BEN DE ÇİNGENE DONU GİBİ RENGARENK BİR APAÇİ bekliyordum...

2 sene önce istanbulda bir suzuki servisinde bunlardan bir tanesine kaza ile elim değmişti ( çaktırma ama bilerek dokunmuştum :p )
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
yorumlarınıza çok teşekkür ederim arkadaşlar.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
18
italya gibi taşı toprağı sanat eseri olan bi ülkede yaşayıp da böyle sanat eserleri üretmemek tuhaf olurdu zaten! :) ama türkiyede yaşayıp da böyle bi sanat eserini alabilmek de sağlam testis gerektirir tabi.. :) ne yalan söyliyim,kıskandım..

şaka bi yana hayırlı olsun,kazasız belasız..
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
68
hayırlı uğurlu olsun kardeşim. sağlık ,mutluluk ve huzurla, gönlünün dilediğince kullanman dileklerimle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst