sn. pendikli bu arada ilk marşa bastığım günler dediniz, bende motorun sıparişini verip 1 bucuk ay bekledikten sonra konteynerla beraber teslim edildi garajıma arkadaşımla beraber açıp montaj işlerini yapıp depoyada yakıtı koyup marşa bastığımda hoş olmuştum

fakat üstüne oturunca çok çekindim ve 3-5 gün binmeyip sadece seyrettim ve birgün kendimi toparlayıp hazırlandığımda direk çıktım depoyu bitirene kadar (100km civarı) yol yaptım trafiğede girdim çok zorlanmıştım, motordan indiğimde her yerim ağrımıştı uzun zamandır ciddi bir motora binmediğimden kaynaklanıyodu herhalde kondüsyon eksikliği... neyse sonra babam sordu ee nasıldı rahat mı zorlandın mı çok diye? bende çok özür dilerim herkesten ama şu şekilde bir benzetme yaptım 'babaaa fenayım, günlerce defalarca sevişsem bu kadar yorulmaz harap olmaz bu kadarda keyif almazdım' deyince, babam da yok yaa o kadar mı kötü, oğlum kutusuna geri sok hemen git geri ver o zaman dedi

))