Bu da Benim Pehlivan :) (motosikletimin resimleri)

Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
44
yılların klasik motorculara sorulan soruyu ilk ben sormak isterim
kaç basıyo bu alet

hemen ardından yine bir klasik bir yorum

ooo araba parasıymış bu yaa
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
sn. Haydar Bıcak haklısınız aslında size katılıyorum, ama napalım sizlerden başka paylaşacak kimsem yok. çevremde ki çoğu insanın ilgisini çeken bir konu değil, beni en iyi siz anlarsınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

egelim43 çok teşekkür ederim sağolun :)

Siz boşverin bizimle paylaşın.Çoğumuz gibi bende sizinle aynı dertten muzdaripim.Yeni motosiklet aldım diyorsunuz "heee iyi güle güle kullan" tarzında ilgisiz cevaplar veriyorlar. İnsan burdaki gibi "ooooo süpermiş yaaa vay bee" gibisinden cümleler duymak istiyor :D
 
Katılım
8 Ağu 2010
Mesajlar
53
Var mısın yarışa kapışak mı :queen:
Hayırlı uğurlu olsun çok güzel b-king ilk marş bastığım gün geldi aklıma güzel heyecan :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
1.soru çook basıyo :flower:
2.soru çook beygir :cherry:
3.soru 10 lira :queen:
genellikle hala bu tarz klişe sorular soruluyor bende insanları kırmıyorum tabi, ama bazen sıkıcı oluyo hakkaten anlamadan sorular sormak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------

Arkadaşlar aslında bu motosikletimi geçen sene aldım 1 sene daha eğer kopabilirsem, Y12 F4 RR almayı düşünüyorum 2012 sonu gibi, naship kısmet artık hayırlısı F4RR Corsacorta yı henüz göremedik 2012 motoshow a yetiştiricekler bizde görücez bakalım 201hp diye duydum aslına bakılırsa pek fark olacağını sanmıyorum kilo aynı olmasına rağmen artık hayırlısı...
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
sıradanlıktan ancak bu şekilde kurturulur heralde:) tam bir mühendislik-tasarım harikası resimlerden bile insan etkileniyor kullanmak tarif edilemez heralde.hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanırsınız inş. daha iyileride olur inş.
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
65
Allah kaza bela vermesin.hiç kullanmayı düşünmediğim tarzım olmayan tek tür racingtir ama itiraf edeyim görüntüsüne hayran kaldım :-o maşallah x 41
:))
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
sn. chemical çok teşekkür ediyorum. Allah hepimize daha iyilerini naship etsin inşallah.
sn. Soykan67 katılıyorum :thumleft:
sn. pendikli teşekkür ederim. ben genellikle gece veya sabah cıkıp topspeed yapıyorum ama yarışmadım hiç tehlikeli buluyorum acıkcası ama birkaç kez yolda honda s2k mitsu evo 911 turbo gibi arabalara denk geldim onlar arabalarını denemek için kafa tuttu ama, alakası yok yani :) 600-1000 hondalar görüyorum onlarda gaza gelmiyo genellikle selam veriyolar belli bi süre arkamdan sonra yan yana gelip seyir halinde göz ucuyla inceliyorlar, son kasa hayabusa denk geldi bir kere bende yeni çıkmıştım lastiklerim sıcak değildi ama virajda yapı olarak ben daha fazla yatabiliyordum hayabusa o yönde pek iyi değildi, düz yolda yapıştırınca da eşit olarak gittik bir süre... sonra zaten trafiğe girdik ama kapışmadık yani zaten ben arkasındaydım maksat kıyaslamak (hard drive-racing tarzına girmedim hiç) gerek yok ya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:02 ----------

caparol :) teşekkür ederim sağolun.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
valla bölye bir motora fazla bir yorum yapılamıyor,mükemmel bir makina hayırlsıı olsun kazasız belasız binin,tek sormak istediğim madem italyansa neden listede ducati yok?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Üzerine para verseler kullanmayacağım bir tarz olmasına rağmen çok ama çok güzel göründüğünü söylemek durumundayım. Neticede italyan. Kazasız belasız kullanın.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
sn. pendikli bu arada ilk marşa bastığım günler dediniz, bende motorun sıparişini verip 1 bucuk ay bekledikten sonra konteynerla beraber teslim edildi garajıma arkadaşımla beraber açıp montaj işlerini yapıp depoyada yakıtı koyup marşa bastığımda hoş olmuştum :) fakat üstüne oturunca çok çekindim ve 3-5 gün binmeyip sadece seyrettim ve birgün kendimi toparlayıp hazırlandığımda direk çıktım depoyu bitirene kadar (100km civarı) yol yaptım trafiğede girdim çok zorlanmıştım, motordan indiğimde her yerim ağrımıştı uzun zamandır ciddi bir motora binmediğimden kaynaklanıyodu herhalde kondüsyon eksikliği... neyse sonra babam sordu ee nasıldı rahat mı zorlandın mı çok diye? bende çok özür dilerim herkesten ama şu şekilde bir benzetme yaptım 'babaaa fenayım, günlerce defalarca sevişsem bu kadar yorulmaz harap olmaz bu kadarda keyif almazdım' deyince, babam da yok yaa o kadar mı kötü, oğlum kutusuna geri sok hemen git geri ver o zaman dedi :)))
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
sn. pendikli bu arada ilk marşa bastığım günler dediniz, bende motorun sıparişini verip 1 bucuk ay bekledikten sonra konteynerla beraber teslim edildi garajıma arkadaşımla beraber açıp montaj işlerini yapıp depoyada yakıtı koyup marşa bastığımda hoş olmuştum :) fakat üstüne oturunca çok çekindim ve 3-5 gün binmeyip sadece seyrettim ve birgün kendimi toparlayıp hazırlandığımda direk çıktım depoyu bitirene kadar (100km civarı) yol yaptım trafiğede girdim çok zorlanmıştım, motordan indiğimde her yerim ağrımıştı uzun zamandır ciddi bir motora binmediğimden kaynaklanıyodu herhalde kondüsyon eksikliği... neyse sonra babam sordu ee nasıldı rahat mı zorlandın mı çok diye? bende çok özür dilerim herkesten ama şu şekilde bir benzetme yaptım 'babaaa fenayım, günlerce defalarca sevişsem bu kadar yorulmaz harap olmaz bu kadarda keyif almazdım' deyince, babam da yok yaa o kadar mı kötü, oğlum kutusuna geri sok hemen git geri ver o zaman dedi :)))

Aman hocam nazarlara gelme , aşağılık kompleksine giren çok insan var , çalışalım yapalım demezlerde göz koyarlar.MAŞALLAH

İmkanınız varsa birşeyler kesin derim hayır olur tabi affınıza sığınarak söylüyorum haddim değil.:)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
sn. Tolme listede ducati henüz yok fakat monster, gt 1000, 1098 fln kullandım hatta bir ara aile durumundan dolayı multistrada (özellikle) veya diavel düşündüm fakat vazgeçtim. ilerde F4RR düşünüyorum fakat ducati panigale modelide çok hoşuma gitti aklımı çelebilir...
 
Katılım
8 Ağu 2010
Mesajlar
53
Yarış filan işin şakası tabiki o işlerde gözümüz yok. Şimdi kutuya koyulup geri verilir mi bu alet allah sağlık sıhhat versin sana uzun yıllar mutlu bin motoruna inşallah:)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
hocam imkanım var ama kan dökmeye karşıyım, inançta olsa... hayvanlara kıyamam çok seviyorum, birçok hayvan besliyorum hatta kedi, köpek, kuş, tavuklar, inek fln... ama farklı şekilde gerektiği gibi inancımı yerine getirdim, insanlarımız malesef bu şekilde olabiliyor ama yapacak birşey yok elimden geldiğince herkesle barışık yaşıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

pendikli çok mutlu oldum teşekkür ederim, Allah hepimize sağlık sıhhat versin hep beraber paylaşalım keyfimizi :)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
evet dedigin gibi panigale 1199 da çok güçlü bir ve çok modern dizayna sahip ama benim gönlüm streetfighter s modeli ile daha çok flört ediyor belkide SS leri çok sevmediğim için bu arada kullandıgınız vespa sanırım GTS super 300 modeli üzerine koruma demirleride takılmış ,tam can alıcı olmuş vespa severlerin çoğu arkanızdan uzun uzun bakıyordur,yanlış anlamayın ama çok farklı iki motorun tercih edilmesi çok nadir görülüyor tebrikler.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Tolme, motosiklet merakımın en başına dönersek eğer HD gibi vespa gibi kült klasikleşmiş modellere hayran olmakla başladı hikayem, 96 yılında harley efsane motor tarafından ortaköye geldiğinde ben daha cocuktum ve mağazada anne ve babamla beraber kudurarak motosikletlere atlayıp birinden inip diğerine binmiştim ve hadi gidelim diyip mağazadan şapka rozet vs... aksesuarlar satın alıp beni susturmuştu ailem :) mağazadan cıkarken yetkiliye dedim ki: beni bekleyin, zamanı gelince alıcam bir tane! :) yıl 2006 aradan 10 sene geçtikten sonra ortaköye ailemle tekrar gidip siyah bir 1200 sportster çekmiştim altıma hemen arkasından aksesuarlara boğdum motorumu (malum cok ıncık cıncık var) :)) fakat fuarda hd standında aklımda harleyimi verip tekrar hd fatboy gibi bir modelle değiştirmek varken ne olduysa sinirimi bozdular ve harleyden vazgeçtim motoruda sattım... vespaya gelince evlendikten sonra eşimle romantik aşk motoru olarak ismini verdiğim çok severek aldığım LX 150 model scooter ı aldım (düşüncem çocuğuma bırakmak evladiyelik) o yüzden vespanın yeri başka. bu arada vespa gts 300 değil fakat aynı modelin 300cc olanı mevcut fakat ben istemedim küçük olsun çarşı pazar terlik niyetinede kullanabileceğim şekilde tercih ettim otobanda 2 kişiyle beraber 120 km görüyo sadece rampalarda 110-100-90min düşmeye başlıyo. ne olursa olsun vespa olmalı diye düşünüyorum, hatta plakasızdı polis çevirince iyi dedim plaka koyalım bari yoksa niyetimde yoktu...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
MV Agusta tam filmlerdeki yakışıklı jönler gibi...Farkını hissetiriyor:cat:

Güle güle kullanın:rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Maşallah hocam uzun zamandır gözümüz motor gördü gerçekten , konudaki 4. mesajımmı ne artık özlemişiz :mrgreen:
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
+abi hayırlı olsun
-eyvallah sağolasın
+abi benimde vaktinde 1000lik vardı...
-eee?
+sonra bi gün yolda gidiyom önüme bi böcük çıkmasın mı?
-sen ne yaptın
+bende ezmemek için kırdımda kırdım direksiyonu sonra bi yan yattım o gün bugündür kullanmıyom
-hıııı geçmiş olsun hadi kolay gelsin

:p bu tip uydurma hikayeleri dinlemeye hazırla kendini :cherry:

Hayırlı olsun güle güle kullan :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst