- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
melbur' Alıntı:levye kızıl derililer zamanında kullanılan ilkel bi silahtır. :queen: :queen:
:queen: :queen: gülme beee bilmiosam suç mu
melbur' Alıntı:levye kızıl derililer zamanında kullanılan ilkel bi silahtır. :queen: :queen:
aman aman ben yazı antalyadydım domuşlardan iğrenir oldum:farao: adamlar katil psiikopat gibi dolmuş kullanıyor :queen: maynakkk hepsii :queen:melbur' Alıntı:dostum geçmiş olsun antalyalı motorcular olarak böyle şeyleri çok yaşıyoruz.antalyadada doğan motorlu hacı muratlardan ve minibüsçülrden uzak duracaksın onlarda aynaya bakma gibi bi insani hareket yok (yani çoğunda herkez üzerine alınmasın)
danadır ne yapsa yeridir demeli :queen:NicemaN' Alıntı:onu bunu bırakın 34 M 0415 kadıköy de kırmızı ışıkta ikimizde duruyoruz hiç bi haraket yokken adam vitese takıp gelip çarptı bana işin garibi kırmızı ışıktayız ikimizinde önünde araçlar var yani seninki bi anlamda yarış gibi bişi olmuş bana çarpan bu danaya ne demeli ???
Tırnak bıçağının büyüğüdishy' Alıntı:ya komik olacak ama levye nedir![]()
![]()
inşallah pişman olmam sorduuma :mrgreen: :mrgreen: :queen:
Khutuck' Alıntı:![]()
Levye budur, her zaman yanınızda bulunması gereklidir.
melbur' Alıntı:levye kızıl derililer zamanında kullanılan ilkel bi silahtır. :queen: :queen:
valla bencede iyi fikir.... zaten böyle magandalara gıcığım onların adına bir kaçtane nasip olur herhalde..vedat kaya' Alıntı:seco minübüscüler dernegi var ona şikayet edebilirsin...yada birkaş arkadaş toplanıp minübüse beraber binip yolcular inince adama........