- Katılım
- 15 Ara 2004
- Mesajlar
- 638
Yapılanlar konusulanlar hic hos degil arkadaslar. Canımızı yolda bulmadık hic birimiz. Maglumunuz sadece istanbul degil tr de her yerde bu boyle motorsiklet kullanıcıları ciddiye alınmıyor. Elimizden geldigi kadar dikkatli olmak ve boyle pislik insanlara uymamak en guzeli. Bir arkadasım ornek vermis biri balta ile cıkmıs biri silah cekmis bizler dusman mıyız ki silahla levyeyle baltayla birbirimize zarar vermeye calısıyoruz. Ne kadar saygı gosterırsek o kadar saygı gorururuz. Bu arada trafıkte benimde basıma benzer olaylar geliyor ve bana yapılan saygısızlıgın aynını bana yapana yapıyorum. Biri onume gecer fren yapar ya da beni sıkıstırırsa bende aynını yapıyorum ve yaptıgı hareketin yanlıs oldugunu bir sekilde kendine de yasatıyorum ve bugune kadar bir tepki ile karsılasmadım. Belkide bu benim sansımadır 