Böyle Cbr600rr Egzozu görmediniz sanırım. Ses berbat

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muratd hakketten kamerayı iyi ayarlamışlar :) bide
dikkatinizi cekmedimi motor bayabi modifiyeli o genişlikde ekzostdan çıkan mavi efekli yuksek ısıda bi hava türü çıkıyor :queen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
kamerada otomatik ses ayarı var.ses yükselince kayıt sesini kısıyor.ondan dandikmiş gibi geliyor ses.halbüse güzel bir egzos.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
görüntü soba borusu :farao:
fakat giderken dinlemek gerek bide sesi...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim dikkatimi ise rolantide çalışırken çıkardığı ses daha çok çekti.
Bir ara ben de mi çeksem bir video?:)

icon_surprised.gif


Dur ben bu pazar bir deneyeyim bakalım benim motorun sesi nasıl çıkacak videoda.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görüntü felaket, ses güzel.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Pek anlamam ama sesi cılız geldi bana birde biraz fazla buyuk olmus sanki zevk meselesi tabi SS olan takar istedigini :D
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
bi film vardı çok eski.milyonlarca arı insanlara saldırıyodu:)onu hatırlattı bana....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst