Böyle Cbr600rr Egzozu görmediniz sanırım. Ses berbat

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
yalnız ilk defa bir egzos sesini bu kadar net kaydedebilen bir kamera gördüm..
ses bence güzel ama bunu kamera çok iyi kaydetmiş walla tebrik ettim kamerayı:queen:
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
39
kankalar düşünsenize durakta obüs bekliyosunuz...ve önünüzde 240'la bu motor geçti o anki ses efektini bi kulağnızıda canlandırsanıza olay fefkinde derim ben :D önceden racer 200'cc motorum vardı abart yapmıştım ona benzemiş...egsoz pek güzel diil soba borusu gibi ama ses iyi bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst