Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Böyle Cbr600rr Egzozu görmediniz sanırım. Ses berbat
yalnız ilk defa bir egzos sesini bu kadar net kaydedebilen bir kamera gördüm..
ses bence güzel ama bunu kamera çok iyi kaydetmiş walla tebrik ettim kamerayı:queen:
kankalar düşünsenize durakta obüs bekliyosunuz...ve önünüzde 240'la bu motor geçti o anki ses efektini bi kulağnızıda canlandırsanıza olay fefkinde derim ben önceden racer 200'cc motorum vardı abart yapmıştım ona benzemiş...egsoz pek güzel diil soba borusu gibi ama ses iyi bence