- Katılım
- 12 Eyl 2007
- Mesajlar
- 689
abiler gayet güzel yani bende bir kere 600rrdan bu şekilde çekmiştim sanırım devildi egsoz ama videodan çok berbat geliyo sesi bulursam koyucam ama geröekte harikaydı.
Benim çok hoşuma gitti yani görüntüde oldukça hayvani boyutta bir egsoz bence güzel olmuş:cat:
Benim çok hoşuma gitti yani görüntüde oldukça hayvani boyutta bir egsoz bence güzel olmuş:cat: