Böyle Cbr600rr Egzozu görmediniz sanırım. Ses berbat

Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
abiler gayet güzel yani bende bir kere 600rrdan bu şekilde çekmiştim sanırım devildi egsoz ama videodan çok berbat geliyo sesi bulursam koyucam ama geröekte harikaydı.
Benim çok hoşuma gitti yani görüntüde oldukça hayvani boyutta bir egsoz bence güzel olmuş:cat:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
90
çok güzel 8.000 devirden sonra yolda dinliceksin onu :)
şarkı söylemesi için takmıyolar zaten :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bayıldımmm süperrr bir ses bence bayılırım bu sese
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
4
slm

dostum doğru görmemişsin valla benim makinanın sesini bi duysan varya sağolsunnn 2 km den dinlletiyo maşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst