- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
ahh ahh motorun olmasın sesi beğenirsin...
kamerada otomatik ses ayarı var.ses yükselince kayıt sesini kısıyor.ondan dandikmiş gibi geliyor ses.halbüse güzel bir egzos.
:cat::cat::cat:
en başta da sölemiştim güzel diye:cherry:
ahh ahh motorun olmasın sesi beğenirsin...![]()