Selamlar,
Yaklaşık 2 ay önce motor soğuk ve hareket halinde iken debriyajı sıkıp gazı kestiğimde stop etmeye başladı. Farklı bir yerden benzin almıştım. Biraz gaz açtım vs bir kaç dk sonra geçti. Herhalde bir yere pislik girdi ama temizlendi dedim geçtim.
Geçen ay gene bir gün aynı şekilde devir 1700 ün altına düştüğünde stop etmeye başladı. İşin garibi hareket halindeyken stop ediyordu ama dururken rölantide normal çalışıyordu. Bİr kaç dakika sonra o da düzeldi. Ustama götürdüm, benzin filtresi kirlenmiş olabilir dedi ve benzin stantörü (!?) değişti. Bir de ne olur ne olmaz bujileri değiştirdik.
Dün akşam gene yaptı aynı şeyi. Bu sefer ustam da görsün istedim ve stop etmesin diye bol bol ara gazlarlarla vs servise kadar gittim ama servisin önünde düzeldi. Adam bindi, indi, dinledi, zorladı ama bi türlü stop ettiremedi.
İş yerimin önünde yokuş yukarı park ediyorum, akşam güneşi altında kalıyor (arkadan vuruyor). Ustam eğim yüzünden hava filtesine benzin geliyor olabilir dedi. Herhangi başka bir fikri olan var mı acaba??
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/167367-bmw-f-650-gs-hakkinda.html aynı konu bu linkte geçmiş, inceleyiniz...
2004 f 650 gs 70.000 km de alınırmı ? ve f 650 gs ler nezaman refteke oluyor acaba ?
Hocam selamlar. Devir sensoru pislenmis olabilir. Yani mıknatıslı olduğu için motor içinde metal tortular yapışmış olabiliyor. Ustana söyleyip temizlettirirsen belki sorunun çözülür. Basit bisey yani ben olsam demedim sağ alternatör kapağının içinde sensor.Selamlar,
Yaklaşık 2 ay önce motor soğuk ve hareket halinde iken debriyajı sıkıp gazı kestiğimde stop etmeye başladı. Farklı bir yerden benzin almıştım. Biraz gaz açtım vs bir kaç dk sonra geçti. Herhalde bir yere pislik girdi ama temizlendi dedim geçtim.
Geçen ay gene bir gün aynı şekilde devir 1700 ün altına düştüğünde stop etmeye başladı. İşin garibi hareket halindeyken stop ediyordu ama dururken rölantide normal çalışıyordu. Bİr kaç dakika sonra o da düzeldi. Ustama götürdüm, benzin filtresi kirlenmiş olabilir dedi ve benzin stantörü (!?) değişti. Bir de ne olur ne olmaz bujileri değiştirdik.
Dün akşam gene yaptı aynı şeyi. Bu sefer ustam da görsün istedim ve stop etmesin diye bol bol ara gazlarlarla vs servise kadar gittim ama servisin önünde düzeldi. Adam bindi, indi, dinledi, zorladı ama bi türlü stop ettiremedi.
İş yerimin önünde yokuş yukarı park ediyorum, akşam güneşi altında kalıyor (arkadan vuruyor). Ustam eğim yüzünden hava filtesine benzin geliyor olabilir dedi. Herhangi başka bir fikri olan var mı acaba??
Arkadaşlar, 6 numaralı 7.5 amperlik sigorta bugün yolda attı, göstergeler; devir saati, Hız saati, km sayacı kapandı ve gösterge lambaları kapandı, sorunsuz eve gelebildim, sigortayı değiştirdim ama yine attı, galiba kısa devre gibi bir durum var, deneme amaçlı kısa süreliğine 10 amperlik bir sigorta taktım onda da ışıklar birkaç saniyede bir hafif bi göz kırpıp yeniden devam ediyordu zarar vermemek için söktüm, başına gelen var mı ? Nereden başlamak gerek sorunu aramaya?
Kontak kablolarını kontrol et, kopukluk olabilir,
Sağ ön sinyalin ampül soketi sarsıntıdan yerinden çıkıp diğerine değmeye başlamış. Aküyü söküp takınca herşey normale dönüyordu, sinyal verince sigorta atıyor, aküyü söküp takmadıkça da yeni takılan sigortaları da attırmaya devam ediyordu, ama akü sökülüp takılınca ilk sinyale kadar hiçbirşey olmuyor. :cat: