Bizde herşey Zevkine LegenD

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Enes kardeşim,hani şu televizyondaki megane reklamı gibi,kapatın ışıkları kaldırın özel efektleri,diyesim geldi breton için :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------


İrfan cığım isim vermiyeyim.o kişi kendini bilir.Apaçiliğin başka kulvar olduğunu biliyorum ancak bazı çok bilenler bunu bilmiyorlar.Bu çok bilenlerinde klavyesi kuvetli maşallah:)Şimdi sabaha kadar yazışmayalım bu abilerle :)

aynen meseleyi çözmüş bulunmaktayım ilhami abim :cherry: doğru dersin herkez ve özellikle meraklı arkadaşlar bir şeyler yapmaya çalışıyorlar bu çok güzel bir şey aynı sen ben ve diğer arızalar gibin :cherry: (mecazen)

arada klavyenin ardına gizlenip kelime dağarcığı sağlam olan eline tornavida almaktan aciz insanlarda olup olmadık eleştirilerde bulununca (sözüm meclisten dışarı) insan tuhaf olmuyor değil hani :)

lakin burası mt dir be agam 10 kişiden 9 u boş değildir burada en azından ben böyle hissediyorum ve görüyorum , herkez ektiğini biçer ...amacımız bir şeyler öğrenmek ve bildiğimizi de paylaşmaktır :) hoş paylaşmayı severim ekmeğimi dahi, ancak paylaşılacak mevzuu da bitmez bende onuda hatırlatayım :) saygılar sunarım ...:)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
aynen meseleyi çözmüş bulunmaktayım ilhami abim :cherry: doğru dersin herkez ve özellikle meraklı arkadaşlar bir şeyler yapmaya çalışıyorlar bu çok güzel bir şey aynı sen ben ve diğer arızalar gibin :cherry: (mecazen)

arada klavyenin ardına gizlenip kelime dağarcığı sağlam olan eline tornavida almaktan aciz insanlarda olup olmadık eleştirilerde bulununca (sözüm meclisten dışarı) insan tuhaf olmuyor değil hani :)

lakin burası mt dir be agam 10 kişiden 9 u boş değildir burada en azından ben böyle hissediyorum ve görüyorum , herkez ektiğini biçer ...amacımız bir şeyler öğrenmek ve bildiğimizi de paylaşmaktır :) hoş paylaşmayı severim ekmeğimi dahi, ancak paylaşılacak mevzuu da bitmez bende onuda hatırlatayım :) saygılar sunarım ...:)
Yurdum insanının yaptığı bazı şeylere gülünebilir ancak dişinden tırnağından arttırdığı paralarla bir şeyler yapmaya çalışan motorcu arkadaşlarımla dalga geçilmesine asla müsade etmem.
Bir öz deyişi bu duruma uyarlıyacağım ve imzamda bundan sonra bunu görecek herkes.
Ne Motorcular Gördüm Üzerinde Elbise Yok,
Ne Elbiseler Gördüm İçinde motorcu Yok.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Yurdum insanının yaptığı bazı şeylere gülünebilir ancak dişinden tırnağından arttırdığı paralarla bir şeyler yapmaya çalışan motorcu arkadaşlarımla dalga geçilmesine asla müsade etmem.
Bir öz deyişi bu duruma uyarlıyacağım ve imzamda bundan sonra bunu görecek herkes.
Ne Motorcular Gördüm Üzerinde Elbise Yok,
Ne Elbiseler Gördüm İçinde motorcu Yok.

abi ona biz şöyle diyelim o zaman fikir babında :)

ne motorlar gördüm üzerinde insan yok,

ne insanlar gördüm altında motürü yok nasıı uydumu ?:cherry::p
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
abi ona biz şöyle diyelim o zaman fikir babında :)

ne motorlar gördüm üzerinde insan yok,

ne insanlar gördüm altında motürü yok nasıı uydumu ?:cherry::p
Benim kastetmek istediğim,üstlerine iki giysi birde havalı kask alanların kendilerini motorcu zannetmeleri ile ilgili.
Koruyucu ekipmana kesinlikle karşı değilim.Yanlış anlaşılmasın.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
ahh rx 135mm şuan satıldı gibi ,,ama çok yakında yine alacam yeni kasa siyajından:)

15287954.jpg


19477426171834630731059.jpg
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
İrfan cığım isim vermiyeyim.o kişi kendini bilir.Apaçiliğin başka kulvar olduğunu biliyorum ancak bazı çok bilenler bunu bilmiyorlar.Bu çok bilenlerinde klavyesi kuvetli maşallah:)Şimdi sabaha kadar yazışmayalım bu abilerle :)

Sevgili Kel Permatik ehem pardon Necatik :) :) :)

Ben kimi kastettiğini gayet iyi anladım , uzun süre önceki bir muhabbetimizden beri aklımdasın seni unutmadım yolum Foçaya düştüğünde yüzyüze tanışır kimin neyi ne kadar bildiğini tartışırız canım kardeşim. Bu arada resimde görünmüyor ama kaskımın markası Schubert modeli PRO S1 ,sağladığı güven ve konfor ödenen paradan daha fazla olduğu için hiçde pahalı değil.
Benim imzamda çok manidardır (Türkçe kısmı canım kardeşim diğerini anlamazsın boşa uğraşma :) )

---------- Post added at 19:29 ---------- Previous post was at 19:24 ----------

Yurdum insanının yaptığı bazı şeylere gülünebilir ancak dişinden tırnağından arttırdığı paralarla bir şeyler yapmaya çalışan motorcu arkadaşlarımla dalga geçilmesine asla müsade etmem.

Yapılan motor ile değil , yapıldığı iddia edilen hız ile ilgili eleştiri var ,amaç üzüm yemek olmadığı için yaptığının sana gayet yakıştığını düşünüyorum sevgili kardeşim.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Sevgili Kel Permatik ehem pardon Necatik :) :) :)

Ben kimi kastettiğini gayet iyi anladım , uzun süre önceki bir muhabbetimizden beri aklımdasın seni unutmadım yolum Foçaya düştüğünde yüzyüze tanışır kimin neyi ne kadar bildiğini tartışırız canım kardeşim. Bu arada resimde görünmüyor ama kaskımın markası Schubert modeli PRO S1 ,sağladığı güven ve konfor ödenen paradan daha fazla olduğu için hiçde pahalı değil.
Benim imzamda çok manidardır (Türkçe kısmı canım kardeşim diğerini anlamazsın boşa uğraşma :) )

---------- Post added at 19:29 ---------- Previous post was at 19:24 ----------



Yapılan motor ile değil , yapıldığı iddia edilen hız ile ilgili eleştiri var ,amaç üzüm yemek olmadığı için yaptığının sana gayet yakıştığını düşünüyorum sevgili kardeşim.
Bizim buralarda bir laf vardır"işgilli büzük dıngıldar"derler :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst