Üstad forum jandarması gibisin
Huzur kalmadı![]()
eminmisiniz ben 165 kmde gördüm 2 zmanlı ve seriliği çok iyi ibr makina herkez bilir bunu 18.5 beygir ve 100 kg olunca gayet normal bilen ve binen bilir rx 135i
zaten binmek için değil zevkine toplandı.sadece zevkine
Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış
:wiinkk: