Bizde herşey Zevkine LegenD

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
her noktasında kendi emeklerimiz olan motorları sunuyorum beğenende olur beğenmeyende bu bizim zevkimiz zevkler ve renkler tartışılmaz:cat::cat:

17788500.jpg


37781040.jpg


12038333.jpg


81530503.jpg


48101760.jpg


72399427.jpg


92680969.jpg


17815067.jpg
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam harika olmuş
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
alt motor krank birleşririlmesi manisada toplandı .Nikelaj parçalar iskenderunda nikelajlandı boyası ise antalya-demre ilçesinde yapıldı.Arkadaşımn göz nurudur kendisi
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
hocam valla şahane olmuş emeği geçenlerin ellerine sağlık ağız suyu akıtan cinsten :)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Çok güzel bir alet.Bir an yerde fren diski görünce disk frenli yaptınız sandım.Ben de manisalıyım.Burada bir tane çift silindir vardı.Arka dişliyi normalden büyük yapmışlardı.Kalkarken patinaj çekiyordu. :)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
arkadaşlar bende yamaha rx 135 var ben 150 km hızla giderken bu motor yaklaşık 1 direk önümdeydi ortalama 160-165 yapıyor
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bende bilirim 2 zamanlı moped leri bende vardı çift sekman glardoni mercedes ibresi ile 140 neti vardı titan ybr cg hepsi arkadan toz yutardı sakaryada da çok meşhur du bunlar ama hiç silindir motorum olmadı:salut:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Görüntü ve estetik çok güzel , kullanılma amacı saçma .

RX135 ile 150 km. hız . ???? Paraşütsüz olarak uçurumdan aşağı bile atsanız mümkün değil. :) :) :)
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Üstad forum jandarması gibisin :)
Huzur kalmadı :)

Makina çok estetik kardeşim eline sağlık-motor sevgisi budur
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
eminmisiniz ben 165 kmde gördüm 2 zmanlı ve seriliği çok iyi ibr makina herkez bilir bunu 18.5 beygir ve 100 kg olunca gayet normal bilen ve binen bilir rx 135i

zaten binmek için değil zevkine toplandı.sadece zevkine
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
buralarda değil otoban uzun yol bile pek yok antalya demre ilçesi sahil kenarı olduğu için epey bi virajlı :)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
eminmisiniz ben 165 kmde gördüm 2 zmanlı ve seriliği çok iyi ibr makina herkez bilir bunu 18.5 beygir ve 100 kg olunca gayet normal bilen ve binen bilir rx 135i

zaten binmek için değil zevkine toplandı.sadece zevkine

Yamaha RX 135 den bahsediyorsanız , eminim . 18,5 bg naked bir makine ile mümkün değil o süratler.

---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 20:59 ----------

Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış :p
:wiinkk:

Ben onuncu köye yerleşeli çok oldu .... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst