peki 4 zamanlı yamaha ybr 125 10 bg 120 km sürat yapıyorsa nede 2 zmanlı 18.5 beygir bir motor o hızlara çıkmSIN BİNEN BİRİNE DANIŞIRIN DERİM
Ben onuncu köye yerleşeli çok oldu ....![]()
peki 4 zamanlı yamaha ybr 125 10 bg 120 km sürat yapıyorsa nede 2 zmanlı 18.5 beygir bir motor o hızlara çıkmSIN BİNEN BİRİNE DANIŞIRIN DERİM
RX135 ile 150 km. hız . ???? Paraşütsüz olarak uçurumdan aşağı bile atsanız mümkün değil.![]()
![]()
![]()
ben ve arkadaşlarımda var bulmak sorun degil anlaşmak sorundur dostum
bendeki çok bakımlı ve temiz 190 km hız aldım honda civic ile kapıştırıyoruz bazen geçebilen yok henüz...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:18 PM ----------
bu notorları binenler ancak çok iyi bilebilr rakipsizdir iyi ayarlandıgında fazla benzin yemez...
üstündeki sürücüye baglı olarak çok yüksek hızlara çıkabilr rx z serisinin 240 gördügünü biliyorum...iki zamanlı oldugundan evt 4 zamanlıya göre biraz çok yakar ama sesi gidişi ve üzerinizdeki hayran bakışlar buna deger sanırım ... hadi tüm rx tutkunları buraya toplanın fikirlerinizi görüşlerinizi yazın... en güzel bilgi paylaşılanıdır ...
Sevgili Kardeşim ,
İsmimin altında BMW yi görenler ömrüm boyunca BMW kullandığımı düşünmek gibi bir hata yapıyorlar. RX 135 king nedir gayet iyi bilirim , 2 zamanlı motoru çok daha iyi bilirim . Bu abin 10 sene iki zamanlıların yağını dumanını çekti 250 cc 350 cc 14bg 24bg 28bg hertürlüsünü gördük 165 çevirenini göremedik.
Sevgilerimle
Niye böyle şeyler yapıyorsun ustam yaf? Gayet insaflı bir rakam vermiş arkadaş... Bak şöylesi de var :mrgreen:
Bence sen "edit"ledin o hızları... Evet evet, sen yaptın, hadi itiraf et![]()
En son geçen pazar Apache ile önümde giderken ibresinin 135 km gösterdiğini iddia eden kardeşimin önüne GPS deki 109 km kaydını koyduğumda çok üzülmüştü aynısı sizede olmasın.
Hocam binme sitilinide hesaba katmak lazımZevkine legend olup gidiyosun bu stillde... Başlıkta arkadaş felsefeyi özetlemiş :queen: