Bizde herşey Zevkine LegenD

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
peki 4 zamanlı yamaha ybr 125 10 bg 120 km sürat yapıyorsa nede 2 zmanlı 18.5 beygir bir motor o hızlara çıkmSIN BİNEN BİRİNE DANIŞIRIN DERİM
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
daha foruma düzgün yazı yazmayı bimiyorsun enes bir küçük bir büyük ne öyle kardeş sanmıyorum bende o süratleri göreceğini emin misiniz
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
şuan minibuktan yazıyorum oraya takılmayın.hem bahsettiğim motordan arayıp tarasanız 5 den fazla bulamazsınız genelde gaziantep antalya kastamonu adana mersin civarında bulunur.kimseye ispat etme gereğinde bulunmuyorum dediğim gibi sadece bilen ve binen anlar rx 135 king farkını
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
peki 4 zamanlı yamaha ybr 125 10 bg 120 km sürat yapıyorsa nede 2 zmanlı 18.5 beygir bir motor o hızlara çıkmSIN BİNEN BİRİNE DANIŞIRIN DERİM

Ya yine aynı tartışmalara girmek güzel olmayacak ama, yanılma payını düşüyormusunuz? Yoksa YBR nin kadranında okuduğunuzu mu söylüyorsunuz? 10~11 bg bir motorun 120 km/h yapmasını ben oldukça uzak buluyorum(oldukça da düzgün cevap vermeye çalıştım, tartışmaya dönmesin diye :) ) RX 135 görmedim de, bilmem de ama...

Ben onuncu köye yerleşeli çok oldu .... :)
:)
Burayı kasaba ilan ettim, istediğiniz kadar misafirim olabilirsiniz. Ben de köyün ağası, yok muhtarı ::pala:: yoksa delisi mi desem ::deliir::

:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Oynanmışsa 200'de yapar, mesele güvenli seyredebilmesi ve güvenli durabilmesi
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
peki 4 zamanlı yamaha ybr 125 10 bg 120 km sürat yapıyorsa nede 2 zmanlı 18.5 beygir bir motor o hızlara çıkmSIN BİNEN BİRİNE DANIŞIRIN DERİM

Sevgili Kardeşim ,

İsmimin altında BMW yi görenler ömrüm boyunca BMW kullandığımı düşünmek gibi bir hata yapıyorlar. RX 135 king nedir gayet iyi bilirim , 2 zamanlı motoru çok daha iyi bilirim . Bu abin 10 sene iki zamanlıların yağını dumanını çekti 250 cc 350 cc 14bg 24bg 28bg hertürlüsünü gördük 165 çevirenini göremedik.

Sevgilerimle
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
yahu arkadaşlar motor 2 zamanlı 4 zamanlılarla neden kıyaslıyorsunuz.derbi 2 zamanlı 125 cc 150 km/h geçiyor. rx135 yolda gördüğümüz mondiallere benzediği için aynı motor sanıyorsunuz ama çok farklı bir motor,küçümsemeyin rx hayranı da çoktur(benim tipim değil)
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Ben gayet sevimli buldum. Özellikle rengini. Çift silindire çevrilmiş olması konusuna girmeyeceğim.

RX135 ile 150 km. hız . ???? Paraşütsüz olarak uçurumdan aşağı bile atsanız mümkün değil. :) :) :)

Niye böyle şeyler yapıyorsun ustam yaf? Gayet insaflı bir rakam vermiş arkadaş... Bak şöylesi de var :mrgreen:

ben ve arkadaşlarımda var bulmak sorun degil anlaşmak sorundur dostum :)
bendeki çok bakımlı ve temiz 190 km hız aldım honda civic ile kapıştırıyoruz bazen geçebilen yok henüz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:18 PM ----------

bu notorları binenler ancak çok iyi bilebilr rakipsizdir iyi ayarlandıgında fazla benzin yemez...
üstündeki sürücüye baglı olarak çok yüksek hızlara çıkabilr rx z serisinin 240 gördügünü biliyorum...iki zamanlı oldugundan evt 4 zamanlıya göre biraz çok yakar ama sesi gidişi ve üzerinizdeki hayran bakışlar buna deger sanırım ... hadi tüm rx tutkunları buraya toplanın fikirlerinizi görüşlerinizi yazın... en güzel bilgi paylaşılanıdır ...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Sevgili Kardeşim ,

İsmimin altında BMW yi görenler ömrüm boyunca BMW kullandığımı düşünmek gibi bir hata yapıyorlar. RX 135 king nedir gayet iyi bilirim , 2 zamanlı motoru çok daha iyi bilirim . Bu abin 10 sene iki zamanlıların yağını dumanını çekti 250 cc 350 cc 14bg 24bg 28bg hertürlüsünü gördük 165 çevirenini göremedik.

Sevgilerimle

Hocam binme sitilinide hesaba katmak lazım:p Zevkine legend olup gidiyosun bu stillde... Başlıkta arkadaş felsefeyi özetlemiş :queen:
 
Katılım
29 Eki 2011
Mesajlar
47
enes_007 dostum bu pembe tip motoru çok iyi biliyorum bende hastasıyım bu motorun bi zamanlar bu motordan bizde toplamıştık sürmesi çok eğlenceli genelde yarış yapmak için topluyorlar tabiki şimdi bu motorlardan pek kalmadı hepsini polisler topladı pek güvenli motor değil frenleri felan pek tutmaz bu motoru bilen bilir. Yamaha rx 135 i de çok iyi bilirim dostum 150 cc ler felan peşinden yetişemez bu motorun 150 km hız yaptığınada inanırım bu iki motorda hayranı olduğum motor ALLAH kaza bela vermesin
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bana katılan arkadaşlara teşekkür ediyorum. yamaha rx 135 king kullananlar bu başlığa gelirlerse onlarında nasıl bir yorum yapacağını iyi biliyorum jawa gbi hantal değil.ve ivmelenmesi çok yüksek bir motor .
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
çok güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık enes
bu arad hıza gelirsek ben bir video izlemiştim rx135 z olması gerek 200 km hız yapıyordu diyeceksiniz ibresi bozuktur ama araba ibresiyle ölçüyorlardı araba ile yanyana gidiyordu ama adam füze gibi üzerine yatmış o videoyu izlediğimden bence 150 yapar rahat rx
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
yalnız bende inanmadım azıcık araştırdım şimdi nette rx135 cidden 160 falan yapıyo galiba şaşırdım gece gece :mrgreen:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
enes emeğine sağlık..ilginç şeyler çıkmış ortaya..ben de birkaç videoda 150-160 yapan rx135 ler görmüştüm ama video da yanıltıcı olabilir..
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Ooooff offf gelde anlat bu çocuklara , fizik kanunları ,aerodinamik v.s. v.s. yahu kardeşlerim 2 zamanlıda olsa 4 zamanlıda olsa jet motorluda olsa 18 beygirden bahsediyoruz yapmayın etmeyin yarın öbür gün biryerlerde karşılaşırız bağlarım GPS i makinanıza mahçup olursunuz.

En son geçen pazar Apache ile önümde giderken ibresinin 135 km gösterdiğini iddia eden kardeşimin önüne GPS deki 109 km kaydını koyduğumda çok üzülmüştü aynısı sizede olmasın.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Fesat mıyın neyin sen yaaa :p

Ahanda bu işte... :mrgreen:

Tamam tamam sustum :)

En son geçen pazar Apache ile önümde giderken ibresinin 135 km gösterdiğini iddia eden kardeşimin önüne GPS deki 109 km kaydını koyduğumda çok üzülmüştü aynısı sizede olmasın.

Yuhh:sunny:! Afedersin, kendimi tutamadım, o kadar var mı yav gerçekten? Eh benim motor 110-111 arası gidip geliyor, kaç yapıyorum ki ben o acaba...
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Hocam binme sitilinide hesaba katmak lazım:p Zevkine legend olup gidiyosun bu stillde... Başlıkta arkadaş felsefeyi özetlemiş :queen:

Ya Allah ta seni guldursun arkadas.:mrgreen:

Arkadaslar az daha uzaga iserse itfaiye ye gerek kalmiyacak memlekette.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst