Bisan Bisan Senatör

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Vay vay kız gibin maşşallahhh tü tü tü 40 bin kere maşallah:cat:
Hayırlı olsun bol rüzgarlı günler sana.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
dün itibariyle senatörümü ilan için arıyan ilk kişiye 2.000ytl ye sattım.
noter devrini fln yaptık.:flower::flower::flower:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
ooo Hayırlı olsun
Gitti kız gibi motor,
Yanlız piyasayıda bitirdin hani.
Biz nasl satacağız 2.5 3 karar kara düşünürüz artk :))
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
walla 2.5-3 hayal ama malesef ya
adı çıkmış bi kere çin malı diye 2. elde yüzüne bakan yok.:(
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
15
walla 2.5-3 hayal ama malesef ya
adı çıkmış bi kere çin malı diye 2. elde yüzüne bakan yok.:(

Görünüşe göre kolpa'nın senatörünü şimdi ben kullanıyorum :cherry:

Arka lambayı değiştirmek için hangi vidaları sökeceğimi bulamadım. Bilen var mı?

Şu yağmur dursa da dışarıya çıkabilsek... :pale:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
15
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Tmm virüsü kapmışınız. :cat:
Ben demiştim zaten yaza bi burgman alırsınız sizde diye:wiinkk:
Sanırım arka stop için motorun arkasına geçince çamurluğun sağ ve sol alt kısımlarında bulunan vidaları sökmeniz gerekiyor. sonra stopların altıdaki siyah parçayı söküp stoplara ulaşabilirsiniz.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
15
Tmm virüsü kapmışınız. :cat:
Ben demiştim zaten yaza bi burgman alırsınız sizde diye:wiinkk:
Sanırım arka stop için motorun arkasına geçince çamurluğun sağ ve sol alt kısımlarında bulunan vidaları sökmeniz gerekiyor. sonra stopların altıdaki siyah parçayı söküp stoplara ulaşabilirsiniz.

:) O plastik parçayı biraz kuvvetlice asılınca çıktı. :wiinkk:

İşin güzel tarafı ledli ampul hem daha güçlü hem de kasktakiyle beraber biraz daha görülür oldum sanırım. :cat: Resmi flaşsız çektim biraz gren var.

led.jpg
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
teşekkürler arkadaşlar alalı 2500km oldu nerdeyse:)
bahaneyle senatör topiğide canlansın 1 aydır kimse bişey yazmıyor:wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Hoşgeldin Özkansava, valla senden umudu kesmiştim. 4 teker olduktan sonra göremedik seni. Bu arada bende araba aldım ama bir farkla motor duruyor bende, :) Yaza doğru para biriktirirsem Burgman almayı düşünüyorum. Bu benim kesmiyor. Antalya sahilleri beni bekliyorrr
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Nerdesiniz senatörcüler arada bakıyorum kimse bişey yazmıyor bu topiğe.
burgman aldık die unuttuk sanmayın bu topiği:wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Burgmanı aldın kayboldun Kolpa,
Hoş bende Burgman alsam bakmam senatörün yüzene ya hadi neyse,
Bu pazar tekrar caddeler çıkıyorum. :)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Senatörü sattığımda 4000kmdeydi
burgmanı alalı 3500 ü geçtim:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst