Bisan Bisan Senatör

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
1
Arkadaslar, biri bana bununla uzun yol (300-500km) yapılıp- yapılamayacagını soyleyebilir mi??
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
arkadaşlar ben de bugün aydınlıkevler bayisinde baktım motora motorun kasası tam bana göre hatta bayiye zat150 ile arasındaki farkı sordum bisanın parçaları daha kaliteli dedi. ama motorun görünüşüyle bitmiyor her şey, kullanan arkadaşlar biraz anlatabilir mi motoru?
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
valla ben kullanıcılardan motorla ilgili hicbir memnuniyetsizlik duymadım.Ama bunlar cin malı hiç belli olmaz...Bilirsiniz...Ama suan digerlerine gore daha kaliteli gorunuyo.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
sahin23' Alıntı:
arkadaşlar ben de bugün aydınlıkevler bayisinde baktım motora motorun kasası tam bana göre hatta bayiye zat150 ile arasındaki farkı sordum bisanın parçaları daha kaliteli dedi. ama motorun görünüşüyle bitmiyor her şey, kullanan arkadaşlar biraz anlatabilir mi motoru?

Dostum aydınlıkevlerde senatörün fiyatını sordunmu?
ben yıba çarşısında geçen hafta 2,800 herşey dahil fiyat almıştımda. Acaba fiyatlar aynımı?
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
senatörün fiyatına 2750 dediler + 24 ay vade yapıyorlar, 120 ytl de plaka ruhsat masrafı. Aydınlıktan sonra yibaya gittim orada da sordum anahtar teslim 2800 dediler (kilit,kask falan da dahil) ama ben yibadaki bayilere pek alışamadım... Kullananları dinledikten sonra sonuç iyi olursa almayı düşünüyorum
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
sahin23' Alıntı:
senatörün fiyatına 2750 dediler + 24 ay vade yapıyorlar, 120 ytl de plaka ruhsat masrafı. Aydınlıktan sonra yibaya gittim orada da sordum anahtar teslim 2800 dediler (kilit,kask falan da dahil) ama ben yibadaki bayilere pek alışamadım... Kullananları dinledikten sonra sonuç iyi olursa almayı düşünüyorum

Sağolasın şahin23 teşekkür ederim.
Bende bu motora taktım kafayı. Telsizlerde oturmama rağmen aydınlıkevlerdeki bayiye yolum hiç düşmemişti, sanırım sende bu civardansın? sayende oradan da bilgi almış oldum.
tekrar teşekkürler.
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
ben teşekkür ederim.benim kafamdaki soru işareti servis. acaba bisanın servisi nasıl? bu forum biraz hareketlense cevapları bulacağız...
 
Katılım
30 Ocak 2006
Mesajlar
33
BİSAN SENATOR HAKKINDA TÜM SORULARINIZA CEVAP YAZILIR....
www.tokermotor.com

bisan senator 150cc size 2,900 ytl ötv kdv dahil kask ve mont da hediye
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
most_wanted' Alıntı:
BİSAN SENATOR HAKKINDA TÜM SORULARINIZA CEVAP YAZILIR....
www.tokermotor.com

bisan senator 150cc size 2,900 ytl ötv kdv dahil kask ve mont da hediye

Most_wanted teşekkürler lakin biz Ankarada 2800 ytl ye (ötv+kdv+plaka+kask+kilit) bulduk. :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
most_wanted senatörle alakalı birkaç şey soracağım
1. Servisi nasıldır yedek parçada sıkıntı olur mu
2. aynı kategorideki mondial zat150 ve asya 150t den artıları nedir( zat ya da asya alsam daha mı az başım ağrır) çin motoru olduğunu bilerek parça kalitesi mondial ve asya ya göre nasıl
3. yakıtı ne durumda
4. 200-250 km kadar uzun yol yapar mı
5. 2-3 yıla kadar bisanın yerli üretime geçeceği ve senatörü Türkiye de üreteceği doğru mu
şimdilik aklıma bunlar geliyor...
 
Katılım
30 Ocak 2006
Mesajlar
33
kardesiim bisan senator oturaklı motor gercekten diğerlerinden farklı size tavsiye ederim
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
38
bence 150 kg ağırlıgındaki bir motora 8 hp cok düşük bir güc.genelde 150 kg agırlıgındaki bir motor 250 cc ve ortalama 20 bg gucunde oluyor.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
safak52' Alıntı:
bence 150 kg ağırlıgındaki bir motora 8 hp cok düşük bir güc.genelde 150 kg agırlıgındaki bir motor 250 cc ve ortalama 20 bg gucunde oluyor.

Yanii?? ne yapalım? bizde senin gibi 250cc lik bir motormu alalım?
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
Katılıyorum:cat:

Adamlar bole yapmıs naapalım simdi...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
lifanın sitesinde
Maximum Power:7.2kw/7500r/min ve

Engine Type:Single-cylinder,forced air-cooled,two-stroke yazıyor
Bu mtorun iki zamanlı olma ihtimali var mı?
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
15
slm herkesee:bounce:Bende motor alıcam fakat bu motor ablamada uygun olmalı çünkü o da kullanıcak sizce senatör uygun mu?ama çok önemli bi sorun var min. boy nekadar olmalı:silent:ebat olarak biras küçüğümde!!!bi bilgi verirseniz spr olur walla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst