Bisan Bisan Senatör

Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
Arkdaslar bendede GEELY jl150t-6 BOSS(2001) modeli var.BİSAN ın motoru hakkında bisey diyemem ama sürerken keyif alabileceginizden eminim.Cok rahat ve aynı zamanda yüksek:cat: Goruntusude cok asil:bounce: Yanlıs mıyım?
 
Katılım
30 Ocak 2006
Mesajlar
33
selam dostlar size bilgi vereyim senaotor hakkında bu motor benim arkadaşta da var yeni aldı 150cc motor cok rahat 125km net hızı var diğer 150 likleri ucuruyo motor kasada hiç ağır değil. Isparta Toker tİCARET ten aldı fiyatı 2.900 ytl pilaka teslim kask ves. lerde hediye isterseniz siteye bi bakın... http://www.tokermotor.com
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
maxx75' Alıntı:
Arkdaslar bendede GEELY jl150t-6 BOSS(2001) modeli var.BİSAN ın motoru hakkında bisey diyemem ama sürerken keyif alabileceginizden eminim.Cok rahat ve aynı zamanda yüksek:cat: Goruntusude cok asil:bounce: Yanlıs mıyım?


Dostum bu motorlar sadece görüntüdemi aynılar yoksa teknik özellikleride benziyormu? Eğer bu konu hakkında bizleri aydınlatabilirsen çok sevinirim.

Birde burada senatör resmi koyan pek olmadı, bari sen gelly resimleri koyda gözümüz şenlensin yahuuu....

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
2
Daha önce açılan diğer topiktede yazdım... Bisan Senator 150 aldığıma şükrediyorum. Çünkü aynı zamanda Asya 150 T ve Asya 150 T1 kullandım ama bana kalırsa diğerleri Bisan'ın Senatoru yanında 0 kalıyor herşeyden önce motor yüksek geniş ve kullanımı çok rahat hıza önem verildiği gibi duruş mesafesi ve perfonmansı süper. 350 km ulaştım şu anda daha hala tık yok rampa yokuş hiç farketmiyor hatta şunuda rahatlıkla söyleyeyim Mondial ve Asya nın çıkardığı yarı otomatik vitesli motorlar bile yolda boy ölçüşemediler ve benim 100 kg olduğumuda düşünürseniz bana gayet hak vereceksiniz almayan arkadaşlar varsa ve Mondial Zat ile karşılaştırma yapıyorlarsa yapmasınlar bence hepsini kullandım ben çünkü. Ve bu motora sırf denemek için 3 kişi bile bindik ama hızlanma ve performansından hiç birşey kaybetmedi eeee o zaman neden duruyorsunuz ki sizde alın bence bana hak vereceksiniz.... Ben çok MEMNUNUM aklımı seveyim...
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
gt06' Alıntı:
Dostum bu motorlar sadece görüntüdemi aynılar yoksa teknik özellikleride benziyormu? Eğer bu konu hakkında bizleri aydınlatabilirsen çok sevinirim.

Birde burada senatör resmi koyan pek olmadı, bari sen gelly resimleri koyda gözümüz şenlensin yahuuu....

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
Teknik ozellikleride anladıgım kadarıyla aynı.En kısa zamanda gercek bi iki resim koyarım(tabi istersen)
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
Bir de GEELY(133kg) BİSAN(143kg)dan daha hafif ama buna karsılık GEELY nin cekişi 1.5 NW daha az.Yani GEELY hafif oldugu için 1.5 NW lik acıgı kapatıyo. Link:http://www.geely.com/english/moto/pro/JL150T-6.htm

GEELY de fiziki tek fark (eklenti) artcının yaslanması için konmus olan bar
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
maxx75' Alıntı:
Teknik ozellikleride anladıgım kadarıyla aynı.En kısa zamanda gercek bi iki resim koyarım(tabi istersen)

Yafu istemez olurmuyum hiç? Sen yollayabildiğin kadar yolla yeterki...
Bu arada senin boyun kaç dostum? benim boy 1,86 kilo 68 yani kullanım sırasında abes bir görüntü olmuyordur değilmi?

:cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
gt06 resimler benim telde bilgisayara atıp en kısa zamanda atıcam foruma.Ayriyetten motor tam sanada uymassa kimseye uymaz.Benim de boyum1.81 ama kilom var biras 85 falan.İriceyim yani birazcık.Ama ben bile nerdeyse uzerinde ufak kalcam.Motorun gercek bir maxxxi scooter.He su ilana gelince:O ilan uzun süredir orada duruyo.Ama motor gorundugu gibi biraz bakımsız kalmıs.Eger motorunda fazla sorun yoksa kasası artık problem degil.Nasıl olsa BİSAN la ayni:queen: Bizim motorda aldıgımız zamanlar (ki o zaman parcası bulunmuyordu)buna benziyordu.Komple boyaya soktuk koltuguna tekrar deri kılıf diktirdik bi de motorunu yaptırdık.Sonunda hak ettigi gorunume kavustu.Yalnız bi paspas ve egzost sorunumuz var.Kısacası biraz masrafı oldu ama her bindigimde gercekten rahatlıgıyla butun bunları unutturuyo:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
scud' Alıntı:
Hoş ama pahalı birde koca koca bisan yazmasalarmış! Gereksiz olmuş

O yazıyı yazmak sorun değilde yazının arkasında o kadar büyük durabilirler insallah. Sonu kanuni ye benzemesinde :queen:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
ahanda resim...bu resim cekileli uzun zaman oldu(tamirdeyken)yeni resimler gelicekk...
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
4
arkadaşlar bende bisan senator kullanıorm çok memnunun ayrıca pampada hiç zorlanmadan 2 kişi çıkabilio yani kasa motora göre öle sölenildiği gibi ağırlık yapmıyo we yakıtı çok uygun
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
maxx75' Alıntı:
ahanda resim...bu resim cekileli uzun zaman oldu(tamirdeyken)yeni resimler gelicekk...


Usta renk çok şık olmuş yafuuu...
Motor heryerde fark ediliyordur.

Dostum bu geely motorlarının bir web sitesi falan varmı?
Ben aradım ama ne yazıkki bulamadımda.

senator87' Alıntı:
arkadaşlar bende bisan senator kullanıorm çok memnunun ayrıca pampada hiç zorlanmadan 2 kişi çıkabilio yani kasa motora göre öle sölenildiği gibi ağırlık yapmıyo we yakıtı çok uygun

Efendim sitemize hoş geldiniz ve sizden de bol bol resim bekliyoruz...
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
maxx75' Alıntı:
:queen: Olmaz mı hiç ayıbettin...ama ingilizce tabiki

http://www.geely.com/english/moto/products.htm

Dostum ben Türkçe arıyorum.
Yani siz zamanında bu motorları nereden? kaça aldınız? kim getirdi? nerede sattı? siz nasıl bilgi bulabilip aldınız bu motorları onu anlayamadım ben. arıyorum
UMC Motorları'nın ithal ettiği dışında bilgi bulamıyorum.

bu umc kimdir? necidir? bayileri nerededir bulamadım.

Valla size helal olsun hayalet gibi firmayı bulup zamanında motoru almışsınızya helal olsun ne diyeyim. Cidden tebrikler. :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
Biz zaten bu motorun ikinci sahibiyiz.O yüzden fazla bi zorluk cekmedik bulmak icin,tesadüfen rastladık buna o zamanlar mondial daha gelmemişti.Aslında mondilal in gelecegini biliyoduk ama beklemek istemedik ve bunu aldık.UMC diye bi firmada kalmadı sanırım.Biz motoru aldıgımız zamanlar vardı ama o da istanbulda degildi.Az once internettende arastırdımda pek olumlu bişey bulamadım.Anladıgım kadarıyla balıkesir de varmıs ama o da sadece konu baslıklarında gorunuyo sayfaya girmeye calısınca goruntulenmiyo.UMC finisch galiba,uçmuş:pale: Olsun ama en azından BISAN cıkardı aynısını:cherry:


Bir iki resim daha baktıkca BISAN ı hatılarsınız:queen:

 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
167
maxx75 resimler ve açıklamaların için çek teşekkür ederim. Sağolasın...
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
motorun cok guzel ama motorda 2 seyı begenmedım
1-direksiyona yapıstırdıgın bantlar
2-cam fılmı.aslında cam fılmı guzel olmus ama gormenı engellemıyormu??
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
okan4037' Alıntı:
motorun cok guzel ama motorda 2 seyı begenmedım
1-direksiyona yapıstırdıgın bantlar
2-cam fılmı.aslında cam fılmı guzel olmus ama gormenı engellemıyormu??
Evet direksiyona yapıstırdıgım bantlar mecburiyeten oldu.

Aslında camda mecburiyetten oldu.Kırılmıstı ve yenisi pahalıydı.Bizde en iyi cozum fiberglasscıya verdik ve yapıstırıldı e dolayısıyla siyah renge boyanması daha mantıklı oldu.Ama o kadar düzgün yapmıslar ki film mi boya mı belli olmuyo.Gercekten iyi iş becermişler.:cat: Hem goruntu zenginligide oldu.Ama cam benim için pek bi sorun teşkil etmiyo.Boyu kısa olanlar için tabi biras sorun cıkarabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst