Bisan Bisan Senatör

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
15
:)benim başıma geldi bursada oturuyorum yıldırımdaki servisimide götürebilirim inanmayan varsa sordum servisime neden diye oda bana modelinden dedi:) dostum valla ben sadece alacak olanlara başına gelebilecek olası sorunları söyledim ama benden tavsiye bir kolpa çin motoru kullanıcısı olarak almayın derim yazık olur bu motorların ömrü kullan at çin işi çakmaklar gibi 2 sene fazla deil bunun sıfırı 3000.ytl ile 4000 ytl arası buna bu parayı vereceginize gidin marka birşey alın.....bu arada egsoz degiştirdim demişsin para verdinmi yoksa garantidenmi benim egsozda patladı bom :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
çin malı olduğu için hassas makinalar kullanırken daha fazla özen göstermek fazla hırpalamamak gerekiyor. iyi kullanılırsa bu sorunların hiç birini yaşamassın. ben 1 seneden daha uzun süre kullanmama rağmen bunların hiç biriyle karşılaşmadım...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
:)benim başıma geldi bursada oturuyorum yıldırımdaki servisimide götürebilirim inanmayan varsa sordum servisime neden diye oda bana modelinden dedi:) dostum valla ben sadece alacak olanlara başına gelebilecek olası sorunları söyledim ama benden tavsiye bir kolpa çin motoru kullanıcısı olarak almayın derim yazık olur bu motorların ömrü kullan at çin işi çakmaklar gibi 2 sene fazla deil bunun sıfırı 3000.ytl ile 4000 ytl arası buna bu parayı vereceginize gidin marka birşey alın.....bu arada egsoz degiştirdim demişsin para verdinmi yoksa garantidenmi benim egsozda patladı bom :)

Garantiden değişti ve para mara ödemedim, N alırsan al japon çin falan yinede şans işi kimisi anatar sürmüyo kimisi daha alırken başlıyor problemler. Kolpanında dediği gibi dikkatli ve temiz kullanmak gerekiyor. Bakımını falan eksik etmiyecen çukurlara dalmıyacan, yoksa bir yerleri kırar parçalarsın, hoş memleketimin çukuru tümseği bol kaç kaçabilirsen :)
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
15
arkadaşlar siz türkiyedensiniz ve çin malı motorun bir seneden beri kullanıyorsunuz ve saglam diyorsunuz sizin makinalar kaç kmde benim çin 10000 kmde ama bende narin kullandım çinimi:) öyle çukur felan yok birde 2 saat önce bir tümsekten geçtim amosör patlatı galiba :) ama yukarıda yazdıgım şeylere bakınca sorunun sadece bende oldugunu görüyorum ve aklıma bir tek şey geliyor acaba fabrika hatalımı ve ben bütün bakımlarını servise yaptırdım kendim hiç ugraşmadım bir tek sigortasını degiştirdim okadar birde servis bana egsoz 75 ytl dedi ama garantiden dedi bu adam beni kazıklıyormu ne :S
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
arkadaşlar siz türkiyedensiniz ve çin malı motorun bir seneden beri kullanıyorsunuz ve saglam diyorsunuz sizin makinalar kaç kmde benim çin 10000 kmde ama bende narin kullandım çinimi:) öyle çukur felan yok birde 2 saat önce bir tümsekten geçtim amosör patlatı galiba :) ama yukarıda yazdıgım şeylere bakınca sorunun sadece bende oldugunu görüyorum ve aklıma bir tek şey geliyor acaba fabrika hatalımı ve ben bütün bakımlarını servise yaptırdım kendim hiç ugraşmadım bir tek sigortasını degiştirdim okadar birde servis bana egsoz 75 ytl dedi ama garantiden dedi bu adam beni kazıklıyormu ne :S

Benim ki 5400 devirdi, Dün akşam sağlam bir tümseğe girdim, çamurluk bağlantı vida yeri kırıldı ama küçük bir kaynakla sorun kalmaz. Bence senin servisin sağlam bir sopayı hakediyor. Hatta eşşeği suya yolla bence :) :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Bisancılar nerde acaba, Yokmu nerdeler arkadaşlarım
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
15
Bisancılar nerde acaba, Yokmu nerdeler arkadaşlarım

Kolpadan 7 ay önce aldığım Senatörü Kuşadasının saçma sapan tarla gibi yollarında kullanıyorum. 4000 de yeni kayış takmaktan başka bir derdi olmadı.

Daha yumuşak süspansiyonları olan dual-purpose yada enduro gibi birşey Kuşadasının tarlalarında daha konforlu olurdu ama Senatör sonuçta şehir içi kullanımı için üretilmiş ekonomik bir scooter.

Kolpanın yapıştırdığı Yamaha stickerları yüzünden Senatörü herkes Yamaha sanıyor. Hatta 2 gün önce otoparkta başka bir Senatörlü vardı. "Nasıl memnun musun" dedim. "Şimdilik bir şikayetim yok ama acemiliğimi atayım seninki gibi daha göserişli bir Yamaha yada Burgman alacağım" dedi :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Kolpadan 7 ay önce aldığım Senatörü Kuşadasının saçma sapan tarla gibi yollarında kullanıyorum. 4000 de yeni kayış takmaktan başka bir derdi olmadı.

Daha yumuşak süspansiyonları olan dual-purpose yada enduro gibi birşey Kuşadasının tarlalarında daha konforlu olurdu ama Senatör sonuçta şehir içi kullanımı için üretilmiş ekonomik bir scooter.

Kolpanın yapıştırdığı Yamaha stickerları yüzünden Senatörü herkes Yamaha sanıyor. Hatta 2 gün önce otoparkta başka bir Senatörlü vardı. "Nasıl memnun musun" dedim. "Şimdilik bir şikayetim yok ama acemiliğimi atayım seninki gibi daha göserişli bir Yamaha yada Burgman alacağım" dedi :queen:

Hadiya yazık çocuğa oakadar keklenmez ya :) :queen:
Hakkaten nasıl kullanıyosun tark,lada onu ya, ben asvalta hafif çukur göreyim kaçıyorum kıçım falan ağrıyor uff oluyor,
Ben motoru değiştirecem, bu arala Suziki Gs 500 ü kesiyom allah sonumu hayır ede, :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Bisancı arkadaşlar elvada, Bisanaımı sattım, Haberiniz olsun Suzuki Gs 500 le takas oldu. :)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
15
Hayırlı olsun. Artık altındaki makina 10 beygir değil. Sağduyulu ol. Kazasız belasız günlerde kullan.
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
43
ebeeeeet. merhaba arkadaşlar.
uzun bir süredir yokum ortalarda ve geri döndüm.
kısaca senatörümde neler oldu ona bi göz atalım.

ilk 1000km de sadece gaz teli koptu.
1700km de hava filtresi kapağı düştü ve kayboldu.
1950km de gevşemiş vidaları sıkayım derken ön camda ufacık bi çatlak yaptım.
2700km de motorun performansında azalma. akü bitişi ve amortisör sertliği var. bunların dışında pek bi problem açmadı.
problem demek doğru değil aslında. zaten beklenen şeyler bunlar.

alalı 5 ay mı oluyor ne, tam hatırlamıyorum ama şu an 2900km de.
gidiş geliş toplam 20km kullanıyorum günde. onun dışında temizlik ve cila ile geçiyor zaman..
motor bloğunun bulunduğu kısmı diş fırçasını mazota batırarak temizliyorum. buji ise haftalık olarak temizleniyor.
benzin tahliye borusunu her ay temizliyorum. malum içinde pıhtı gibi birikintiler oluşuyor.

extra olarak elektrik aksamına polis sireni ve çakar bağladım. böylelikle farkedilmemek mümkün değil. özellikle bunu kadın sürücülerde kullanmak zorunda kalıyoruz. aynalarına hiç bakmadıkları için. geçenlerde 2 dk boyunca kornaya basmama rağmen aynasına bakmayı akıl edemeyen kadın sürücümüz arabadan inip arkasına öyle baktı. hayatımda böylesine büyük bir şok yaşamamıştım.
bazen, Allahın bunları sen mi yarattın diye soruyorum kendi kendime.
telefonla konuşmaktan beyin hücreleri ölmüş gibiler.

eşimle beraber gittiğimizde hemen beni uyarıyor sağında veya solunda kadın var diye. :)

gelelim bu (çakar lamba) veya (çift çakar) olayına : sadece beyaz ışık olanlar ithalatçı firma açıklamasına göre motosikletlerde kullanılabilir ancak polis açıklamasında yasak. bu yüzden derin bir araştırma yapmak gerekiyor.

neyse arkadaşlarım. bu günlük bu kadar yeter gibi. fatura ödemek üzere acil çıkmam gerekiyor. görüşmek üzere.

son olarak servis bakım ücretlerini yazarsanız herkes rahat bir nefes alacak.
mesela
ilk 1000km
2500km
4000km
6000km
7500km
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
burgmandaki konforun hiç birinde olmıcağı kesin ama asfalttan çıkınca burgman üstünde olduğun için ağlamaya başlıyosun...

kolpa arkadaşlara burgman burgman deyip artistlik yapma daha düne kadar bisan tepesinden inmiyor motorum motorum diyordun :)
slm bisancılar hepinize.

arkadaşlar çok fena nazara geldi benim kızım.
dün gece saat 23:30 da okmeydanı tarafında ıslak zemin kurbanı olduk.
sanki yere sabun dökmüşlercesine kaymaya başladık. malum yokuş olduğu için frene ne kadar basarsak basalım kızım durmadı ve altımdan gitti.
:queen:

2 taklanın ardından 25 metre ileride yan yatmış bir şekilde duruyordu.
o arada bende park halindeki beyaz bir kartalın altına girdim. sağolsun komşular yetişip çıkardılar beni. aldığım mont gerçekten işe yaradı yoksa ciddi ciddi yaralanmıştım. şu an sadece morarık ve eziklerden başka birşey yok.
ama kızımın durumu ciddi. son ve sağı derin çizik içinde. böyle güzel motor yok gerçekten. başka bir motor olsa kırılırdı mutlaka :pr:
yarın bir güzel çizikleri kapattıkmı iş tamamdır.

ama büyük ders oldu. kaza için hız yapmaya gerek yokmuş :bounce:

Geçmiş olsun kardeş:rendeer:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
ooo Özkanbeylerde burdalarmış, Nerelerdeydin yahu 4 tekere iyi alışmışsın sen baksana sesin çıkmıyor,
Bisanımı sattım kardeş ben Suzuuuukiii Gs 500 deyim :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
ooo Özkanbeylerde burdalarmış, Nerelerdeydin yahu 4 tekere iyi alışmışsın sen baksana sesin çıkmıyor,
Bisanımı sattım kardeş ben Suzuuuukiii Gs 500 deyim :)

Vay Murat'ım hayırlı olsun.Çıtayı yükselttin demek.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.Aman dikkat fazla uçma.Biz 4 tekerlekli eşeğe binmeye devam edelim.Sizde vızır vızır geçin yanımızdan.Ama aynalara dikkat ediyorum motosiklet gördümü hemen yer açıyorum.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Vay Murat'ım hayırlı olsun.Çıtayı yükselttin demek.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.Aman dikkat fazla uçma.Biz 4 tekerlekli eşeğe binmeye devam edelim.Sizde vızır vızır geçin yanımızdan.Ama aynalara dikkat ediyorum motosiklet gördümü hemen yer açıyorum.:rendeer:

Eyvallah dostum sağolasın, Dikkat ediyorum valla, Eşşekten inip yarış atına binmek gibi bişi durmuyor yerinde meret, Aynalara bakmak da bize yakışır. Bende araba kullanırken heçsindiye kaldırıma çıkıyorum bazen :)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
31
arkadaş lar bende jinlun 150 var bu senatr ile taksa girelim mi ne dersiniz cvp verir seniz sevinirim kararsızım tşk ler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst