hehehe.hakan abi naber yaw.ben uğur.fotolardan tanımışsındır.sucu:bounce:roadstar 250 var memnunum..Bu arada profilime bi göz atarmısın
profiline bakmasaydım şunu yazacaktım sana:slm arkadaşım ustandan memnunsun yani doğrumu anladım
mesaj olarak burda ama gezi organizasyon vs. öbür tarafyayım genelde.doğrudur diğer sitedemi yoğusun buradamı
bencede öyle yap.aldığın şehirden binerek dönersin.yolda falan bırakmaz o motor.istanbul da bisan roadstar 250 en ucuz nerde bilen varmı?::sos:: avcılarda 4800ytl başka biyerde bulamadım .çorlu da tekirdağda ucuzmuş son çare oradan alıcaz artık....

o resimdeki motosikleti satan mağazanın sahibi hakan abi benim arkadaşım.hatta fotoraftaki bölgede benim mahallem.o sepeti serviste monte ederken biraz zorlandılar.aparatlar tam oturmuyodu.şimdi ilan verdiklerine göre bir yolunu bulmuşlar.üstelik fiyatı da 6500 yapacağız diyorlardı.neyse bu şekilde iyi olmuş.Arkadaşlar Bisan Lifan 250 Roadstar sepetli çıkmış fiyatı KDV++ÖtV+plaka ve Türkiye'nin her yerine nakliye dahil:4.550 YTL
Standart roadstar ise 3.550 YTL
İşte sepetli siyah roadstar
Şimdi bu roadstar'a kereste,çimento,gübre,kazma kürek ne biçim yüklenir yaa
İster bağa bahçeye git,ister çadırı yükle güneye tatile git.
Ama bundan park ücreti alırlar heryerde
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4934889
sahibinden.com daki ilanda önce fiyatı 6.500 YTL yapmışlardı sonra düşmüşler zaten.o resimdeki motosikleti satan mağazanın sahibi hakan abi benim arkadaşım.hatta fotoraftaki bölgede benim mahallem.o sepeti serviste monte ederken biraz zorlandılar.aparatlar tam oturmuyodu.şimdi ilan verdiklerine göre bir yolunu bulmuşlar.üstelik fiyatı da 6500 yapacağız diyorlardı.neyse bu şekilde iyi olmuş.
ben alırken 4600 ytl ye 15 taksit almıştım.1800 de peşinat vermiştim.şimdi kafayı yiyorum valla.sahibinden.com daki ilanda önce fiyatı 6.500 YTL yapmışlardı sonra düşmüşler zaten.
Bütün Türkiye'de 3.500 den motor satılırken 5.500 den de standart motoru yazmışlardı önce.
Bugün tanıştığım biri Çorlu'dan plaka hariç 3.300 e almış.
İlk kar yağdığında sen seyret fiyatları..
Seneye sezon açıldığında bi bayi de ben açayım bari![]()
arkadaşlar merhaba... bir ay gibi bir süre oldu... siteye fazla uğrayamıyorum. şimdi de yine iftardan önce anca girdim yarım saatliğine
umarım bundan sonra daha sık geleceğim zamanım oldukça... iyi bakın kendinize. motosikleti bi getirteyim yorumları yazacağım yeniden.
hoşça kalın hepiniz.
bisan RoadStar la Keeway SuperShadow u yan yana getirip karşılaştırmak ve 2 motor hakkında muhabbet etmek isteyen varmı?... Bende de SuperShadow var... ben iki motor arasındaki farkları merak ediyorum ve kıyas yapmak istiyorum... bi akşam beşiktaş iskelede buluşabiliriz bu konuyla ilgili...Ne dersiniz?...
yaw nerdesin kardeş.sana numaramı bırakmıştım ankaraya gelince ara diye.arkadaşlar merhaba... bir ay gibi bir süre oldu... siteye fazla uğrayamıyorum. şimdi de yine iftardan önce anca girdim yarım saatliğine
umarım bundan sonra daha sık geleceğim zamanım oldukça... iyi bakın kendinize. motosikleti bi getirteyim yorumları yazacağım yeniden.
hoşça kalın hepiniz.
pek fark yok.bir arkadaşımda var keeway ss.sadece jant ve sinyaller gibi farklar mevcut.birde keewayde marka plakalığı ve far korumassı yok.bisan RoadStar la Keeway SuperShadow u yan yana getirip karşılaştırmak ve 2 motor hakkında muhabbet etmek isteyen varmı?... Bende de SuperShadow var... ben iki motor arasındaki farkları merak ediyorum ve kıyas yapmak istiyorum... bi akşam beşiktaş iskelede buluşabiliriz bu konuyla ilgili...Ne dersiniz?...
pek fark yok.bir arkadaşımda var keeway ss.sadece jant ve sinyaller gibi farklar mevcut.birde keewayde marka plakalığı ve far korumassı yok.
kıyaslamak istediğim görüntü değil... Parçaları arasında kalite farkı varmı yokmu... performans gibi konular...