Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
26
Tanıdım gülüm ama fotolardan değil egsozdan sonra stop camından nabersin pazargünü gittinmi geziye
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
26
şu mereti bi türlü kıvıramıyorum Bende hipodromda idim sonra kös kös eve döndüm bilseydim gelirdim neyse başka zaman
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
istanbul da bisan roadstar 250 en ucuz nerde bilen varmı?::sos:: avcılarda 4800ytl başka biyerde bulamadım .çorlu da tekirdağda ucuzmuş son çare oradan alıcaz artık....
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
istanbul da bisan roadstar 250 en ucuz nerde bilen varmı?::sos:: avcılarda 4800ytl başka biyerde bulamadım .çorlu da tekirdağda ucuzmuş son çare oradan alıcaz artık....
bencede öyle yap.aldığın şehirden binerek dönersin.yolda falan bırakmaz o motor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sepetli Bisan Roadstar 250 ve Bisan Roadstar Fiyatları

Arkadaşlar Bisan Lifan 250 Roadstar sepetli çıkmış fiyatı KDV++ÖtV+plaka ve Türkiye'nin her yerine nakliye dahil:4.550 YTL
Standart roadstar ise 3.550 YTL
İşte sepetli siyah roadstar

Şimdi bu roadstar'a kereste,çimento,gübre,kazma kürek ne biçim yüklenir yaa:)
İster bağa bahçeye git,ister çadırı yükle güneye tatile git.
Ama bundan park ücreti alırlar heryerde:)
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4934889

 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
Arkadaşlar Bisan Lifan 250 Roadstar sepetli çıkmış fiyatı KDV++ÖtV+plaka ve Türkiye'nin her yerine nakliye dahil:4.550 YTL
Standart roadstar ise 3.550 YTL
İşte sepetli siyah roadstar

Şimdi bu roadstar'a kereste,çimento,gübre,kazma kürek ne biçim yüklenir yaa:)
İster bağa bahçeye git,ister çadırı yükle güneye tatile git.
Ama bundan park ücreti alırlar heryerde:)
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4934889

o resimdeki motosikleti satan mağazanın sahibi hakan abi benim arkadaşım.hatta fotoraftaki bölgede benim mahallem.o sepeti serviste monte ederken biraz zorlandılar.aparatlar tam oturmuyodu.şimdi ilan verdiklerine göre bir yolunu bulmuşlar.üstelik fiyatı da 6500 yapacağız diyorlardı.neyse bu şekilde iyi olmuş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o resimdeki motosikleti satan mağazanın sahibi hakan abi benim arkadaşım.hatta fotoraftaki bölgede benim mahallem.o sepeti serviste monte ederken biraz zorlandılar.aparatlar tam oturmuyodu.şimdi ilan verdiklerine göre bir yolunu bulmuşlar.üstelik fiyatı da 6500 yapacağız diyorlardı.neyse bu şekilde iyi olmuş.
sahibinden.com daki ilanda önce fiyatı 6.500 YTL yapmışlardı sonra düşmüşler zaten.
Bütün Türkiye'de 3.500 den motor satılırken 5.500 den de standart motoru yazmışlardı önce.
Bugün tanıştığım biri Çorlu'dan plaka hariç 3.300 e almış.
İlk kar yağdığında sen seyret fiyatları..
Seneye sezon açıldığında bi bayi de ben açayım bari:)
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
sahibinden.com daki ilanda önce fiyatı 6.500 YTL yapmışlardı sonra düşmüşler zaten.
Bütün Türkiye'de 3.500 den motor satılırken 5.500 den de standart motoru yazmışlardı önce.
Bugün tanıştığım biri Çorlu'dan plaka hariç 3.300 e almış.
İlk kar yağdığında sen seyret fiyatları..
Seneye sezon açıldığında bi bayi de ben açayım bari:)
ben alırken 4600 ytl ye 15 taksit almıştım.1800 de peşinat vermiştim.şimdi kafayı yiyorum valla.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
bisan RoadStar la Keeway SuperShadow u yan yana getirip karşılaştırmak ve 2 motor hakkında muhabbet etmek isteyen varmı?... Bende de SuperShadow var... ben iki motor arasındaki farkları merak ediyorum ve kıyas yapmak istiyorum... bi akşam beşiktaş iskelede buluşabiliriz bu konuyla ilgili...Ne dersiniz?...
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
arkadaşlar merhaba... bir ay gibi bir süre oldu... siteye fazla uğrayamıyorum. şimdi de yine iftardan önce anca girdim yarım saatliğine :)

umarım bundan sonra daha sık geleceğim zamanım oldukça... iyi bakın kendinize. motosikleti bi getirteyim yorumları yazacağım yeniden.

hoşça kalın hepiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar merhaba... bir ay gibi bir süre oldu... siteye fazla uğrayamıyorum. şimdi de yine iftardan önce anca girdim yarım saatliğine :)

umarım bundan sonra daha sık geleceğim zamanım oldukça... iyi bakın kendinize. motosikleti bi getirteyim yorumları yazacağım yeniden.

hoşça kalın hepiniz.

Bekliyoruz dostum,özlettin.

bisan RoadStar la Keeway SuperShadow u yan yana getirip karşılaştırmak ve 2 motor hakkında muhabbet etmek isteyen varmı?... Bende de SuperShadow var... ben iki motor arasındaki farkları merak ediyorum ve kıyas yapmak istiyorum... bi akşam beşiktaş iskelede buluşabiliriz bu konuyla ilgili...Ne dersiniz?...

İstanbul'dan bisan'cı var mı bilemiyorum ama bu konuya hiç uğrayanı olmadı:)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
arkadaşlar merhaba... bir ay gibi bir süre oldu... siteye fazla uğrayamıyorum. şimdi de yine iftardan önce anca girdim yarım saatliğine :)

umarım bundan sonra daha sık geleceğim zamanım oldukça... iyi bakın kendinize. motosikleti bi getirteyim yorumları yazacağım yeniden.

hoşça kalın hepiniz.
yaw nerdesin kardeş.sana numaramı bırakmıştım ankaraya gelince ara diye.
neyse hoşgeldin.

bisan RoadStar la Keeway SuperShadow u yan yana getirip karşılaştırmak ve 2 motor hakkında muhabbet etmek isteyen varmı?... Bende de SuperShadow var... ben iki motor arasındaki farkları merak ediyorum ve kıyas yapmak istiyorum... bi akşam beşiktaş iskelede buluşabiliriz bu konuyla ilgili...Ne dersiniz?...
pek fark yok.bir arkadaşımda var keeway ss.sadece jant ve sinyaller gibi farklar mevcut.birde keewayde marka plakalığı ve far korumassı yok.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kıyaslamak istediğim görüntü değil... Parçaları arasında kalite farkı varmı yokmu... performans gibi konular...

Bunu ancak zaman geçince ve binlerce km yaptıktan sonra anlamak mümkün olacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst