- Katılım
- 7 Nis 2007
- Mesajlar
- 637
arkadaşımın keeway ss nin krank mili kırıldı.motor 1 yıllık bile değil.servis bunu yapmak için arkadaştan para istemiş.garantiye girmesi lazımmış ama yapmamışlar.kıyaslamak istediğim görüntü değil... Parçaları arasında kalite farkı varmı yokmu... performans gibi konular...
şimdi eleman motomax ı tüketici hakları ile ilgili mahkemeye verdi ve motoru iade edip parasını geri almak istiyor.
bu verdiğim örnek kalite açısından değerlendirme yapmak için yeterli olur sanırım.