Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
madem abisi motoru çok sevmiş focus u satıp yerine güzel bir motor alabilir.:p
şaka tabiki.yerine göre motor yerine göre araba lazım oluyor.
topiğe 100. mesajı ben yazmıştım alın buda 200. mesaj heh he.
başım göğe erdi:p
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
tebriklerr. :)

valla benim elazığda okul ev işi filan olmadı pek. bu dönem ehliyet kursunu da kaçırdım. bir kaç hafta sonra belki şehir dışına çıkacağım yine. ankara, muğla alanya gezecem on gün kadar. gelirken de arabamı alıp gelirim artık. motosikleti de yazın alırım ağabeyden. malum kış zaten.bizim memlekette kışın motora binilmiyor. ağabeyimin orda ise 4 mevsim uygun. annemler de büyük ihtimal giderler ağabeyimin yanına. dönüşte arabayı alıp hep beraber döneriz :)

buna da şükür... ankaraya yolum düşerse ki öyle planlıyorum ben. uğur ağabeyimi de ararım mutlaka. tanışır sohbet ederiz. iki müzisyen laflarız :)

artık daha sık gireceğim nete. zaten ev işini filan da hallettim. kafam rahat.

herkse kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
tebriklerr. :)

valla benim elazığda okul ev işi filan olmadı pek. bu dönem ehliyet kursunu da kaçırdım. bir kaç hafta sonra belki şehir dışına çıkacağım yine. ankara, muğla alanya gezecem on gün kadar. gelirken de arabamı alıp gelirim artık. motosikleti de yazın alırım ağabeyden. malum kış zaten.bizim memlekette kışın motora binilmiyor. ağabeyimin orda ise 4 mevsim uygun. annemler de büyük ihtimal giderler ağabeyimin yanına. dönüşte arabayı alıp hep beraber döneriz :)

buna da şükür... ankaraya yolum düşerse ki öyle planlıyorum ben. uğur ağabeyimi de ararım mutlaka. tanışır sohbet ederiz. iki müzisyen laflarız :)

artık daha sık gireceğim nete. zaten ev işini filan da hallettim. kafam rahat.

herkse kazasız belasız sürüşler.

bekleriz kardeş.seni artçı yaparız artık.naapalım.:p
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
artçı martçı idare edecez artık :) ne yapalım bir süre böyle. erken aldım zaten motoru. heves işte.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kontak anahtarını kırdım,disk kilidini bozdum,pantolon diktirdim vs.

Bugün motorun kontak anahtarını kırdım.Direksiyon kilidinin nasıl çalıştığını öğrenmeye çalışırken anahtarın sapı elimde,ucu da kilit göbeğinde kaldı.Neyse kilit göbeğini söktüm.5 YTL ye yeni bir anahtar yaptırdım.(çok tertipli bir adam olduğumdan yedek anahtarı henüz bulamadım).
Zaten geçen hafta da disk kilidim bozulmuştu.Onu da kilidin göbeğine vura vura açtım.Allahtan disk üzerinde kilitli değildi.Sakın ola ne oldugu bilinmeyen disk kilitlerinden almayın.En iyisi alarmlı masterlock almak.120 YTL civarında ama işlevi iyi en azından.
Bahaneyle garajda tozlanan motorumu silip temizledim saatlerce.Toplamı 1 km bile olmayan kısa bir gezinti yaptım.Minderlerine slikon sıkıp tekrar garaja koydum.Acaip taklısu motorcusu olmuşum yaa.
Halbuki bir arkadaşıma vinlylex e benzer bir malzemeden oldukça güzel bir pantolon da diktirdim.Tek kusuru kumaş pantolon üzerine giyince hava eğer çok soguk değilse sauna etkisi yaratması.Belki bacaklarım zayıflamıştır:)
Bu arada bugün motor'dan yazılı sınava girdim.20 komik soru.Toplam 5 dakikada bitiyor.45 dakika esaret sonrası.1 ay kadar sonra da direksiyon sınavına gireceğim kısmet olursa Ondan sonra motor+keyif+güzel hava=sınırsız yol.
İlk fırsatta Çanakkale filan yaparım herhalde.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
anahtar konusunda dikkat etmek lazım.çabuk eğilip bükülen bir metalden yapılmış.benim anahtarda yamuk azıcık ama yedeği gıcır gıcır duruyor.:cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
valla tecrübeleriniz bizlere de ışık tutuyor. saolun varolun :)

benim ağabey de bu gün sınava girmiş. aynı muhabbet. 5 dakkada bitti. sonra sıkıntıdan patladık dedi.

direksiyon kilidini ben de zor çözdüm zaten. az kalsın kırıyordum ben de.

ankaraya geliş tarihim ksin değil. zaten ankaraya geleceğim de kesin değil :) ama şimdi sınav haftası... sınav haftaından sonra gelebilirim. ben sana haber veriririm uğur... inşallah ankara işini halledeceğim.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
valla tecrübeleriniz bizlere de ışık tutuyor. saolun varolun :)

benim ağabey de bu gün sınava girmiş. aynı muhabbet. 5 dakkada bitti. sonra sıkıntıdan patladık dedi.

direksiyon kilidini ben de zor çözdüm zaten. az kalsın kırıyordum ben de.

ankaraya geliş tarihim ksin değil. zaten ankaraya geleceğim de kesin değil :) ama şimdi sınav haftası... sınav haftaından sonra gelebilirim. ben sana haber veriririm uğur... inşallah ankara işini halledeceğim.
kısmetse görüşürüz kardeşşşşşşş....:bounce:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
herkese tekrar merhaba arkadaşlar. sınav haftasını kazasız belasız atlattık. kız isteme muhabbeti var işte ağabeyimi evlendiriyoruz da. manisaya gideceğim bu hafta. ankara işi bir süre yatacak gibi...

herkese kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
bu motora ne zaman yağmurda kullansam bujiler sorun çıkardı ama onunda bir çözümünü öğrendim sevigili ustam sayesinde:cat:(o kendini biliyor:))bujinin ıslanıp nemlenmemesi için buji başlarındaki metal parçaları çıkarmak gerekiyormuş.ama henüz uygulamaya geçirmedim bunu.malum havalar soğumaya başladı uzatmaları oynuyoruz artık.1 ay daha bineriz en fazla.yağmurda kullananların bu konuda bilgisi olsun istedim.
sevgili motorcu06 ustam bu konuda burdan bizleri aydınlatırsan tekrardan seviniriz.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorlar yatıyo,biz de

ben motoru garaja çektim,o yatıyo ben de..
arada bir marşına bile basmaya fırsat olmuyor.
Hava güzelken yapacak bir sürü işim oluyor,"işleri yoluna koyduğumda ise motora binilmeyecek kadar soğuk oluyo.Soğuk havalarda çalışıp güzel havalarda motora binme moduna geçemedim bi türlü.
Bu arada motor ve direksiyon sınavını da hallettik.Bi kaldı ehliyeti almak.
Yılbaşına kadar o da olacak İnşallah.
Eee,sizler ne yapıyorsunuz?
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
bu motorlara koruma demiri taktıran varmı arkadaşlar. ben bizimkilere uyanı bulamadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kORUMA DEMİRİ VE 2007 MODEL VİRAGO 250 SÜRPRİZİ

Ben de koruma demiri aradım bulamadım.
Vİrago 250 lerdeki koruma demirlerine baktığımda sanki hepsi birbirinden farklı gibi
Kimisi yan kapakları da koruyor,hatta iki silindirin arasından bile geçiyor.



O yüzden galiba kendimiz yapmak zorunda kalacağız.
Eskiden tekne yaparken epey paslanmaz işi ile uğraştığım için kısmen de olsa birseyler biliyorum.Koruma barı yapmak için yeni boru almaya gerek yok.Hurdacılarda bol miktarda paslanmaz boru oluyor,iyi temizlendiğinde ya da polisaj yapıldığında yenisiyle aynı gibi olur.kavislerini de bir eksozcuda yaptırırız.Kaynak işi için de paslanmaz elektrodu alınır ve 4 mm kalınlığında lama paslanmazdan bağlantıları yapılabilir.toplam maliyet 30 YTL civarında olur.Ben şahsen zaman bulabilirsem yapmayı düşünüyorum.
Yolu İstanbul'a düşenler Perşembe pazarından yeni boru ve lama da alabilir.
Kg fiyatı 5,5 $ civarında olması lazım.

gelelim 2007 model virago 250 sürprizine
http://www.yamaha-motor.ca/products/products.php?section=td&model=549
adresinde 2007-2008 model yamaha virago 250 var.model adı V-star 250 olarak geçiyor
bizim motorlardan farkını bulan hemen söylesin


fiyat 4.899 Dolar
işte teknik özellikleri
TECHNICAL DETAILS

ENGINE
Engine 4-stroke, SOHC, air-cooled,V-twin, 60º
Displacement 249cc
Bore and Stroke 49 x 66 mm
Compression Ratio 10:1
Maximum Torque 2.1 kg-m (15.2 ft-lb) @ 6,000 rpm
Fuel Delivery Mikuni BDS26 x 1
Ignition Digital TCI
Transmission 5-speed
Final Drive Chain
CHASSIS
Suspension (Front) 33 mm fork
Suspension (Rear) Dual shocks
Brakes (Front) 282 mm, hydraulic disc
Brakes (Rear) Drum
Tires (Front) 3.00-18
Tires (Rear) 130/90-15
CRITICAL DATA
Length 2,190 mm (86.3 in)
Width 815 mm (32.1 in)
Height 1,140 mm (44.9 in)
Wheelbase 1,490 mm (58.7 in)
Seat Height 685 mm (27 in)
Dry Weight 137 kg (302 lb)
Fuel Capacity 9.5 litres (2.1 Imp. gal.)
Colour(s) Dark Metallic Red



Koruma demirinden söz açılmışken ön siperlik camı ve far kaşı için de orijinal fotolar buldum onları da paylaşayım.
http://www.starmotorcycles.com/star/accessories/acsubcontaineritems/5/24/115/470/all/1.aspx


 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
LIFAN TURKIYE'de

arkadaşlar hep acaba bu motorlara ileride parça bulabilecek miyiz sorusu aklımızı kurcalıyordu ya
Lifan.com.tr adresinde de göreceğiniz gibi yakında üretim başlıyor.
Şu an bayi ve servis arıyorlar.

burada üretecekleri 250 lik motor ile bizim lifanların bir çok parçası birebir.
ben en çok 400 lük cruiser'e takılı kaldım
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Lİfan bayağı bi yatırım yapmış,fabrikasını da açmış...Gayet güzel.Özellikle cruiser modelleri çok hoşuma gitti.Fİyatlar makul olursa çok iş yapacağından eminim.Gerçi fiyatlarda daha belirlenmemiş ama...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Lifan napıyor anlamış değilim.
Bir internet sitesi falan açmışlar ama ortada ne bayii var, ne üretim var, ne fabrika var.. Hiçbirşey yok.
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
B.m.o benim bildiğim fabrikasını açtı sadece bayileri arıyo satmak için...
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Kağıt üzerinde iyi görünüyor ama ortada ne motosiklet var ne de bayi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lifan daha önce de Türkiye'ye motor gönderdi.
Bisan-Lifan Roadstar 250
Keeway Supershadow 250
Ledow 250
hepsi gerçekte Lifan.
Bildiğim kadarı ile Lifan halen Yamaha'ya motor üretiyor ve Yamaha da bunu V-Star 250 adı altında bütün dünyaya satıyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst