- Katılım
- 10 Eki 2010
- Mesajlar
- 44
Selam, musluk hortumları ters takıldıysa yapar. Siz yedekte gidiyormuşsunuz hep.
ben de önce öyle düşündüm fakat depoyu fullediğimde tam 10.1 lt benzin aldı 12,1 lt ise depo kapasitesi budurumda bir terslik var, benzin almıcam bittiğinde rezerveye alıcam bakalım gene yapıcakmı usta yapmıcak dedi ben şüpheliyim çantaya 1 lt benzin koyucam tedbir.
ben bişey soracacağım bizim lastikler şamyellimiyoksa tube less mi acaba bilgisi olan varmı? eğer şamyelli
ise şişirme spreyleri kullanılabiliyomu ???
arkadaşlar ustamı değiştirmeyi düşünüyorum ist. eyüp-sanayi mah- veya maslak atatürk sanayi de iyibir usrta tavsiyeniz varmıdır, yakın semtlerde olabilir
teşekkürler.
Arkadaşlar jant tellerine ihtiyacım var benımkiler paslandı değiştirecem fikriniz varmı
arkadaşlar satılık roadstarı olan varmı... yalnız bütçem kısıtlı yani en fazla bin beşyüze falan olabilir tabi iki yüz falan da çıkabillrim maaş günüme denk gelirse
hocam motorun harika gerçekten amafiyat
gerçekten sıkı bi pazarlık payı bırakman lazım banaki sen satasın bende motosiklet sahabısı olayım
ne dersin abicim elinden gelen en iyi fiyat ne olabilir.
![]()