Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
ben de önce öyle düşündüm fakat depoyu fullediğimde tam 10.1 lt benzin aldı 12,1 lt ise depo kapasitesi budurumda bir terslik var, benzin almıcam bittiğinde rezerveye alıcam bakalım gene yapıcakmı usta yapmıcak dedi ben şüpheliyim çantaya 1 lt benzin koyucam tedbir.
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
ben de önce öyle düşündüm fakat depoyu fullediğimde tam 10.1 lt benzin aldı 12,1 lt ise depo kapasitesi budurumda bir terslik var, benzin almıcam bittiğinde rezerveye alıcam bakalım gene yapıcakmı usta yapmıcak dedi ben şüpheliyim çantaya 1 lt benzin koyucam tedbir.

Ben Motoru 0 aldığımda benzin istasyonuna gidene kadar 1 litre benzin koyduk benzin istasyonunda depoyu fulledim 9 litre daha aldı yani bizim depolar 10 litrelik yani sen hangi konuma alırsan al hortumların yeri yanlış olduğu için rezervide kullanıyordun umarım yardımcı olabilmişimdir
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Hortum olayı doğru. Ben bizzat denemiştim. hatta sanırım buradada açıklamıştım. Ve ben otobanın ortasında kalmıştım :) deponun şeklinden dolayı bazen hava yapabiliyor depo ben genelde salladığımda seviyenin düştüğüne şahit oldum birkaç kere.

Sağlıcakla.
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
ben bişey soracacağım bizim lastikler şamyellimi:) yoksa tube less mi acaba bilgisi olan varmı? eğer şamyelli:) ise şişirme spreyleri kullanılabiliyomu ???
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
yani hortum bağlantıları ters oldugu için ben sürekli rezervede kullandım süper yaaa :queen: makinanın montajını süper yapmışlar. 12,1 lt yazıyo kitapçıkta ozaman oda yanlış depo 10,1 lt. buda süper nediyeyim bilmiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 ----------

ben bişey soracacağım bizim lastikler şamyellimi:) yoksa tube less mi acaba bilgisi olan varmı? eğer şamyelli:) ise şişirme spreyleri kullanılabiliyomu ???

evet şamyelli şişirme sıpreyi kullana bilirsin fakat tamir sıpreyi kullanmak spreyi kullanamazsın karıştırma. tel jantlara tube less lastik takılabilir fakat altına şamiyel takmak şart diye biliyorum.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
arkadaşlar ustamı değiştirmeyi düşünüyorum ist. eyüp-sanayi mah- veya maslak atatürk sanayi de iyibir usrta tavsiyeniz varmıdır, yakın semtlerde olabilir
teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
selam roadstar kullanıcılrı.son zamanlarda motorda bi sıkıntı var marş yapmasına rağmen ateşleme yapmıyo çalışmıyo bi türlü iterek çalıştırdım bi kaçkere ama bu sefer çalıştıramadım neden acaba karburatöründe pislikmi var acaba,ateşlemedemi problem var.aküyüde yeni aldım,aküdendir dye ama aynı kafasına göre çalışyo,çalışmıyo:)böyle sizdede oldumu acaba.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
ben böyle bir sorun yaşamadım siz bujilere bir bakın isterseniz, aküde yeniyse bi şarza taktırın olmazsa bir ustaya.
benim de ön motor blogundan tuhaf bi ses geliyo hafta sonu bir uğrucam ustaya bakalım hayırlısı, subaplardan şüpeleniyorum inşallah büyük bi problem çıkmaz.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
67
Arkadaşlar jant tellerine ihtiyacım var benımkiler paslandı değiştirecem fikriniz varmı
 
Katılım
9 May 2010
Mesajlar
21
arkadaşlar ustamı değiştirmeyi düşünüyorum ist. eyüp-sanayi mah- veya maslak atatürk sanayi de iyibir usrta tavsiyeniz varmıdır, yakın semtlerde olabilir
teşekkürler.


eyüp-islambey cd. evren motor var. v motordan iyi anlıyor diyebilirim bi dene istersen pişman kalmazsın
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
Arkadaşlar jant tellerine ihtiyacım var benımkiler paslandı değiştirecem fikriniz varmı

benim tellerde de biraz paslanma var şu an idare eder artık seneye bende değiştiricem, daha kaliteli ve paslanmaya dayanıklı birşeyler araştırmanı tavsiye ederim orjinal telleri alma bence, birde telleri taktıracagın bir kaç yerden fiyat al tek canta 50 isteyende var 80 isteyende var sadece işçilik fiyatı.
uzun zamandır makinanın nekadar yaktığına bakmamıştım malum benzin fiyatları karadeniz dalgası gibi, dün fulledim depoyu 0,17 kuruş km de yakmış bana biraz fazla geldi 10,1 lt depoyla 250 km re yol yapmışım istanbul içi geçmiş yazılara bir göz attım bayağı fark var aramızda.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
cantları ve telleri paslanmadan önce durumu iyiyken saydam vernikle kaplasak :silent: ne dersiniz :)
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
arkadaşlar satılık roadstarı olan varmı... yalnız bütçem kısıtlı yani en fazla bin beşyüze falan olabilir tabi iki yüz falan da çıkabillrim maaş günüme denk gelirse
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
arkadaşlar satılık roadstarı olan varmı... yalnız bütçem kısıtlı yani en fazla bin beşyüze falan olabilir tabi iki yüz falan da çıkabillrim maaş günüme denk gelirse

bende senin gibi takipteyim ama 1500 tl gibi paralara bulman çok zor bulsandan hayır gelmez o motordan en az 2500 tl yi gözden çıkarman lazımki buda alt limit piyasasındaki hemen hemen.

ledow lifanda bunlara muadil motorlar.
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
hocam motorun harika gerçekten ama :) fiyat :) gerçekten sıkı bi pazarlık payı bırakman lazım banaki sen satasın bende motosiklet sahabısı olayım :)ne dersin abicim elinden gelen en iyi fiyat ne olabilir.
:)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
67
hocam motorun harika gerçekten ama :) fiyat :) gerçekten sıkı bi pazarlık payı bırakman lazım banaki sen satasın bende motosiklet sahabısı olayım :)ne dersin abicim elinden gelen en iyi fiyat ne olabilir.
:)

Kardeş dikkat edersen sitedeki en düşük fiyat...:cyclopsan
Sıkı pazarlık dersen 2400 den aşağı hayatta olmaz...:bounce:
Nasipse olur diyelim yoksa benimle oda gider...:wiinkk:
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
anladım abicim sende haklısın tabi ama napayım param yok kahrolsunki:pale:galiba ben paramla v motorlu bi motosiklet alamayacağım bu yazı gene jınlunların üzerinde geçireceğim gibi görünüyo.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
@Muco, Bence kendini kas biraz al bu motoru. Bu sitedeki en ucuz bisanı ben sattım 3 ay önce sezon açılmamıştı. Şimdi sezon açıldı ucuza kaçarsan sanayide arayı kapatırsın :)


Sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst