ben kullanmak zorunda olduğum için kullanıyorum bu çancunları, param olsa, zamanında kötü kararlar alıp paramı çarçur etmeseydim binmezdim,akılsız başın derdini çinlilere yapışan totoşum ödüyor şimdi.iyidir ve kötüdür demem.zira alet sorunsuzdur. ancak baştan aşağı derme-çatmalık kokuyo motosikletleri.savaş abi bana kızcağını biliyorum ama bu bir gerçek.bu nedenle hondacı sülemeni destekliyorum (onun hondası da aynı kategoride) paramız olsa direkten dönmek için bile istemezdim,her neyse bu kadar hakaretvari laflar yeter, özer ve süleyman dün gece nasıl gittiniz evlerinize?
ben kullanmak zorunda olduğum için kullanıyorum bu çancunları, param olsa, zamanında kötü kararlar alıp paramı çarçur etmeseydim binmezdim,akılsız başın derdini çinlilere yapışan totoşum ödüyor şimdi.iyidir ve kötüdür demem.zira alet sorunsuzdur. ancak baştan aşağı derme-çatmalık kokuyo motosikletleri.savaş abi bana kızcağını biliyorum ama bu bir gerçek.bu nedenle hondacı sülemeni destekliyorum (onun hondası da aynı kategoride) paramız olsa direkten dönmek için bile istemezdim,her neyse bu kadar hakaretvari laflar yeter, özer ve süleyman dün gece nasıl gittiniz evlerinize?
Yok, onun doktoro biziz!!!!
Direkten dönene kadar![]()
Motorunu sevmeyen adamlar kendi başlarına gezerler
bi yandan da rapor yazıyorum, hemen kızmayın metehanı kastetmiştim..hatalar için pardon.metehanı destekliyorum, maddi hata yüzünden üzür dilerim..kimseyi kırmak istemedim bu ufak karışıklık yüzünden, ayrıca burada belirtiğim fikirlerimi yeni söylemiyorum, ilk roadtarım varken de söylüyordum, bunlar süpriz değil..
bi yandan da rapor yazıyorum, hemen kızmayın metehanı kastetmiştim..hatalar için pardon.metehanı destekliyorum, maddi hata yüzünden üzür dilerim..kimseyi kırmak istemedim bu ufak karışıklık yüzünden, ayrıca burada belirtiğim fikirlerimi yeni söylemiyorum, ilk roadtarım varken de söylüyordum, bunlar süpriz değil..
Proudhon kurye motorundan,çinli motorundan utanan bir entellektüel hakkında ne düşünürdü acabaateist falan ama çığır açmış bir şahıstır üstat:
MÜLKİYET HIRSIZLIKTIR
Mütevazi köylü kökeniyle Proudhon, anarşist filozoflar arasında nadir rastlanan birisidir.
Mete nin bittiği andır!!!
Bence Mete nin doğduğu andır o![]()
Arkadaşlar aranızda eczacı var mı?
yoğurtçu var mı?
vak'a mühim hale geldi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------
niye binmedin o zaman CBF e,YBR 125 e ?
Kurye motoruna binmek sosyal statünü mü sarstı?
sosyal düşüncelerini mi zedeledi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 AM ----------
Proudhon kurye motorundan,çinli motorundan utanan bir entellektüel hakkında ne düşünürdü acaba![]()
Atropin var mı senin dükkandahemen gönderiyom abi bi prozac... 1x1 altı aydan önce pırakma
Atropin var mı senin dükkanda
Zehirlenme de var olayda?.