Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 23 Tem 2007
- Mesajlar
- 5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu benim için daha acı bir durum olur:salut: ama ama kem küm
Zaten ben motoru Meteye satıcam abi![]()
bu benim için daha acı bir durum olur:salut: ama ama kem küm
Zaten ben motoru Meteye satıcam abi![]()
bu benim için daha acı bir durum olurale:
ale:
ale:
![]()
ama kobrada totoş ağrısına paydos,günde 500 km garantili totoş ağrısız motor bunlarbedavaya verseniz hediye etseniz istemem efendiler....:bounce:
anakondayı gördüm...kobrayı ne yapayım...:queen:
metehandro' Alıntı:
totoş rahatlığı söz konusu olursa 2 kez düşünmek lazım...
totoşum pek bi nazlıdır...porche ve mercedese değmiş olan bu totoşun bisana değme ihtimali bile beni ürkütüyor....::139::::153::::155::::144::
buraya gel,seni bi galeriye götüreyim,daha çok çeşit var![]()
envai çeşit maket olmasın onlar....:queen:
sen galeride seyredersin ben binerim abey...fark var...:queen:
sende megana biniyosun abey...bunada şükür...![]()
emanet değil mülkiyet.sende megana biniyosun abey...bunada şükür...![]()
Ömer abinin koruma demiri çok güzel olmuş ya kaça maletti onu biliyormusun Savaş abi. Sis farlarını koruma demirine mi monte ettiniz ? Fotoları varmı ?
sen de sattın bizi sülo
hani gelecektin kahve içmeye?
cbFHan Sana Ulaşmaya calısıyoruz Ne Ayak Yapıp Duruyon![]()
emanet değil mülkiyet.
Üstelik Megan la motorum neredeyse aynı para
bulamayan da var,halime şükrediyorum
fark burada.
sen de sattın bizi sülo
hani gelecektin kahve içmeye?
Yağ değiştirmek zor değil kiselam millet herkese iyi akşamlar..
savaş abi yağın nasıl değiştiğini öğrendim.bundan sonraki tüm bakımlarını kendim yapacağım.zaten çok heves ediyorum,öğrenmiş oldum
ömer abinin koruma demirini bende merak ettim.zira hala benim motorda da koruma demiri yok![]()