Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Öyle deme abi adam eşşekten insin biraz ya yazıktır sürekli eşşek sırtında geziyor beli ağrıyor. Eşşeğin yağı bitiyor boyna :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bu kadar lafa elemanda iyi sabır varmış yaaa!
Sırf bu sabrı yüzünden Çınarçık'a gidilir!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bedavaya verseniz hediye etseniz istemem efendiler....:bounce:


anakondayı gördüm...:pkobrayı ne yapayım...:queen:
ama kobrada totoş ağrısına paydos,günde 500 km garantili totoş ağrısız motor bunlar:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
totoş rahatlığı söz konusu olursa 2 kez düşünmek lazım...:p


totoşum pek bi nazlıdır...porche ve mercedese değmiş olan bu totoşun bisana değme ihtimali bile beni ürkütüyor....::139::::153::::155::::144::


metehandro' Alıntı:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
totoş rahatlığı söz konusu olursa 2 kez düşünmek lazım...:p


totoşum pek bi nazlıdır...porche ve mercedese değmiş olan bu totoşun bisana değme ihtimali bile beni ürkütüyor....::139::::153::::155::::144::

buraya gel,seni bi galeriye götüreyim,daha çok çeşit var:)
bi tane de yağ değiştirirken,lastik değiştirirken fotoğrafını gönder be
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ömer abinin koruma demiri çok güzel olmuş ya kaça maletti onu biliyormusun Savaş abi. Sis farlarını koruma demirine mi monte ettiniz ? Fotoları varmı ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ömer abinin koruma demiri çok güzel olmuş ya kaça maletti onu biliyormusun Savaş abi. Sis farlarını koruma demirine mi monte ettiniz ? Fotoları varmı ?

sen de sattın bizi sülo
hani gelecektin kahve içmeye?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
sen de sattın bizi sülo
hani gelecektin kahve içmeye?

Ben geldim abi büroya kapıyı çaldım içeride yokmuş numarası yaptınız :p

Daha sonra Ömer abinin koruma demirine baktım oradan da Canan abiyi beklemeye gittim.

Canan abiyide bekle bekle gelmedi bende eve döndüm. Şarjımda aksi gibi bittiği için kimseyi arayamadım.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
selam millet herkese iyi akşamlar..

savaş abi yağın nasıl değiştiğini öğrendim.bundan sonraki tüm bakımlarını kendim yapacağım.zaten çok heves ediyorum,öğrenmiş oldum :)

süleyman motoru satıyormuşsun galiba.hayırlısı olsun arkadaşım.inşallah istediğin makineyi alırsın..


metehan abi bakıyorum da kendini aşmışsın.totoşlar havalanmış :) bende bir kez 2009 model carrera ya binmiştim.şöyle 15 km kadar yapma fırsatım olmuştu.hatta bir daha hayatta binemem diye videosunu bile çektim.ama video nasıl paylaşılır bilmediğim için koyamıyorum

ömer abinin koruma demirini bende merak ettim.zira hala benim motorda da koruma demiri yok :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Roadstar düşmanı Mete'nin son icraatı burada.
http://www.motosiklet.net/forum/kon...-yeni-askiyla-alemlere-akarken-yakaladik.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:56 AM ----------

selam millet herkese iyi akşamlar..

savaş abi yağın nasıl değiştiğini öğrendim.bundan sonraki tüm bakımlarını kendim yapacağım.zaten çok heves ediyorum,öğrenmiş oldum :)
ömer abinin koruma demirini bende merak ettim.zira hala benim motorda da koruma demiri yok :)
Yağ değiştirmek zor değil ki
çıraklar bile yapıyor zaten.
koruma demirinin resmini buradan görebilirsin.
http://www.motosiklet.net/forum/kon...-yeni-askiyla-alemlere-akarken-yakaladik.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst