Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
ben kullanmak zorunda olduğum için kullanıyorum bu çancunları, param olsa, zamanında kötü kararlar alıp paramı çarçur etmeseydim binmezdim,akılsız başın derdini çinlilere yapışan totoşum ödüyor şimdi.iyidir ve kötüdür demem.zira alet sorunsuzdur. ancak baştan aşağı derme-çatmalık kokuyo motosikletleri.savaş abi bana kızcağını biliyorum ama bu bir gerçek.bu nedenle hondacı metehanı destekliyorum (onun hondası da aynı kategoride) paramız olsa direkten dönmek için bile istemezdim,her neyse bu kadar hakaretvari laflar yeter, özer ve metehan dün gece nasıl gittiniz evlerinize?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kullanmak zorunda olduğum için kullanıyorum bu çancunları, param olsa, zamanında kötü kararlar alıp paramı çarçur etmeseydim binmezdim,akılsız başın derdini çinlilere yapışan totoşum ödüyor şimdi.iyidir ve kötüdür demem.zira alet sorunsuzdur. ancak baştan aşağı derme-çatmalık kokuyo motosikletleri.savaş abi bana kızcağını biliyorum ama bu bir gerçek.bu nedenle hondacı sülemeni destekliyorum (onun hondası da aynı kategoride) paramız olsa direkten dönmek için bile istemezdim,her neyse bu kadar hakaretvari laflar yeter, özer ve süleyman dün gece nasıl gittiniz evlerinize?

Seninle arkadaşlığımı gözden geçirmeliyim. :(

piskopatlık akıttın topiğe.

Kişileri motorları hepsini birbirine karıştırdın,
karmaşık duygular içindesin
derin nefes al,
git yüzünü yıka,
açık havaya çık,

ne çektin olum sen sabah sabah?:)
Açlık mı başına vurdu?
dünden kalkma işkembe çorbasından mı zehirlendin?:)

uzun bir tedavi süreci yeniden başlayacak sanırım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
ben kullanmak zorunda olduğum için kullanıyorum bu çancunları, param olsa, zamanında kötü kararlar alıp paramı çarçur etmeseydim binmezdim,akılsız başın derdini çinlilere yapışan totoşum ödüyor şimdi.iyidir ve kötüdür demem.zira alet sorunsuzdur. ancak baştan aşağı derme-çatmalık kokuyo motosikletleri.savaş abi bana kızcağını biliyorum ama bu bir gerçek.bu nedenle hondacı sülemeni destekliyorum (onun hondası da aynı kategoride) paramız olsa direkten dönmek için bile istemezdim,her neyse bu kadar hakaretvari laflar yeter, özer ve süleyman dün gece nasıl gittiniz evlerinize?

Hondacı Süleyman değil, Mete Han demek istedin sanırım Ömer...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Mete demek istemiştin heralde Ömer abi zira beni eve siz bıraktınız. Motoru satacağın için yine psikolojin bozulmuş :) Psikologlar da psikoloğa gider mi :D
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
bi yandan da rapor yazıyorum, hemen kızmayın metehanı kastetmiştim..hatalar için pardon.metehanı destekliyorum, maddi hata yüzünden üzür dilerim..kimseyi kırmak istemedim bu ufak karışıklık yüzünden, ayrıca burada belirtiğim fikirlerimi yeni söylemiyorum, ilk roadtarım varken de söylüyordum, bunlar süpriz değil..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok, onun doktoro biziz!!!!
Direkten dönene kadar :)


kendi haline bırakın,birazdan açılır,basit bir zehirlenme vak'ası sadece
azıcık yoğurt yesin kendine gelir:)
Acaba Belediye ekipleri mi var sokakta:)
Motorunu sevmeyen adamlar kendi başlarına gezerler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi yandan da rapor yazıyorum, hemen kızmayın metehanı kastetmiştim..hatalar için pardon.metehanı destekliyorum, maddi hata yüzünden üzür dilerim..kimseyi kırmak istemedim bu ufak karışıklık yüzünden, ayrıca burada belirtiğim fikirlerimi yeni söylemiyorum, ilk roadtarım varken de söylüyordum, bunlar süpriz değil..

Hayırdır hacı?
Ayın kaçı bugün?
Ayın 15 inde maaşı alınca kurtadam oldun birden.
Akşama kalmaz düzelirsin Klasik bir memur maaş günü sendromu bu:)
İstersen seni öğlende İstanbul'a götüreyim,söyle Ferrarilere,Lamborgini lere filan bak çabuk gelirsin kendine

Koynumuzda yılan beslemişiz:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar aranızda eczacı var mı?
yoğurtçu var mı?
vak'a mühim hale geldi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------

bi yandan da rapor yazıyorum, hemen kızmayın metehanı kastetmiştim..hatalar için pardon.metehanı destekliyorum, maddi hata yüzünden üzür dilerim..kimseyi kırmak istemedim bu ufak karışıklık yüzünden, ayrıca burada belirtiğim fikirlerimi yeni söylemiyorum, ilk roadtarım varken de söylüyordum, bunlar süpriz değil..

niye binmedin o zaman CBF e,YBR 125 e ?
Kurye motoruna binmek sosyal statünü mü sarstı?
sosyal düşüncelerini mi zedeledi?
:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 AM ----------

ateist falan ama çığır açmış bir şahıstır üstat:

MÜLKİYET HIRSIZLIKTIR


Mütevazi köylü kökeniyle Proudhon, anarşist filozoflar arasında nadir rastlanan birisidir.
Proudhon kurye motorundan,çinli motorundan utanan bir entellektüel hakkında ne düşünürdü acaba:)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Arkadaşlar aranızda eczacı var mı?
yoğurtçu var mı?
vak'a mühim hale geldi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------



niye binmedin o zaman CBF e,YBR 125 e ?
Kurye motoruna binmek sosyal statünü mü sarstı?
sosyal düşüncelerini mi zedeledi?
:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 AM ----------


Proudhon kurye motorundan,çinli motorundan utanan bir entellektüel hakkında ne düşünürdü acaba:)

hemen gönderiyom abi bi prozac... 1x1 altı aydan önce pırakma
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ömer abi sen motorları kişileri karıştırıyorsun bir de sınıfları karıştırıyorsun.

Roadstar Çin malı 250 cc lik cruiserlar içinde en iyi ve en sağlam olanıdır.

Senin karşılaştırdığın motorlar Kore ve Japon motorları. Bu motorların fiyatları ve bizim motorumuzun fiyatına da bir bakmak gerekir karşılaştırma yapmadan önce. Ne kadar ekmek okadar köfte hesabı bu iş. Sende japon motoruna verdiğin parayı bu motora versen bu motorda öyle olurdu.

Çin malları arasında roadstarı
Kore malları içinde Hy yi
Japonlar içinde de Yamaha yı tek geçerim. :)
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Atropin var mı senin dükkanda
Zehirlenme de var olayda?.

Atpropin, Atropa beladona bitkisinden elde edilir. Türkçesi güzel avrat otudur. Bunlardaki bence zehirlenme değil, yoksunluk sendromu hocam. Bunlara en azından biyerlerine kullanılmış roadstar motor yağı sürmek bile yeterli olur diye düşünüyorum kanımca. (çok ii toparladım yine cümleyi)...
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Herkes aslında bal gibi ne demek istediğimi anlıyor ve biliyor, manasızca kullandığı motosikleti övüp duruyor. Dikkat ederseniz ben roadstar kötü demiyorum, bir kötülüğünü de görmedim, bunu en baştan söylüyorum, birçok kişi mecburiyetten biniyor, bunu demeye çalışıyorum, evet YBR’ye de CBF de binmem, onları da hangi sınıftan insan kullanırsa kullansın itirazım olmaz, çok karışık değil basit bir şey söylüyorum ben binmem diyorum. Sizin kızmayacağınız şeyleri söylemek zorunda değilim, hoşunuza gidecek şeyleri de söylemek zorunda değilim.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Tamam ya, kızma Ömer.
Şaka yapıyordu arkadaşlar sadece!!!
Paramız olsa eminim hiç kimse şu an bindiği makinaya binmez! Haklısın.
Ama şöyle de bir psikoloji vardır : " En iyi araba/motor/telefon (vesaire, aklına ne geliyorsa), benim olandır." psikolojisi.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst