Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
sizin roadstar nekadar yakıyor merak ettimde...
benimki şehir dışında 2 kişi 10 litre ile 285 km yaptı.

ortalama 90 -100 km hızla gittim

biraz çok değilmi , 30 tl benzin ile aynı kriterlerde 300 km yi çok rahat geçerim .

burda iki kişi egsoz açmış motorun o kadar mı kafa skr bi ses iyi küfür ettim .
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
cevabına teşekkürler... yeterince açık.:cat: şu durumda ibreyi roadstar yönüne doğru çeviriyorum. gerçekten 3 aydır araştırıp sonunda regal 250E-9W modelinde karar vermiştim ama roadstar (ve muhtelif klonları-ki en iyi görünen de bisan, sonra Ledow) beni tekrar düşünmeye itti. hem v motor, hem titreşimsiz, hem ekonomik, hem yedek parça var... eh yani bu taraf ağır basıyor artık.
yalnız bir sorum daha olacak: hem burada hem başka bir forumda; bu modelin klonları arasında parça uyumsuzluğu olduğunu okuduğumu hatırlıyorum. yani bisan'ın bilmemnesi keeway'e uymuyorMUŞ, ledow veya borelli vs milimetrik farklar yüzünden parçaların kullanımında problem oluyorMUŞ! bu ne kadar doğru? :silent: ayrıyeten ben de motor koruma demiri taktırmayı (+sis farları), bir şekilde sissy barı çıkarmayı vs eklemeler yapmayı düşünüyorum.
bu modeli biraz daha eşelemem lazım, sonuçta ilk motorumun hayal kırıklığı yaratmasını istemem.

Ben parçalarının birbirine uymadığını hiç duymadım. Ledow ve bisanı yanyana getirip baktığımızda mekanik parçaları birbirine uyumlu gözüküyor. Tabiki bu göz kararı ile olan birşey parçaları denemeden anlayamayız.

Ben servise sorduğumda bütün parçaları uyuyor bu motorların birbirine demişti.

Koruma demiri ve sis farı düşüncen güzel ama arkadaki sissy barı çıkarmanı tavsiye etmiyorum. O sissy bar hem görüntüyü güzelleştiriyor hem de arkada oturanın rahat etmesini sağlıyor.
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
Ben parçalarının birbirine uymadığını hiç duymadım. Ledow ve bisanı yanyana getirip baktığımızda mekanik parçaları birbirine uyumlu gözüküyor. Tabiki bu göz kararı ile olan birşey parçaları denemeden anlayamayız.

Ben servise sorduğumda bütün parçaları uyuyor bu motorların birbirine demişti.

Koruma demiri ve sis farı düşüncen güzel ama arkadaki sissy barı çıkarmanı tavsiye etmiyorum. O sissy bar hem görüntüyü güzelleştiriyor hem de arkada oturanın rahat etmesini sağlıyor.

tekrar teşekkürler. Roadstar'a doğru ilerliyorum, yavaş yavaş... bu arada arkamda birini oturtmayı düşünmüyorum (hem acemilikten hem de custom softail misali sissy barsız daha hoşuma gidiyor.) ama derseniz bu hareket motorcuya yakışmaz-bencil olma; o zaman çıkarmam :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekrar teşekkürler. Roadstar'a doğru ilerliyorum, yavaş yavaş... bu arada arkamda birini oturtmayı düşünmüyorum (hem acemilikten hem de custom softail misali sissy barsız daha hoşuma gidiyor.) ama derseniz bu hareket motorcuya yakışmaz-bencil olma; o zaman çıkarmam :)

Sisybar iyidir.Faydalı bir sey olmasa adamlar koymaz onu
Sisybarsız roadstar kuyruksuz eşek gibi olur :).
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
Sisybar iyidir.Faydalı bir sey olmasa adamlar koymaz onu
Sisybarsız roadstar kuyruksuz eşek gibi olur :).

arkadaşım süper benzetme yapmışsın; ama arada sanki eşşek benmişim gibi hissettim yani :queen:

neyse mesaj alındı, sissy bar kalacak; para bulunca harley softail rocker alırız sissi barsız... (inşallah*9999999999999)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
forumların kötü kaynanası Metehan gitmiş F650Gs topiğine yazmış:

Alıntı:
mete_han´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
"bu topiğe savaş kayan beyi bekliyoruz...roadstarı kalbiinden söküp atması dileğiyle..."
cevabım:
topic kirliliği yaratmamak için bir şey yazmıyorum olum
ben sadece 250-300 km kullandım henüz,ne öğrendim de yazayım?.
Roadstar'a gelince 2.motor düşünen F650GS sahiplerine bile tavsiye edilir.


arkadaşım süper benzetme yapmışsın; ama arada sanki eşşek benmişim gibi hissettim yani :queen:

neyse mesaj alındı, sissy bar kalacak; para bulunca harley softail rocker alırız sissi barsız... (inşallah*9999999999999)
Aman dostum öyle şey olur mu?
biz Roadstar'ı eşek gibi görüyoruz.
masrafsız,mütevazi,çalışkan,soylu bir eşek.
Masrafsızdır yolda bırakanı olmadı henüz.
Mütevazidir az yakar.
Çalışkandır uzun yollar,dağlar aşar.
Soyluluğuna gelince anası Çinli olabilir ama babası Yamaha
Bazılarına göre Yamaha'nın piçi sayılsa da
bizce biraz fırlama çünkü çok havalı:)
Hem kral olan piçler bile varken tarihte,
piç olmak onun kabahati değil Türkiye'de
Ucuz Harley vardı da biz mi almadık?.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
forumların kötü kaynanası Metehan gitmiş F650Gs topiğine yazmış:

]



savaş kayan abi geçmişini unutmuyorsun buna saygım sonsuz...ama o günler geçti gitti artık...bir kabus olarak düşün...:queen:geçti yavrum geçti...bir rüyaydı herşey...artık yeni motorunla yeni sayfalar yeni destanlar yazarsın...:p ama 250-300 km gezmek başka o topiği şahlandırmak başka...istersen başlığıda değiştirelim olayın karizması artsız...Kullanıcıları Başlığı şeklinde...sen artık silkelen abi kendine gel...halen Bisan Misan buralarda ne işin var...bırak gencler tecrübelerini paylaşsın...sendne geçti...:cherry:sanki makinayı söktün topladın he...ustaların vardı ince ayar yaptı yaşandı bitti saygısızca...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savaş kayan abi geçmişini unutmuyorsun buna saygım sonsuz...ama o günler geçti gitti artık...bir kabus olarak düşün...:queen:geçti yavrum geçti...bir rüyaydı herşey...artık yeni motorunla yeni sayfalar yeni destanlar yazarsın...:p ama 250-300 km gezmek başka o topiği şahlandırmak başka...istersen başlığıda değiştirelim olayın karizması artsız...Kullanıcıları Başlığı şeklinde...sen artık silkelen abi kendine gel...halen Bisan Misan buralarda ne işin var...bırak gencler tecrübelerini paylaşsın...sendne geçti...:cherry:sanki makinayı söktün topladın he...ustaların vardı ince ayar yaptı yaşandı bitti saygısızca...:p
Olum ben donsuz yatmıyorum ki korkulu rüya göreyim.
Benim Roadstar'a ince ayar yapıldı,motor yapılmadı,silindir kapağı sökülmedi.
"Herkeste Roadstar var,Savaş Abi'nin Roadstar'ı farklı,O motor Roadstar olamaz,apayrı bir alet,dehşet bir tork var,Süleyman'la ışıklarda kapıştık,uzadı gitti,arkasından bakakaldım " diyen sen değil miydin?
Benim tanığım bile var:)
Şimdi sana inat bi Roadstar almak var ya.Şeytan dürtmesinn...
(meraklısına not bahis konusu motor şu anda Süleyman'da).
Yeni motorumla elbette destanlar yazacağım,yeter ki Rabbim nasip etsin.
Artık her gezide 70 mi olur,80 mi olur foto yükleyip en baba PC yi bile kasarız:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
işte onu diyorum ya abey...düne geçmişe bakma...bugüne ileriye bak...BMW ile alakalı planlarından bahset ateşlendir topacı sahap çık öksüz kalmış...takmışın kafay abi roadstar...yav unut artık...iyiydi hoştu güzeldi...:p


sen var ya lotodan para çıkınca New Yorka taşınan ama her gün Harlemdeki eski barakasına gelen biri gibisin...:queen:

çokmu emeriken filmi izliyorum ne...

abi şaka değil valla şu BMW topacına bi el atsana...mesela sele rengiyle aalakalı değişimin harika olmuş...tavsiyelerde bulunsan fikir alışverişi yapsan nasıl olur...:wiinkk:

biz ne zaman geziyoz ondan habar ver paşam...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Savaş abi, Ömer abi pazar günü bekliyorum sizi de Pınarhisar a. Gelin de biraz yol yapalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş abi, Ömer abi pazar günü bekliyorum sizi de Pınarhisar a. Gelin de biraz yol yapalım.

Cumartesi Pazar 0800-22.00 çalışıyorum.
Kamçı seslerini duymuyor musunuz?
borç yiğidin kamçısıdır.
Keşke gelebilseydim:pale:
iyi olurdu.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bu gün tekirdağa giderken tem de 3 chopper cı gidiyordu çok imrendim biri jinlun du biri roadstar diğeride dragstar dı galiba ok yapmış sağ şeritten gidiyorlardı
o chopperların sesi bile bambaşka bir olay.

chopper kullanmak ap ayrı başlı başına bir zevk keyif olayı..chopper chopperdır binişi duruşu gaza basışınız o motorun hırlayışı onu hiç bir enduroda touringde bulamassınız tabi onlarında keyfi zevki başka..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bu gün tekirdağa giderken tem de 3 chopper cı gidiyordu çok imrendim biri jinlun du biri roadstar diğeride dragstar dı galiba ok yapmış sağ şeritten gidiyorlardı
o chopperların sesi bile bambaşka bir olay.

chopper kullanmak ap ayrı başlı başına bir zevk keyif olayı..chopper chopperdır binişi duruşu gaza basışınız o motorun hırlayışı onu hiç bir enduroda touringde bulamassınız tabi onlarında keyfi zevki başka..

sonuna kadar haklısın
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Cruiser motorun duruşu, oturuş pozisyonu, sürüş keyfi ve en önemlisi sesi müthiş. Bu tarz hep hoşuma gitmiştir.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Süleyman,
Eve interneti bağlayınca gece de yazmaya başlamışsın foruma. :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bir aksilik olmazsa geliyorum.
Gerçi annemler pazar günü memlekete dönmek istiyorlar (Mersin).
Eğer ikna edemezsem gitmemeye biraz zor...
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
@savaskayan:
abi öyle bir yazmışsın ki bunun üstüne söyleyecek birşeyim kalmadı... artık sadece sabır diyorum şu ehliyeti almadan motoru almamak için... yaw nasıl dayanacağım ben ağustos'a kadar? yağmurda mı öğrenecez motora binmeyi?
inşallah Bursa'daki roadstar kullanıcılarıyla denk geliriz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst