- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
arkadaşım ben tarafsızım bende roadstar yok silverwing 600 vardı sattım.. bu roadstarıda sürdüm çok dengeli performanslı vibransyonsuz bir motor 100 e kadarda çıkdım yani gerçi az kullandım ama motordan alıcağım mesajı aldım.. güzel bir motor.
artık birazda mantıklı kendimize karşı dürüst olmak lazım benzinin litresi olmuş 3100 dahada artıcak artık 600 lük dediğimiz motorlar bile chopperı endurosu araba gibi yakıyor şehir içinde
hafta sonu keyif kullanımı yapılmıyorsa devamlı motor sürüyorsanız güneşi gördüğünüz an benim gibi kendinizi yollara atıyorsanız 600 lükde insanın ekonomisini sarsıyor çünkü 600 lük motorlarda şehir içinde bir araba kadar yakıyor..
motorum olmadığı için şu sıralar epey arkadaşların motorları ödünç alıp kullanıyorum 1 haftadır altımda gv650 vardı 2007 model motor beni mahvetti şehir içinde haliyle devamlı düşük vitesde yüksek devirde gidiyorsunuz motor şaka etmiyorum su gibi içiyor benzini km de nerdeyse 400 bine yakın yakıcakdı... bir depo benzin altım 42 tl ye şehir içi 180 km yol yapabildim
diyiceksinki sende düşük devirde sür ama makina öylede bir makina değil..
yani türkiye standartlarında motorun parası falan değil gerçekden şehir içi şehir dışı keyifli bir motor istiyorsan roadstar bu işin motoru fiyatıda makul yakışıda bakımıda performansıda tatminkar parçasıda ucuz konforu keyfide rahat daha ne olsun...
birde bazı arkadaşlar kendini hep yakış konusunda şehirler arası yol yakışına göre avutuyor zaten öyle bir orantıya girerseniz bütün motorlar ekonomikdir..
Ama gerçek şehir içi rakamlarıdır çünkü hepimiz motor sürsekde ağırlıklı şehir içi sürüyoruz uzun mesafe gezilerimiz bile gene bir nevi şehir içi uzun mesafe oluyor yani şehre çok çok yakın yerlere falan gidiyoruz sonuçda hepimizin çünkü bir sonraki gün işi gücü olan iş başı yapmak zorunda olan insanlarız..
o yüzden motor alırken bütün arkadaşlarıma tavsiyem şehir içi ne yakdığına çok dikkat edin..
çevremde o kadar çok insan varki 600 lük 900 lük motoru olan adamlar arabalarıyla yada otobüs metrobüs falan kullanıyorlar.. motorları çok yakdığı için ancak büyük gezi falan oldumu çıkartıyorlar uzun mesafe.. ve hepsinin motorlarıda sahibindende satılık satamıyorlar..
satsalar şehir içinde kullanılabilir bir şey istiyorlar ben de onlardandım işde silverwing 600 üm vardı yakıyordu bana göre fazla sattım..
bu işler bir garip başlıyorsunuz büyütüyorsunuz büyütüyorsunuz sonra bir zaman sonra tepe noktasına vardığınızda bu sefer artık nefsinizle egonuzla değil mantığınızla gerçeklerle düşünmeye başlayıp motorun hacmini ufaltıyorsunuz.. maddi imkanı olanlar bir ufak hacimli alıyorlar zaten büyük hacimliyi satmadan..
birader gözlemlerine katılyorum...özellikle son yazdıkların bir gerçek...hayabusaya çıksan ışık hızına çıksan ne olmuş...huzurla bir yere ulaşamadıktan sonra veya sürekli adrenalin pompalayarak...
