- Katılım
- 13 Mar 2008
- Mesajlar
- 691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam olsun roadstar'cı dostlarıma
Konuşmak için arıza olması lazım haklısın
konuşalım,tanışalım,tartışalım derim ben :mrgreen: :wiinkk: güneşli günler yanınızda olsun..
uyanın da roadstarcılar ohh tabi arızanız falan yok unutuyonuz birbirinizişurda agız tadıyla konusamıyoz
![]()
Konuşmak için arıza olması lazım haklısın