Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
süleyman abi çift mı 80 euro bide :D fuarda görmustuk ya adam 70 lira mı ne demişti kenda lastik ondan almayı dusunuyom ama ne dersınız arkadaşlar ?

Kadir sadece arka lastik o fiyata. Lastik olarak kaliyesine güvenebileceğin bir lastik almanı öneririm.

teşekkürler...

arkadaşlar bu makinayla ilgili görüşlerimi sizlerle paylaşmak isterim,

yaklaşık iki aydır'kullanıyorum roadstar'ı ve bir sorun yaşamıştım ilk başlarda,buji patlatma sorunu,ve bunu savaş abi'ile özelden'de görüşmüştük,önceki nick'im ferotr'dir)bana dediği şudur (bu sorunları yaşıyan ilk roadstar'cı sensin galiba) haklıda ben yaşadım,burada diğer roadstar kullanan arkadaşlardan böyle bir sıkıntı duymadım :cat: neden buji'yi patlatıyor?? kendimce bu sorunu çözdüm ben tabi ustamın'da yardımı oldu,birincisi nemden çabuk etkileniyor,2,yanlış benzin seçimi,3,yıkayınca hava filitresinden su've nem alıyor''tüm sorunlar bundan,ben ne yaptım diyecek olursanız motorumu tazikli su ile yıkıyorum artık,benzin kurşunsuz 97'veya'98 kullanıyorum,ve hava filitresini çıkardım,evet yanlış dumadınız çıkardım çünkü,çıkarınca teklemez,ve bujiyi patlatmaz oldu :cat:yaklaşık 40'gündür bu şekilde kullanıyorum tık yok,her şey düzeldi ve yolunda,havalar iyice ısınsın hava filitresini tekrar takıp deniyecem,bakalım ne cevap verecek..ben çok memnunum motorumdan bu tip sorunlarıda aştım ve inşallah 50.000'km yapmadan satmam,sıkı bir ikili olduk yanii :wiinkk:...selamlar:rendeer:

Arkadaşım hava filtresiz olarak kullanarak motorun ömrünü kısaltıyorsun. Motorun çekebileceği toz parçaları motorunu hahfedecektir. Hava filtresi sünger olduğu için ve bulunduğu pozisyon itibarı ile suyu çabuk emiyor. Kışın da böyle sorun yaşamanın nedeni bundan kaynaklanıyor. Hava filtresini güzelce temizledikten sonra motor yağı ile güzelce yıka. Motor yağından çıkardığın filtreyi güzelce sıkarak kuruması için biraz beklet. Daha sonra motoruna tak.

selam arkadaşlarım abilerim.uzun süredir pek fazla nete giremiyordum iş yoğunluğundan son bir haftadır falan takılabiliyorum.nasıl gidiyor canavarlar la aranız?okuduğum kadarıyla herkes en son bıraktığım gibi sıkıntısız :) inşallah hep böyle devam eder.ben de mayıs sonu gibi artık aktif olarak yollarda olmayı planlıyorum.inşallah bir yerlerde karşılaşırız.

bu arada savaş abi aldın mı motor?avartarına bakmadım ama..?

süleyman ve caracalstar sizlerde iyisiniz umarım.

herkese kazasız belasız günler.
görüşmek dileğiyle..

Tekrar hoşgeldin dostum. Aktif katılımlarını bekliyoruz :cat:

arkadaşlar ankaradan çıkıp konya üzerinden antalya-serik'e gittim. ısparta , afyon üzerinden geri geldim dün akşam. tam 1222 km yaptım iki kişi ile . tık yok sadece orada znciri yağlattım servise. nasıl ?:queen::queen::queen:

Ben en başından beri söylüyorum bu motorla uzun yola çıkılır sorun yaşanmaz diye. Ben motorumla en uzun 370 km yol yaptım. Helal olsun sana 1222 km yapmışsın ve bir tabuyu yıkmışsın. Keşke fırsatımız olabilse de bizde böyle uzun mesafe yol alabilsek.

Bu arada motora yeni yaptırdığım ön basamak ın fotolarını merak eden arkadaşlar vardı. Onlar için fotolarını ekledim. Arka basamağın fotolarını çekmeyi unutmuşum :pr: Onları da bir ara çekip foruma eklerim.

87418902.jpg

24629512.jpg

14740274.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
abi şu motoru bi temizlesen mi ne :) bide çamurluga kenarlık ltfen :D

cimg0071bs8.jpg


aklıma geldı bı foto ekleyem bende
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yav süleyman o ön peglerin yerine koyduğun parçaların her birinden iki balkon,3 kat için de basamak yapılır.Mahir bir ustaya denk gelmişsin:)
topic hareketlensin biraz diye resim gönderiyorum
ömersirin şahsiyeti roadstar'ı ile deniz kıyısında

ömersirin ve yeni roadstarcı Timur kardeşim.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
Yav süleyman o ön peglerin yerine koyduğun parçaların her birinden iki balkon,3 kat için de basamak yapılır.Mahir bir ustaya denk gelmişsin:)
topic hareketlensin biraz diye resim gönderiyorum
ömersirin ve yeni roadstarcı Timur kardeşim.

abi şu korumalık lutfen nolur nerden yaptırdın savaş abi :D açık adres ver adamın da tam böle bişi arıyorum :cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi şu korumalık lutfen nolur nerden yaptırdın savaş abi :D açık adres ver adamın da tam böle bişi arıyorum :cyclopsan

O koruma demiri Timur'un motorunda takılı
fiyatını öğrendiğimde bildiririm
(benim motordaki hepco-becker).Bir üstteki motor.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
abi şu motoru bi temizlesen mi ne :) bide çamurluga kenarlık ltfen :D

cimg0071bs8.jpg


aklıma geldı bı foto ekleyem bende

Kadir gezi dönüşü fotoları çektiğim için motor biraz pislendi. Normalde bu halde göremezsin kara panterimi :) Bu fotoğraf da nazarlığı olsun.

Çamurluk kenarlarına müdahale etmeyi düşünmüyorum. Pek bana hitab etmiyor çünki o görüntü.

Bu arada aküyü ne yaptın ?

Ömer abi bu arada roadstarla fotoğraf çektirip de başlıkta hiç paylaşım yapmamak olmuyor bak )
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla çok hoşuma gdiyor bu motor ama almak nasip olmadı gitti.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Yav süleyman o ön peglerin yerine koyduğun parçaların her birinden iki balkon,3 kat için de basamak yapılır.Mahir bir ustaya denk gelmişsin:)
topic hareketlensin biraz diye resim gönderiyorum
ömersirin şahsiyeti roadstar'ı ile deniz kıyısında

ömersirin ve yeni roadstarcı Timur kardeşim.

Savaş abi basamakların kalıbını ben hazırladım. Tam ayak ölçüme göre yaptırdım. Yani 41 numara basamak oldu :queen:

Biraz acemiliğime geldi usta ile pek konuşamadım. Aslında daha farklı birşey düşünüyordum ben. Usta tam kalıp ölçüsünde kesmiş, biçmiş yapmış.

Benim düşüncem parlak kromdan bir boru demiri alt kısma bükme yaparak üstüne de kalın bir krom oturtmaktı. Usta kıvırma yapmış kenarlarını krom u da kendisi aldığı için parlak krom bulamamış. Ama bu basamak bile çok işime yarıyor. İnanki sürüşümü çok keyifli hale getirdi. Artık daha rahat hareket ediyorum motorda.

Zenon bu arada inş. sende bu motora sahip olursun. Gerçekten kullanışı çok güzel bir motor. Savaş abi bile F 650 GS almasına rağmen halen bu motora ilgisini kaybetmedi baksana :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S
Zenon bu arada inş. sende bu motora sahip olursun. Gerçekten kullanışı çok güzel bir motor. Savaş abi bile F 650 GS almasına rağmen halen bu motora ilgisini kaybetmedi baksana :rendeer:
bonkör koca,nefesi kuvvetli hoca unutulmazmış misali rahat ve keyifli motor da unutulmuyor:)
Ama Aklıma gelince Süleyman'ın,ömersirin'in,Timur'un,By-star'ın motorlarına binebilirim her zaman.Hasret gidermesi kolay.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
bonkör koca,nefesi kuvvetli hoca unutulmazmış misali rahat ve keyifli motor da unutulmuyor:)
Ama Aklıma gelince Süleyman'ın,ömersirin'in,Timur'un,By-star'ın motorlarına binebilirim her zaman.Hasret gidermesi kolay.

Ayıpsın abi. İstedigin zaman binebilirsin :cat:

attan inip eşşeğe binilmez artık:p

Seni edepsiz.::pokey::

Sen köfteden bile anlamıyorsun. Motordan ne anlarsın :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vaaay, Mete gelmiş.
Hem de Motosiklet.net in en sorunsuz motor topiğine.
Attan inilip de eşeğe de binilir.
Roadstar ilginç bir eşektir üstelik,canı istediği zaman attan iyi koşar
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
roadstarlar iyidir ekonomik sürati ideal yakışı iyi gidişi rahat motoru iyi titreşimsiz motorsiklet konforu keyfini ekonomik ölçülerde türkiye standartlarında çıkartılabilicek en ideal motor..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
roadstarlar iyidir ekonomik sürati ideal yakışı iyi gidişi rahat motoru iyi titreşimsiz motorsiklet konforu keyfini ekonomik ölçülerde türkiye standartlarında çıkartılabilicek en ideal motor..

Helal olsun sana arkadaşım. Bak motordan anlayanlar nasılda biliyor işi. Birtek motordan pandalar anlamıyorlar.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Helal olsun sana arkadaşım. Bak motordan anlayanlar nasılda biliyor işi. Birtek motordan pandalar anlamıyorlar.

arkadaşım ben tarafsızım bende roadstar yok silverwing 600 vardı sattım.. bu roadstarıda sürdüm çok dengeli performanslı vibransyonsuz bir motor 100 e kadarda çıkdım yani gerçi az kullandım ama motordan alıcağım mesajı aldım.. güzel bir motor.

artık birazda mantıklı kendimize karşı dürüst olmak lazım benzinin litresi olmuş 3100 dahada artıcak artık 600 lük dediğimiz motorlar bile chopperı endurosu araba gibi yakıyor şehir içinde

hafta sonu keyif kullanımı yapılmıyorsa devamlı motor sürüyorsanız güneşi gördüğünüz an benim gibi kendinizi yollara atıyorsanız 600 lükde insanın ekonomisini sarsıyor çünkü 600 lük motorlarda şehir içinde bir araba kadar yakıyor..

motorum olmadığı için şu sıralar epey arkadaşların motorları ödünç alıp kullanıyorum 1 haftadır altımda gv650 vardı 2007 model motor beni mahvetti şehir içinde haliyle devamlı düşük vitesde yüksek devirde gidiyorsunuz motor şaka etmiyorum su gibi içiyor benzini km de nerdeyse 400 bine yakın yakıcakdı... bir depo benzin altım 42 tl ye şehir içi 180 km yol yapabildim

diyiceksinki sende düşük devirde sür ama makina öylede bir makina değil..

yani türkiye standartlarında motorun parası falan değil gerçekden şehir içi şehir dışı keyifli bir motor istiyorsan roadstar bu işin motoru fiyatıda makul yakışıda bakımıda performansıda tatminkar parçasıda ucuz konforu keyfide rahat daha ne olsun...

birde bazı arkadaşlar kendini hep yakış konusunda şehirler arası yol yakışına göre avutuyor zaten öyle bir orantıya girerseniz bütün motorlar ekonomikdir..

Ama gerçek şehir içi rakamlarıdır çünkü hepimiz motor sürsekde ağırlıklı şehir içi sürüyoruz uzun mesafe gezilerimiz bile gene bir nevi şehir içi uzun mesafe oluyor yani şehre çok çok yakın yerlere falan gidiyoruz sonuçda hepimizin çünkü bir sonraki gün işi gücü olan iş başı yapmak zorunda olan insanlarız..

o yüzden motor alırken bütün arkadaşlarıma tavsiyem şehir içi ne yakdığına çok dikkat edin..

çevremde o kadar çok insan varki 600 lük 900 lük motoru olan adamlar arabalarıyla yada otobüs metrobüs falan kullanıyorlar.. motorları çok yakdığı için ancak büyük gezi falan oldumu çıkartıyorlar uzun mesafe.. ve hepsinin motorlarıda sahibindende satılık satamıyorlar..

satsalar şehir içinde kullanılabilir bir şey istiyorlar ben de onlardandım işde silverwing 600 üm vardı yakıyordu bana göre fazla sattım..

bu işler bir garip başlıyorsunuz büyütüyorsunuz büyütüyorsunuz sonra bir zaman sonra tepe noktasına vardığınızda bu sefer artık nefsinizle egonuzla değil mantığınızla gerçeklerle düşünmeye başlayıp motorun hacmini ufaltıyorsunuz.. maddi imkanı olanlar bir ufak hacimli alıyorlar zaten büyük hacimliyi satmadan..
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
arkadaşlar 23 nisanda ankaradan çıkıp konya üzerinden antalya-serik'e gittim. ısparta , afyon üzerinden geri geldim . tam 1222 km yaptım iki kişi ile . tık yok sadece orada znciri yağlattım servise. nasıl ?

YANİ NE DESEN HAKLISIN HOCAM :cat::cat::cat::cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst