Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
arkadaşlar bu v motorlardan hangisinin işçiliği yada parça kalitesi daha iyi supershadow mu roadstar mı
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
selam arkadaşlar yeni sayılır benimde roadstarım var. 1400 km oldu. acemi sayılırım hala ama atmaya çalışıyorum acemiliği.. gittikçe mesafe artırarak geziler yapıyorum kendimce.:)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Merhabalar arkadaşlar !
Fuara katılıp da chopperlar hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen bizleride bilgilendirirlerse gidemiyen bizler de memnun oluruz.
Chopperların kalite, ekonomik, yenilik ve fiyat yönünden son durumları ne; ayrıca lifan fuara katıldımı katıldıysa lf 400 ve 250 lerin fiat aralıkları ne alemde
giden arkadaşımız bilgilendirse çok memnun oluruz.
Şimdiden Teşekkürler......:cat:

Bisan fuarda vardı ve yeni 250yi gördüm,gösterge depo üstündeydi,motosikletin üzerinde de bir hanım vardı.yetkili ile görüştüm,biraz konuştuk.400 yokmuş, gelmeyecekmiş,250nin yeni fiyatı 6000 TL'miş..eski lifanlar için izmirdeki fabrikanın numarasını verdi..
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
bi gezi filan düzenleniyomu acaba ???
çömezliğimi mağdur görün:silent:

iyi veya kötü cevap verecek kimse yokmuuuu::saad::
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
4
Bisan fuarda vardı ve yeni 250yi gördüm,gösterge depo üstündeydi,motosikletin üzerind

tşkler ömer hassasiyet ve özverin için ama bana göre biraz pahalı geldi 6000 lira daha aşağılara çekilmesi lazım değilse sadece seyirlik olur..
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
cumartesi yani dün en uzun gezime gittim.(akyurt'a) yaklaşık 100 km yaptım ve çevreyolunda 100 km hıza çıktım biara. bu benim için ilk olan bişey. mayıs ayı içerisinde antalyaya yazlığa gitmeyi planlıyorum, sizce roadstar 250 ile 2 kişi gidilebilirmi ne dersiniz ??? :silent:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cumartesi yani dün en uzun gezime gittim.(akyurt'a) yaklaşık 100 km yaptım ve çevreyolunda 100 km hıza çıktım biara. bu benim için ilk olan bişey. mayıs ayı içerisinde antalyaya yazlığa gitmeyi planlıyorum, sizce roadstar 250 ile 2 kişi gidilebilirmi ne dersiniz ??? :silent:

Öncelikle hayırlı olsun iyi seçim, bakımını yapıp aşırı limtini zorlamadıkça dünyayı dolaşırsın, şehirlerarası 50cc scooter da gidiyor.:)
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
teşekkürler yüreğime su serptin iki gündür bunu düşünüyordum.:rendeer: hatta yağ hararet göstergesi takmayı düşünüyorum hala.ne olur ne olmaz diye.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler yüreğime su serptin iki gündür bunu düşünüyordum.:rendeer: hatta yağ hararet göstergesi takmayı düşünüyorum hala.ne olur ne olmaz diye.

Max tork devrinde git, yokuşlarda biraz daha asıl, korkma:cat: (hararet yaptı mı zaten anlaşılır motor çekişten düşer 2 km hafif gazla git biraz soğusun motor), yağ hararet gösteresi çok gereksiz bişey motosiklet için.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam dost'lar

cumartesi yani dün en uzun gezime gittim.(akyurt'a) yaklaşık 100 km yaptım ve çevreyolunda 100 km hıza çıktım biara. bu benim için ilk olan bişey. mayıs ayı içerisinde antalyaya yazlığa gitmeyi planlıyorum, sizce roadstar 250 ile 2 kişi gidilebilirmi ne dersiniz ??? :silent:

geçen hafta yaklaşık 200'km'lik bir gezi yaptık arkadaşlarla,iki kişi rahat 115'km hıza çıkıyor yokuş aşşağı felan değil!!hatta hafif'te rampa yokarıydı:cat: bu sene bende 2000'km'lik bir gezi yapmayı düşünüyorum.hiç süphem yok bu makine rahat yapar..:rendeer:
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
bende motorumu bişeye benzetmiyodum ama... Allah allaaah vaybe !!! çok sağolun arkadaşlar. teşekkürler ilginize...:cherry:
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
tamam inandırdınız beni , nöbetimi ayarlayabilirsem hava kötü olmazsa yağmur yağmazsa şimşek çakmazsa...23 nisanda gideceğim inşallah antalya'ya. fotoları yayınlarım.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
bende motorumu bişeye benzetmiyodum ama... Allah allaaah vaybe !!! çok sağolun arkadaşlar. teşekkürler ilginize...:cherry:

lifanım bir yıldır bende kışın da kullandım, şu anda 7500 civarında,kışın bazen biraz zor çalıştı,onun dışında bir sorun yaşamadım.günde 300 km yaptım,hem de birkaç kez,herhangi bir sorun çıakrtmadı..2 kişi bindik.beşiktaş çarşı içinden abbas ağa parkına çıkan bir yokuş vardır,bilmem bilir misiniz? işte o yokuşta kasıtlı olarak durdum arkamda 80 kiloluk bir eleman olduğu halde.gaza basıp debriyajı bıraktım,makina biraz gitti ve vites istedi.inip aşağıya deposundan öpesim gelsi kara panteri! neyse 2 tane pirelli lastik aldın mı yıllarca binersin,bir de binde bin beşyüzde yağını değiştir..benim yaptığım gibi..
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
ilgine - alakana çok teşekkürederim arkadaşım :rendeer: 1000 deyken 10 000 km lik sentetik yağ ile değiştirmiştim.şimdi 1600 deyim. lastik önerinide değerlendireceğim.:wiinkk:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
400 lüğü çok hoş olmuş ama türkiyeye ne zamanında geldi ki bu gelsin , ya motor ıyı hoşda sıfır dahi olsa 6000 tl verilmez bu motora yaa , 2 .el bi japon rahat alınır o paralara
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
uzun yola çıkmadan önce hangi bakımları yapmak gerkir sizce ??? :silent:

yağı yeni , bujileri yeni ,hava filtresini temizledim, lastik havaları normal seviyede , zincirini yağlayacağım. unuttuğum bişey yok zannedersem :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzun yola çıkmadan önce hangi bakımları yapmak gerkir sizce ??? :silent:

yağı yeni , bujileri yeni ,hava filtresini temizledim, lastik havaları normal seviyede , zincirini yağlayacağım. unuttuğum bişey yok zannedersem :cherry:

zaten sen yapmışsın :) yinede uzun yola çıkacaksan bir ustaya götürmende fayda var!subap ayarlarına felanda baktır :cat:
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
dostum narkozcu öncelıkle hoşgeldın ben roadstarla 350 km yol yaptım hiç durmadan o konuda rahat ol taş gibimotor hararet yapması zor cunku sıra motor degıl denılenlere kulak asma yoruldugun zaman ın bı yemek falan ye o motorda sogur senın içinde rahat eder kolay gelsın hayırlı yolculuklar
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
uyanın da roadstarcılar ohh tabi arızanız falan yok unutuyonuz birbirinizi :D şurda agız tadıyla konusamıyoz :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst