Merhabalar arkadaşlar !
Fuara katılıp da chopperlar hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen bizleride bilgilendirirlerse gidemiyen bizler de memnun oluruz.
Chopperların kalite, ekonomik, yenilik ve fiyat yönünden son durumları ne; ayrıca lifan fuara katıldımı katıldıysa lf 400 ve 250 lerin fiat aralıkları ne alemde
giden arkadaşımız bilgilendirse çok memnun oluruz.
Şimdiden Teşekkürler......:cat:
cumartesi yani dün en uzun gezime gittim.(akyurt'a) yaklaşık 100 km yaptım ve çevreyolunda 100 km hıza çıktım biara. bu benim için ilk olan bişey. mayıs ayı içerisinde antalyaya yazlığa gitmeyi planlıyorum, sizce roadstar 250 ile 2 kişi gidilebilirmi ne dersiniz ??? :silent:
teşekkürler yüreğime su serptin iki gündür bunu düşünüyordum.:rendeer: hatta yağ hararet göstergesi takmayı düşünüyorum hala.ne olur ne olmaz diye.
cumartesi yani dün en uzun gezime gittim.(akyurt'a) yaklaşık 100 km yaptım ve çevreyolunda 100 km hıza çıktım biara. bu benim için ilk olan bişey. mayıs ayı içerisinde antalyaya yazlığa gitmeyi planlıyorum, sizce roadstar 250 ile 2 kişi gidilebilirmi ne dersiniz ??? :silent:
bende motorumu bişeye benzetmiyodum ama... Allah allaaah vaybe !!! çok sağolun arkadaşlar. teşekkürler ilginize...:cherry:
bende motorumu bişeye benzetmiyodum ama... Allah allaaah vaybe !!! çok sağolun arkadaşlar. teşekkürler ilginize...:cherry:
uzun yola çıkmadan önce hangi bakımları yapmak gerkir sizce ??? :silent:
yağı yeni , bujileri yeni ,hava filtresini temizledim, lastik havaları normal seviyede , zincirini yağlayacağım. unuttuğum bişey yok zannedersem :cherry: