Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
4
Merhabalar arkadaşlar !
Fuara katılıp da chopperlar hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen bizleride bilgilendirirlerse gidemiyen bizler de memnun oluruz.
Chopperların kalite, ekonomik, yenilik ve fiyat yönünden son durumları ne; ayrıca lifan fuara katıldımı katıldıysa lf 400 ve 250 lerin fiat aralıkları ne alemde
giden arkadaşımız bilgilendirse çok memnun oluruz.
Şimdiden Teşekkürler......:cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Merhabalar arkadaşlar !
Fuara katılıp da chopperlar hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen bizleride bilgilendirirlerse gidemiyen bizler de memnun oluruz.
Chopperların kalite, ekonomik, yenilik ve fiyat yönünden son durumları ne; ayrıca lifan fuara katıldımı katıldıysa lf 400 ve 250 lerin fiat aralıkları ne alemde
giden arkadaşımız bilgilendirse çok memnun oluruz.
Şimdiden Teşekkürler......:cat:

Lifan fuarda yoktu, Harley, keeway ve asya vardı chooper olarak ama fiyatlarını sormadım ama piyasa etiket fiyatları ile aynıdır buyuk ihtimalle.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
lifan fuarda yoktu, zaten üretimede başlamadılar daha, mart gibi başlıcaklarmış tabiki bu krizde zor gözüküyo benim tahminim bu sene üretim yapmıcaklar. chooper ların fiyatları na gelince fuar da birazdaha uygun olucagını düşünmüştük ama neyazıkki öyle olmadı, fiyatlar genel olarakta yükseldi.
fuarın en uygun chooperi 97 model clasik bi harley di kırmızı beyaz ( 12,000, tl.) süper bi makinaydı,2, el salonu yapmışlar çok güzel di ama millet motor satmaya degil sadece sergilemeye gelmiş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar aranıza yeni bir roadstar'cı geldin kabul edersiniz herhalde :)
















ayağımın tozuyla bir soru sormak istiyorum :) motosikletinize hangi marka yağdan ve kaç numara yağ kullanıyorsunuz hepinize selamlar..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
fero tr hayırlı olsun!

Güle güle kullan hoş geldin aramıza pişman olmayacaksın...yağı 600 km geçince castrol ile değiştirmiştim...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Roadstar'ını Regal Raptor'la takas etmek isteyen var mı arkadaşlar? :)
(Üstüne para alacağım ama , bu yüzden bakımsız olabilir.Yürüyeni sağlam olsun yeter.)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güle güle kullan hoş geldin aramıza pişman olmayacaksın...yağı 600 km geçince castrol ile değiştirmiştim...

teşekkür ederim :rendeer: ben castrol 15w40 yağ koymayı düşünüyorum..siz ne dersiniz..selamlar
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
262
teşekkür ederim :rendeer: ben castrol 15w40 yağ koymayı düşünüyorum..siz ne dersiniz..selamlar

hayırlı olsun arkadaşım güle güle eskit inşallah.
fotolarda güzel olmuş . :cat:

fiyatınıda yazarmısın hepimiz ögrenmiş olalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
Roadstar'ını Regal Raptor'la takas etmek isteyen var mı arkadaşlar? :)
(Üstüne para alacağım ama , bu yüzden bakımsız olabilir.Yürüyeni sağlam olsun yeter.)

Raptorların parça sıkıntısı çektiği, titreşim ve üste para alma olayı düşünüldüğünde çok da mantıklı gelmiyor...Kötü motordur demiyorum aksine çok beğenirim...
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Raptorların parça sıkıntısı çektiği, titreşim ve üste para alma olayı düşünüldüğünde çok da mantıklı gelmiyor...Kötü motordur demiyorum aksine çok beğenirim...

Regal Raptor kullanıcısı olarak hiç parça sıkınısı çekmedim.(Gerçi pek parçaya da ihtiyacım olmadı.)Titreşim konusunda haklı olabilirsin, V motor kesinlikle daha az titreşim yapar.Motosikletlerin piyasasına baktığımda üstüne para almam hiç de mantıksız değil - ki bakımsız olabilir demiştim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Regal Raptor kullanıcısı olarak hiç parça sıkınısı çekmedim.(Gerçi pek parçaya da ihtiyacım olmadı.)Titreşim konusunda haklı olabilirsin, V motor kesinlikle daha az titreşim yapar.Motosikletlerin piyasasına baktığımda üstüne para almam hiç de mantıksız değil - ki bakımsız olabilir demiştim.

regal raptor'u bende çok düşündüm..müthiş bir makina sesi çok tatlı :cat: ama burada bayisi olmadığı için ve biraz'da pahalı olduğu için vazgeçtim.
 
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
13
selam bende choper binicisiyim ve 3 yıldır 250.cc salcano motorum var ama bir japonla mukayese edilemez ki bu fiatlara çin malından başka motorsiklet olamaz tabi senin biliceğin iş bir dost tavsiyesi ben şu an kawasaki vn 900 aldım motor siklet dediğinde japon onu bunu bilmem saygılar

eğer isteyen olursa salcano 250 cc motorsiklet satılıktır ve kazası falan yoktur yeni bu işe merak sarmış bir arkadaş olursa hesaplı vericem model 2006 km 12.000 dir tşk
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
regal raptor'u bende çok düşündüm..müthiş bir makina sesi çok tatlı :cat: ama burada bayisi olmadığı için ve biraz'da pahalı olduğu için vazgeçtim.

Evet , satışı biraz sürüncemede kaldı ama yedek parça tedarikçisi var , bir sorun çekmiyorum.Bisan'ın tel cantlı ve V motorlu olması cezbediyor beni.Ayrıca şasisi de çok güzel.
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
3
Ferotr'a fiyat soracaktım ama özel mesaj atamadım. Arkadaşlar bu Lifan'ın LF200-18, LF 250-B modelleri hiçbir yerde satılıyor mu? Ben ne bayisini, ne servisini hiçbirşey bulamadım da. Yazık oldu, çok güzel modellermiş halbuki.
Raptor almayı düşünüyodum ama biraz daha tuzlu...
Keeway, Raptor, Ramzey ve Roadstar arası kaldım. Şu motor üstüne kocaman bisan yazmasalarmış daha iyi olurmuş.
Lifanlarda müthiş ama...
Eski konu ama resimler süper
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/36098-lifan-modelleri.html
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
Lifan 250 B fuarda vardı fiyatı 6000 TL benim gözlemlediğim kadarı ile benim motorum olan 250 lik ledov ve aynı sekmentte bisan keeway ve monero dan daha güzel ve kaliteli ancak dediğim gibi fiyat çok yüksek ayrıca regal raptor un 35o cc de fuardaydı 6900 tl gercekten malzeme ve işçilik kalitesi çok barizdı ayrıca motor heybetli fakat ince birde eksi yonü yine sıralı silindir yapmışlar
 
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
20
slm tüm arkadaşlara...ben de inşallah haftaya Allah izin verirse bi chopper sahibi olucam da çok kararsız kalıyorum....sizden de yardım bekliyorum...keeway sl 150 regal raptor 125 bi de işte bisan 250 roadstar arasında çok kararsız kaldım....herkes bişey diyo kafam iice karıştı...ben en az sorun çıkaran bi motor istiyorum...bisanı nedense kötülüyolar çok sorun çıkarıyomuş diyolar...bi de sizin fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar...yardımcı olursanız çok sevinirim
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
arkadaşlar bişey soracağım, bisanların şasileri önde açık şekilde ( depo altı ve direksiyon merkezi kapatılmamış) çabuk paslanma yapmaz mı??? bir de buradaki bayi ötv indirimiyle beraber pazarlıksız 3800 diyor muhtemelen daha aşağı çekmem mümkün. sizce fiyatı uygun mu? ateşleme problemleri çok diyorlar umarım doğru değildir...
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
3
Bisan hakkında hiçbir fikrim yok. Sadece ilgim var. Çok da yorum bulamadım zaten...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst