Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam olsun roadstar'cı dostlarıma

uyanın da roadstarcılar ohh tabi arızanız falan yok unutuyonuz birbirinizi :D şurda agız tadıyla konusamıyoz :D

Konuşmak için arıza olması lazım haklısın :) konuşalım,tanışalım,tartışalım derim ben :mrgreen: :wiinkk: güneşli günler yanınızda olsun..
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
Konuşmak için arıza olması lazım haklısın :) konuşalım,tanışalım,tartışalım derim ben :mrgreen: :wiinkk: güneşli günler yanınızda olsun..

aynennnn usta ya kımsede sorun yok tabi mıllet rahat :D caracalın sayfası olmus 100 bılmem kaç paso sorun vallaha alınmasınlar ama :S
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Merhaba arkadaşlar tekrar aranıza döndüm. Ben gittikten sonra görüyorum ki konu pek de ilerlememiş.

Doğa canlanmaya başladı ve tabi ki doğayla beraber bizde canlandık. Gerçi ben yaz kış aktif olarak roadstarı kullandım. Yaz a merhaba derken motorumu bakımdan geçirmeyi planlıyorum.

Kısmetse arka fren balatalırını değiştireceğim. Daha 1500 km bile olmadan yağını ve yağ filtresini değiştirmeyi düşünüyorum. Motora bor power koymayı düşünüyordum ama öğrendim ki sulu vitesli motorlarda kullanılmıyormuş. Bujileri yenileyip hava filtresini de temizlediğimde canavar gibi gezilerle tekrar burada olacağım.
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
bor power'i ben koydum hocam. yani arabama koyuyordum az bi miktarda motora koydum. satıcı ve internet sitesinde 4 zamanlı tüm motorlarda kullanılır diyordu.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bor power i satan bir arkadaşım var. Dün onunla yaptığım konuşmada bizim motorların motor yağı ile vites kutusundaki yağ aynı olduğu için kullanılamaz dedi. Vites yağı ve motor yağı ayrı olan scooter tarzı motorlarda kullanılıyormuş.

Bende motoru tamir için kullanmayı düşünüyordum. Motorda ki sesi de azalttığını daha önceden okumuştum. Motor bloğuna yapışarak sürtünmeyi azaltıyormuş. Böylece motordan daha az ses geliyormuş.
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
evet bunlar doğru ses gerçekten hissedilir derecede azalıyor. ayrıca arabanın harareti daha geç yükseliyor ve çekiş artıyor yani gerçekten sürtünme azalıyor. fakat motosiklette dediğiniz doğru olabilir. ben vites kutusu yağı ile aynı yağ olduğunu bilmiyordum. ama ses biraz azaldı.:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Daha önceden sorulan birkaç soruya burad cevap vermek istiyorum.

Roadstar ın yağı Sae 15w/40 Se dir.

Orjinal bujileri ise NGK CR6HSA dır.

Yakında kısmet olursa Roadstarın kitapçığını buraya ekleyeceğim.

Bor Power hakkında Savaş abinin bir bilgisi olabilir. Savaş abi senin bilgi ve tecrübelerinden bu konuda faydalanmak istiyoruz. Bildiğin birşey varsa bizede aktarırsan seviniriz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha önceden sorulan birkaç soruya burad cevap vermek istiyorum.

Roadstar ın yağı Sae 15w/40 Se dir.

Orjinal bujileri ise NGK CR6HSA dır.

Yakında kısmet olursa Roadstarın kitapçığını buraya ekleyeceğim.

Bor Power hakkında Savaş abinin bir bilgisi olabilir. Savaş abi senin bilgi ve tecrübelerinden bu konuda faydalanmak istiyoruz. Bildiğin birşey varsa bizede aktarırsan seviniriz.

Ben bu tasarruf sistemlerinin hiç birine inanmıyorum.
1-Gerçekten bir tasarruf olsa,ciddi bir buluş olsa o buluşun sahibi el üstünde tutulur,Nasa,yabancı otomotiv şirketleri kapışır.
Onların milyarlarca dolar Ar-ge masrafı verip bulamadığını sıradan bir adamın bulabilme ihtimali on yüz milyarda kaçtır sizce?
2-Bunların tamamı yutturmacadır çünkü gerçekten dürüst hiç bir kuruluşun raporuna da dayanmazlar,Aldıkları raporlar da bilimsel değer taşımazlar.ben hangi kuruluştan hangi raporun nasıl alınabileceğini biliyorum.
3-Niye bu kadar populer bu tasarruf sistemleri? derseniz;Türkiye'de dolandırıcılık ile göz boyama arasındaki ince çizgide büyük paralar kazanılabilir.
Şuna benziyor Genel olarak kandırılmak istemeyiz,kandırılırsak üzülürüz ama bir sihirbazın gösterisini keyifle seyrederiz.Sihirbaz kandırmıyor mu?
4-Bakanlık,denetim mekanizması ne yapıyor? derseniz
Sütün yağının alınıp,kalanından palm yağıyla sahte peynir yapılmasına,patates unuyla sosis,salam yapılmasına izin veren mevzuat hazretlerinin sizin arabanızın,motorunuzun tasarrufu ile kafa yoracağını mı zannediyorsunuz?.

Gelelim diğer boyuta;
Bisan-Roadstar'ın yakıtından memnun olmayan var mı?
yoktur.
E o zaman niye uğraşıyoruz bu konuyla?
Asıl bunu merak edelim ve kendimizi yeni sihirbazların eline teslim etmeyelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bor power kullanmayı düşünmemin esas amacı motoru koruması ve motorun ömrünü uzattığının söylenmesiydi Savaş abi. Motor bloguna koruyucu bir tabaka oluşturarak zarar gören bölgeleri doldurarak ömrünü uzatıyor ve motordaki sürtünmeleri azaltarak motor sesinin azalmasını sağlıyormuş.

Ben de sırf bu iki nedenden dolayı kullanmayı düşünüyordum. Yakıt tasarrufu da yanında cabasıydı diye düşünüyordum ki zaten bizim motorumuz gayet tasarruflu bir motor.

savaskayan



Aktif (Online)
Mesajlar: 1.386
Üyelik Tarihi: 23-07-07
Motosikleti: 102 Tuşlu F Klavye-envai çeşit maket
Kan Grubu: AB Rh+


Savaş abi bu arada artık şu motosikleti kısmına yaz F 650 GS yi :) Klavye motorculuğunu bırakmadınmı sen daha :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bor power kullanmayı düşünmemin esas amacı motoru koruması ve motorun ömrünü uzattığının söylenmesiydi Savaş abi. Motor bloguna koruyucu bir tabaka oluşturarak zarar gören bölgeleri doldurarak ömrünü uzatıyor ve motordaki sürtünmeleri azaltarak motor sesinin azalmasını sağlıyormuş.

Ben de sırf bu iki nedenden dolayı kullanmayı düşünüyordum. Yakıt tasarrufu da yanında cabasıydı diye düşünüyordum ki zaten bizim motorumuz gayet tasarruflu bir motor.

savaskayan


Aktif (Online)
Mesajlar: 1.386
Üyelik Tarihi: 23-07-07
Motosikleti: 102 Tuşlu F Klavye-envai çeşit maket
Kan Grubu: AB Rh+


Savaş abi bu arada artık şu motosikleti kısmına yaz F 650 GS yi :) Klavye motorculuğunu bırakmadınmı sen daha :)

Motorun ömrünü zaten doğru ve düzenli bakımla,ezmeden kullanmakla uzatabilirsin.Senden çok yaşaması gerekiyor mu motorun? :)
Paylaşımlarım sınırlıdır,ihtiyacı olana ve saygı duyanadır.Gerisi önemsiz.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
aslında savaş abi haklı ya :S bu herifler bulmus olsalardı yer yerınden oynardı dımı ama
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vayy bir an çoğalmışız be :) iyi oldu burayı böyle kalabalık görmek..aranızda lastik değiştiren olmuştu (sanırım savaş abi) ne marka lastik taktınız,ne kadara aldınız??bekliyorum cevabımı!!selamlar
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
süleyman abi çift mı 80 euro bide :D fuarda görmustuk ya adam 70 lira mı ne demişti kenda lastik ondan almayı dusunuyom ama ne dersınız arkadaşlar ?
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam Arkadaşlar

Pirelli Demon lastiklerin fiyatı 80 Euro

teşekkürler...

arkadaşlar bu makinayla ilgili görüşlerimi sizlerle paylaşmak isterim,

yaklaşık iki aydır'kullanıyorum roadstar'ı ve bir sorun yaşamıştım ilk başlarda,buji patlatma sorunu,ve bunu savaş abi'ile özelden'de görüşmüştük,önceki nick'im ferotr'dir)bana dediği şudur (bu sorunları yaşıyan ilk roadstar'cı sensin galiba) haklıda ben yaşadım,burada diğer roadstar kullanan arkadaşlardan böyle bir sıkıntı duymadım :cat: neden buji'yi patlatıyor?? kendimce bu sorunu çözdüm ben tabi ustamın'da yardımı oldu,birincisi nemden çabuk etkileniyor,2,yanlış benzin seçimi,3,yıkayınca hava filitresinden su've nem alıyor''tüm sorunlar bundan,ben ne yaptım diyecek olursanız motorumu tazikli su ile yıkıyorum artık,benzin kurşunsuz 97'veya'98 kullanıyorum,ve hava filitresini çıkardım,evet yanlış dumadınız çıkardım çünkü,çıkarınca teklemez,ve bujiyi patlatmaz oldu :cat:yaklaşık 40'gündür bu şekilde kullanıyorum tık yok,her şey düzeldi ve yolunda,havalar iyice ısınsın hava filitresini tekrar takıp deniyecem,bakalım ne cevap verecek..ben çok memnunum motorumdan bu tip sorunlarıda aştım ve inşallah 50.000'km yapmadan satmam,sıkı bir ikili olduk yanii :wiinkk:...selamlar:rendeer:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
selam arkadaşlarım abilerim.uzun süredir pek fazla nete giremiyordum iş yoğunluğundan son bir haftadır falan takılabiliyorum.nasıl gidiyor canavarlar la aranız?okuduğum kadarıyla herkes en son bıraktığım gibi sıkıntısız :) inşallah hep böyle devam eder.ben de mayıs sonu gibi artık aktif olarak yollarda olmayı planlıyorum.inşallah bir yerlerde karşılaşırız.

bu arada savaş abi aldın mı motor?avartarına bakmadım ama..?

süleyman ve caracalstar sizlerde iyisiniz umarım.

herkese kazasız belasız günler.
görüşmek dileğiyle..
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
selam arkadaşlarım abilerim.uzun süredir pek fazla nete giremiyordum iş yoğunluğundan son bir haftadır falan takılabiliyorum.nasıl gidiyor canavarlar la aranız?okuduğum kadarıyla herkes en son bıraktığım gibi sıkıntısız :) inşallah hep böyle devam eder.ben de mayıs sonu gibi artık aktif olarak yollarda olmayı planlıyorum.inşallah bir yerlerde karşılaşırız.

bu arada savaş abi aldın mı motor?avartarına bakmadım ama..?

süleyman ve caracalstar sizlerde iyisiniz umarım.

herkese kazasız belasız günler.
görüşmek dileğiyle..

dostum hoşgeldın iyiyiz bizde senı sormalı arada ugra özletme :) fero abi sorun yok dımı ıyı ıyı dewam :)
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
arkadaşlar ankaradan çıkıp konya üzerinden antalya-serik'e gittim. ısparta , afyon üzerinden geri geldim dün akşam. tam 1222 km yaptım iki kişi ile . tık yok sadece orada znciri yağlattım servise. nasıl ?:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst