cevabına teşekkürler... yeterince açık.:cat: şu durumda ibreyi roadstar yönüne doğru çeviriyorum. gerçekten 3 aydır araştırıp sonunda regal 250E-9W modelinde karar vermiştim ama roadstar (ve muhtelif klonları-ki en iyi görünen de bisan, sonra Ledow) beni tekrar düşünmeye itti. hem v motor, hem titreşimsiz, hem ekonomik, hem yedek parça var... eh yani bu taraf ağır basıyor artık.
yalnız bir sorum daha olacak: hem burada hem başka bir forumda; bu modelin klonları arasında parça uyumsuzluğu olduğunu okuduğumu hatırlıyorum. yani bisan'ın bilmemnesi keeway'e uymuyorMUŞ, ledow veya borelli vs milimetrik farklar yüzünden parçaların kullanımında problem oluyorMUŞ! bu ne kadar doğru? :silent: ayrıyeten ben de motor koruma demiri taktırmayı (+sis farları), bir şekilde sissy barı çıkarmayı vs eklemeler yapmayı düşünüyorum.
bu modeli biraz daha eşelemem lazım, sonuçta ilk motorumun hayal kırıklığı yaratmasını istemem.