Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
allah muhabbetinizi arttırsın....

kriz benide vurdu... ticari olarak bayaa bi sıkışık durumdayım... şimdilik LİFAN almayı maalesef dondurdum:( ama bellimi olur...

herkese iyi akşamlar.....
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
iyi olmaya çalışıyorum...

sizleri özledim vallahi... malum; kriz denen illet beni fena vurdu......
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
41
arkadaşlar uzun incelemelerden sonra ben de 250 chopper sınıfında roadstara karar kıldım.sıfır fiyatı ve istanbulda nerden alabileceğim konusunda bana öneride bulunurmusunuz... ve servis olarak bu motora en iyi bakımı yapan yer neresi... ve tabiki herşeyi baştan bilmek istediğim için koruma demirlerini felan nerde taktırıyoru aldıktan sora
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar uzun incelemelerden sonra ben de 250 chopper sınıfında roadstara karar kıldım.sıfır fiyatı ve istanbulda nerden alabileceğim konusunda bana öneride bulunurmusunuz... ve servis olarak bu motora en iyi bakımı yapan yer neresi... ve tabiki herşeyi baştan bilmek istediğim için koruma demirlerini felan nerde taktırıyoru aldıktan sora

0 km almana gerek yok.
Bak burada bir kelepir var
http://www.sahibinden.com/8500_km_2...QQ14810023WQQpXQQdisplayitem&keyword=roadstar

1700-1800 teklif et
400 TL civarı alım satım,ruhsat ve sigorta tutar .2200 gibi mal olur
fotoğrafta gördüğün her şeyi iste:)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
linkteki roadstar 2000 çok ucuz bence kaçırmayın. ben 98 virago 250 ye 4 istyorum. valla kelepir.acaba en yüksek kaç bin giden var roadsatarla ben şu an61 bindeyim hiçbir motorda en ufak ses yağ yakma vs yok. merak ettiği bu en sağlam çin malının motor ömrü
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
linkteki roadstar 2000 çok ucuz bence kaçırmayın. ben 98 virago 250 ye 4 istyorum. valla kelepir.acaba en yüksek kaç bin giden var roadsatarla ben şu an61 bindeyim hiçbir motorda en ufak ses yağ yakma vs yok. merak ettiği bu en sağlam çin malının motor ömrü

sahibinden.com da satılık 30.000 de roadstar var,
kaç km gideceği kullanıma bağlı olarak değişir ama 2005 den bu yana piyasada olan bir motorla kim kaç km yapabilir mi?
sonuçta kuryeler kullanmıyor bu motoru.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
sen de haklısın.ama soruya cevap aldım 30k az buz bişey değil.düşündüğümden de sağlammış. bildiği kadarıyla bisan 0 olarak satmıyor artıkk.monero olarak satın alınabilir sanırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen de haklısın.ama soruya cevap aldım 30k az buz bişey değil.düşündüğümden de sağlammış. bildiği kadarıyla bisan 0 olarak satmıyor artıkk.monero olarak satın alınabilir sanırım
ikisi farklı kalitede.Monero topiğini okursan anlarsın zaten.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
eskiden özel mesajlar ayrıca pörtlerdi ekranda şimdi ne olduysa bi sey çıkmıyo

Senin özel mesajın sonrasında bende o mesaj pörtledi abi :) Ayrıca mail de geldi özel mesajınız var diye.


Monera ile Roadstarı karıştırmayalım lütfen. İkisinide inceleyin kalite farkını göreceksiniz. Benim motorum şu an 9000 km de ve halen sıfır motor gibi göz alıcı. Her girdiğim ortamda ilgiyi toplayan bir motor.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
roadstermania, roadsterfil, ne desek abi sana,aldın koskoca bmw hala gözün bisanda...param olsa alcam sana bi tane..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Savaş abiye bu başlıkta ihtiyacımız var Ömer abi :) Sayesinde bizde bilgileniyoruz.

Bu arada sende özel mesajlarına bakmıyorsun bu aralar sanırım abi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
roadstermania, roadsterfil, ne desek abi sana,aldın koskoca bmw hala gözün bisanda...param olsa alcam sana bi tane..

sen kendine al bitane,
"Çin malına binmem abi" derken
zorla aldırdım bi sene bindin Roadstar'a,9000 km yaptın hemde
"motoruma aşığım" abi diyen sendin,yalan söyleyen Roadstar'a şamriyel olsun.
Sattığın Roadstar'ın arkasından bi şiir yazmadığın kaldı
piyade motorcu
yaya motorcu
tabanvaylı motorcu,
sokak çocuğu(timur'dan alıntı),
motorsuz motorcu,

motorun varsa konuş,
yoksa yaklaşma
roadstar'ın hastasıyız olum biz,
pişkopatız, obsessif kompulsüf,manik depressif bozukluk var bizde
motorsuz pşikolok ile dolaşanın hali böyle oluyür
bizi de kendine benzettin sonunda:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:13 PM ----------

allah muhabbetinizi arttırsın....

kriz benide vurdu... ticari olarak bayaa bi sıkışık durumdayım... şimdilik LİFAN almayı maalesef dondurdum:( ama bellimi olur...

herkese iyi akşamlar.....
bu da geçer be dostum,
Piyasa düzelir,Lifan yine alınır,sağlık olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
abi, iyi de bi insanın motosikleti yok diye böyle hor görülmez ki,bizim kültürde yok boyle bir sey,neden be abi benim acılarımla dalga geciyosun,bi gun alcam bmw gostercem size..geziler falan..
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
virago 535 egzosu bizimkine uyar mı?
yamaha_xv535.jpg

652_535.jpg
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bu resimde ki ler orjinal virago 535 egsozu değil ki zaten. Bunları sonradan alıyorsun. Bizimkine uyacağını düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi, iyi de bi insanın motosikleti yok diye böyle hor görülmez ki,bizim kültürde yok boyle bir sey,neden be abi benim acılarımla dalga geciyosun,bi gun alcam bmw gostercem size..geziler falan..

yiyeyim kümtürünü olum:)
BMW al "arkasına acıların çocuğu ömercik" yazdırıcam parası benden:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:14 PM ----------

652_535.jpg
[/QUOTE]
boşuna para verme,motoruna değer katmaz.
Kullandığın motorun eksozları kalitelidir zaten.
İşi bilen bir eksozcuya gidip son perde hariç eksozları açtır,,gürül gürül ses alırsın.
değiştereceksen sinyalleri değiştir,
Süyeyman'ın motordaki gibi daha büyük sinyal taktırmanı tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst