roadstermania, roadsterfil, ne desek abi sana,aldın koskoca bmw hala gözün bisanda...param olsa alcam sana bi tane..
sen kendine al bitane,
"
Çin malına binmem abi" derken
zorla aldırdım bi sene bindin Roadstar'a,9000 km yaptın hemde
"
motoruma aşığım" abi diyen sendin,yalan söyleyen Roadstar'a şamriyel olsun.
Sattığın Roadstar'ın arkasından bi şiir yazmadığın kaldı
piyade motorcu
yaya motorcu
tabanvaylı motorcu,
sokak çocuğu(timur'dan alıntı),
motorsuz motorcu,
motorun varsa konuş,
yoksa yaklaşma
roadstar'ın hastasıyız olum biz,
pişkopatız, obsessif kompulsüf,manik depressif bozukluk var bizde
motorsuz pşikolok ile dolaşanın hali böyle oluyür
bizi de kendine benzettin sonunda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:13 PM ----------
allah muhabbetinizi arttırsın....
kriz benide vurdu... ticari olarak bayaa bi sıkışık durumdayım... şimdilik LİFAN almayı maalesef dondurdum

ama bellimi olur...
herkese iyi akşamlar.....
bu da geçer be dostum,
Piyasa düzelir,Lifan yine alınır,sağlık olsun