- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,090
Bir iki foto da ben ekleyeyim.
Ay pardon bu fotolar buraya nasıl karışmış
Ay pardon bu fotolar buraya nasıl karışmış
Dediğiniz gibi sissy bar biraz uzun ama bunuda kamplara giderken çadır ve çanta bağlamak için biraz uzun yaptırdım...bir sorum olacak ön cam ı nereden bulabilirim?
İi günler...
Yeterince seri davranıp da gözlüklü fotoğrafını çekemedim ya ona yanıyorum. Duyduğuma göre Savaş abiyi takım elbiseli ve gözlüklü halde fotoğrafını çeken olmamış. Tarihi değiştirecektim ama kıl payı kaçırdım![]()
Hoşgeldin Mustafa,Teşekkür ederim.
Yanlız bir sorunum var, Aldığım arkadaşta kullanım el kitabını kaybetmiş, bende bu tür konularda titizim. Kullanım kitabını internet ortamında bulamadım. Foruma bir kaç arkadaş taryıpta göndereceğim demişti. Fakat göremedim. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
Bu arada benim ismim Mustafa Edis. Erzincan'dayım. Eczacıyım. 1974 doğumlu yolun yarısındayım.
Saygılar![]()
süper valla savaş abi karizma o biçim
Ben orjinal kitapçığını taratacaktım fakat bu işi yapacak olan arkadaş birtürlü beceremedi. Bende ona kızıp kitapçığı alıp eve götürdüm. Scanner i olan başka birisini bulursam bütün sayfalarını taratıp buraya atacağım.
Tamam abi. Bu arada bir kahveni de içmiş olurumNezamandır içmiyordum özlemişim.