Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bir iki foto da ben ekleyeyim.

img4387.jpg

img4403.jpg

dsc00171fqt.jpg

dsc00170q.jpg


Ay pardon bu fotolar buraya nasıl karışmış :)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
:mrgreen: :mrgreen:

demek roadstar kullanıcıları yakışıklı ve karizmada oluyor bunuda öğrendik :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
Dediğiniz gibi sissy bar biraz uzun ama bunuda kamplara giderken çadır ve çanta bağlamak için biraz uzun yaptırdım...bir sorum olacak ön cam ı nereden bulabilirim?
İi günler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arızasız motorun topiği hareketsiz kalırsa olacağı buydu.Senede 3 kere takım elbise giyerim.
birini de siz gördünüz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
maşallah maşallah nazar değmesin abime...bu karizmayla hakkından gelemeyeceğin hakim yok...:p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Yeterince seri davranıp da gözlüklü fotoğrafını çekemedim ya ona yanıyorum. Duyduğuma göre Savaş abiyi takım elbiseli ve gözlüklü halde fotoğrafını çeken olmamış. Tarihi değiştirecektim ama kıl payı kaçırdım :)
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Herkese merhaba... Yaklaşık 15-20 gün öncesinden sizlerin yazılarını takip etme ve fikir edinme fırsatı buldum.
Öncelikle şunu söyleyeyim, motosiklet tutkusu herkesin içinde yoktur, olanlarda dışa vurması büyük cesaret ister. yaklaşık 3-4 yıldır içimde olan motor tutkusunu her yaz aylarına girerken tazeleyerek gerçeğe dönüştürmek arzusu hem iş yoğunluğu bakımından hemde cesaret hususunda beni geriye itti.

Geçen seneden beri ilgilendiğim şehrimizde bulunan rahmetli birinin motoru hep kafamı kurcalamıştı. 1996 model Yamaha Virago 1100. Motor çok sağlam ve az kullanılmasına rağmen 2 seneye kadar yatmış bir motordu. Beni cezbeden duruşu ve tarzı idi. Korkutan ise 1100 motor ve 240 kg varan ağırlığı oldu. Önceden bindiğim bir kaç mobilet ve scooter haricinde ne bir tecrübem, nede yeteneğim vardı. Hep aklımda kaldı o motor. Bütce olarakta zorlayacaktı beni.

Yaklaşık 1 ay kadar önce virago 250 modelinin klanı olduğu bisan roadstar olduğuna rastladım. Özellikle sizlerin yazışmalarından epeyce bilgi sahibi oldum. 15 güncede Erzincan'da 1 tane satılık ilanı gördüm. Motor 770 km idi.

Esnaf arkadaşlada pazarlık yapıp aldım. Ve 4 temmuzda sürücü sınava girip ehliyetimle beraber doya doya kullanacağım artık.

Motorla yaklaşık 200 km yaptım. Ben ona alışana kadar o bana alıştı sanırım. Allah nazardan saklasın saat gibi çalışıyor. Fırsat buldukcada sağını solunu inceliyor, oluşacak ufak çaplı problemlere karşı (sinyal arızası, lambalar, filtre temizlikleri vs.) kendi çapımca uğraşıyorum.

Bende Bisan Roadstarcı olarak aranızda olmaktan onur duyuyorum. Herkese bilgileri için teşekkür eder, Saygılar sunarım.

Allah kaza bela vermesin hepinize...
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
hoşgeldin.
dogru bir secim yapmıssın
Roadstar alıp da memnun kalmayan yok gibi
En azından ben gormedim
sınıfının en ekonomik motorlarından biri
çok da pratik
Savaş Abi Roadstar'ı daglarda enduro,yollarda cruiser gibi kullandı ve şimdi çicek gibi F650GS i var ama hala ''Roadstar iyi motordur'' diyorsa vardır bir bildigi
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Aramıza hoşgeldin. Gerçekten çok doğru bir tercih yapmışsın. Roadstar gerçekten çok iyi bir motordur.

Sen ona bakarsan o da seni üzmez. Ben nekadar doğru bir tercih yaptığımı yaşayarak gördüm ve iyiki de roadstar almışım diyorum.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Yeterince seri davranıp da gözlüklü fotoğrafını çekemedim ya ona yanıyorum. Duyduğuma göre Savaş abiyi takım elbiseli ve gözlüklü halde fotoğrafını çeken olmamış. Tarihi değiştirecektim ama kıl payı kaçırdım :)

ben çok yaklaştım,güneş gözlüğüyle yakalamıştım ama benden seri davrandı:)
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Teşekkür ederim.
Yanlız bir sorunum var, Aldığım arkadaşta kullanım el kitabını kaybetmiş, bende bu tür konularda titizim. Kullanım kitabını internet ortamında bulamadım. Foruma bir kaç arkadaş taryıpta göndereceğim demişti. Fakat göremedim. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

Bu arada benim ismim Mustafa Edis. Erzincan'dayım. Eczacıyım. 1974 doğumlu yolun yarısındayım.
Saygılar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim.
Yanlız bir sorunum var, Aldığım arkadaşta kullanım el kitabını kaybetmiş, bende bu tür konularda titizim. Kullanım kitabını internet ortamında bulamadım. Foruma bir kaç arkadaş taryıpta göndereceğim demişti. Fakat göremedim. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

Bu arada benim ismim Mustafa Edis. Erzincan'dayım. Eczacıyım. 1974 doğumlu yolun yarısındayım.
Saygılar :)
Hoşgeldin Mustafa,
Yeni motorun hayırlı olsun,tekeri düz bassın,yolu açık olsun,montun asfalta değmesin
Akıllıca bir seçim yapmışsın.

İngilizce kullanım kitapçığı
http://www.speedyshare.com/871235497.html

kullanım kitabından daha işe yarar bir kitapçık Servis Manual
52.sayfada servis manual var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:49 PM ----------

süper valla savaş abi karizma o biçim

yiyeyim o karizmayı
bu saatten sonra benden ancak ak sakallı dede olur,ama kimin rüyasına girsem uykusu kaçar:)



kendi motorunun tüm bakımlarını kendiniz yapmak istiyorsanız tavsiye edebileceğim bir İngilizce CD var

http://www.repairmanualworld.com/19892005-yamaha-virago-250-service-repai.html

adresinden alabilirsiniz 29 $ +posta

http://www.vsoc.org.uk/vsoc_faqs/vsoc_faqs.htm adresinde de virago FAQ (sıkça sorulan sorular) bulabilirsiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Eyvallah Savaş abi, Onu indirdim. O çok detaylı, motor ustasına ustalık satacak kadar bilgi var. Orjinal bisan firmasının bastırmış olduğu kullanım kitabı varsa şimdilik daha anlamlı olur benim için. Bilgi içinde boğulmak istemiyorum. :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ben orjinal kitapçığını taratacaktım fakat bu işi yapacak olan arkadaş birtürlü beceremedi. Bende ona kızıp kitapçığı alıp eve götürdüm. Scanner i olan başka birisini bulursam bütün sayfalarını taratıp buraya atacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben orjinal kitapçığını taratacaktım fakat bu işi yapacak olan arkadaş birtürlü beceremedi. Bende ona kızıp kitapçığı alıp eve götürdüm. Scanner i olan başka birisini bulursam bütün sayfalarını taratıp buraya atacağım.

Sen kitapçığı getir bana fotokopisini fakslarız Mustafa'ya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst